NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لعبة صراحة او تحدى (اسال و هجاوب بدل الملل)

ايه اكتر حاجة نفسك تحققيها
هل مؤمنة ان ممكن يحصل صداقة هنا في المنتدي

ايه اكتر حاجة نفسك تحققيها
هل مؤمنة ان ممكن يحصل صداقة هنا في المنتدي
اوصل لليفل السلام النفسى

معتقدش
يعنى لو صدفة ان اتنين فى المنتدى اتقابلوا على الحقيقة من غير م يعرفوا انهم يعرفوا بعص فى المنتدى ممكن تنجح
لكن يكونوا عارفين بعض من هنا لا
اصل مفيش واحدة هتقبل ان حد يشوفها و يعرفها و هى فى الوضع دة انها داخله تهيج على صور و فيديوهات
كذلك لو راجل يعنى

• عجبني
التفاعلات: specialx
٢٠
تحدى انى انزل صورة ليا حتى لو بدون وش
معتقدش ان. هعملها
ممكن انقى صورة قريبة ليها بس استحالة تبقا انا
السؤال: ولشخصيتك الحقيقية اللي مستحيل تنزل صور لجسمها ولو هويتها مخفية؛

تقبلي تتجوزي شاب عرض صور جسمه هنا أو أى موقع ع النت اومنتشر له صور بوجه عام لجسمه وهويته مخفية؟

علماً اني انا عن نفسي مقبلش كدا في البنت رغم اني رافع صور جسمي
وان انتي متفهمة متقبلة ان ممكن ولد محترم يكون عنده حساب في موقع جنسي

التحدي :تقولي ايه اكتر صورة شخصية لعضو في نسوانجي في موضوع صور أعضاء نسوانجي الشخصية هيجتك واسم صاحبها

اوصل لليفل السلام النفسى

معتقدش
يعنى لو صدفة ان اتنين فى المنتدى اتقابلوا على الحقيقة من غير م يعرفوا انهم يعرفوا بعص فى المنتدى ممكن تنجح
لكن يكونوا عارفين بعض من هنا لا
اصل مفيش واحدة هتقبل ان حد يشوفها و يعرفها و هى فى الوضع دة انها داخله تهيج على صور و فيديوهات
كذلك لو راجل يعنى
ان شاء **** توصلي للسلام النفسي اللي عايزاه بس بلاش الoverthinking الكتير علشان بيتعب بجد

اما عن السؤال التاني فتجربة شخصية بجد معايا انا قبل كده عرفت حد من برنامج ما و عملنا سكس شات كتييير و اتقابلنا في الحقيقة و كنا صحاب جدااااا و لما اتقابلنا محكناش في اي حاجة حصلت ببنا في الشات و خرجنا اتفسحنا و خدنا أرقام بعض و قعدنا فترة اصحاب لحد ما هي بعدت فجاة

السؤال: ولشخصيتك الحقيقية اللي مستحيل تنزل صور لجسمها ولو هويتها مخفية؛

تقبلي تتجوزي شاب عرض صور جسمه هنا أو أى موقع ع النت اومنتشر له صور بوجه عام لجسمه وهويته مخفية؟

علماً اني انا عن نفسي مقبلش كدا في البنت رغم اني رافع صور جسمي
وان انتي متفهمة متقبلة ان ممكن ولد محترم يكون عنده حساب في موقع جنسي

التحدي :تقولي ايه اكتر صورة شخصية لعضو في نسوانجي في موضوع صور أعضاء نسوانجي الشخصية هيجتك واسم صاحبها
التحدى فيه كتير مش فاكرة اسامى معينة بس ببقا عندهم دايما بكومنتات
السؤال :- بص بحس البنت غير الولاد
يعنى ممكن صورة البنت ١٠٠٠ واحد يحتفظ بيها على عكس صورة الولد
و الموصوع بصفة غامة ك حياه بقا حقيقة يعيدا عن السكس و كدا ف هو مقرف ان بنت او زوجة ليك انت بس و تبقا متاحة للجميع
كذلك لو راجل
ف معرفس صراحة

جربت مرتين ليز
كانت حكاية كدا جت صدفة مع صحبات ليا فى السكن
التحدى دة مش هيحصللل ههههه
السؤال الموضوع ابتدى ازاى ومين جرجر التانى اول مره ومين طلب دا دا تانى مره وحصل ازاى؟!
التحدي انك تكلمينى تقوليلي سر محدش يعرفه غيرك

ان شاء **** توصلي للسلام النفسي اللي عايزاه بس بلاش الoverthinking الكتير علشان بيتعب بجد

اما عن السؤال التاني فتجربة شخصية بجد معايا انا قبل كده عرفت حد من برنامج ما و عملنا سكس شات كتييير و اتقابلنا في الحقيقة و كنا صحاب جدااااا و لما اتقابلنا محكناش في اي حاجة حصلت ببنا في الشات و خرجنا اتفسحنا و خدنا أرقام بعض و قعدنا فترة اصحاب لحد ما هي بعدت فجاة
هى جريئة
انا لا و مش هعمل كدا

• عجبني
التفاعلات: SultanNeswangy
السؤال الموضوع ابتدى ازاى ومين جرجر التانى اول مره ومين طلب دا دا تانى مره وحصل ازاى؟!
التحدي انك تكلمينى تقوليلي سر محدش يعرفه غيرك
حكاية طويلة بس هى جت بحكم شايب و ان البنتين دول كانوا صحاب من نفس البلد من صغرهم و ببعملوا كدا من زمان

• عجبني
التفاعلات: Walid Ahmed
حكاية طويلة بس هى جت بحكم شايب و ان البنتين دول كانوا صحاب من نفس البلد من صغرهم و ببعملوا كدا من زمان
انتى دخلتى وسط الموضوع ازاى اصلا وجاوبتى على النص الاول
النص التانى مين طلب تانى مره او اي الى حصل

• عجبني
التفاعلات: ندى هانى
طب بتحس بامان اكتر في علاقات ليز قبل الجواز
وهل عملت جلسات مساج قبل كدا وكانت بنت ولا وايه احساسك بعدها

وممكن تسالني لو حابه

عيدت على ال ٣ الرغاييين الى فى دماغى
و نزلت مع شلتى ( بنات بس عشان عارفة حد هيسال) بعد الفطار و صليت العيد و بحاول انام بس مش عارفة
انا مش عارف انام بردو مع اني منمتش من يومين بس اهو كتير الشرب خلاني مش عارف انام 😂

• عجبني
انتى دخلتى وسط الموضوع ازاى اصلا وجاوبتى على النص الاول
النص التانى مين طلب تانى مره او اي الى حصل
انا كنت بفكر انزلها ك قصة بس الحادثة حصلت
باختصار كنا فى نفس الشقة و كدا و زمايل بقينا صحاب عادى
بس بحكم شايب بينهم و بين بعض وصلت لحكم سافل مثلا تقلع من فوق ولا حاجة و كنت بتكسف بس الى هو عادى
لحد مثلا حكم ان لا هتجيبيهم حالا
ف الصدمة من ان دى بيحصل قدامك من صحاب قاعدة معاهم طول اليوم و ان مش عارفة تقولى بس بطلوا او لا مع اثارة ف هما لبسونى شايب و حكموا عليا بحكم زى دة كدا و وصلت الامور بقا للهههه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Walid Ahmed و حسن٩٤
انتي منين اصلا يا ندي

اسالي تاني

طب بتحس بامان اكتر في علاقات ليز قبل الجواز
وهل عملت جلسات مساج قبل كدا وكانت بنت ولا وايه احساسك بعدها

وممكن تسالني لو حابه
بحس انها جميلة لان البنت فاهمة البنت الى زيها و تعرف ازاى تريحها ، بس بحسها بتنسى ان فيه حاجة اسمها الرجالة فى السكس

• أتفق
التفاعلات: حسن٩٤
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا كنت بفكر انزلها ك قصة بس الحادثة حصلت
باختصار كنا فى نفس الشقة و كدا و زمايل بقينا صحاب عادى
بس بحكم شايب بينهم و بين بعض وصلت لحكم سافل مثلا تقلع من فوق ولا حاجة و كنت بتكسف بس الى هو عادى
لحد مثلا حكم ان لا هتجيبيهم حالا
ف الصدمة من ان دى بيحصل قدامك من صحاب قاعدة معاهم طول اليوم و ان مش عارفة تقولى بس بطلوا او لا مع اثارة ف هما لبسونى شايب و حكموا عليا بحكم زى دة كدا و وصلت الامور بقا للهههه
حلو دي طريقة دخولك معاهم
هل بقا تانى مره كان شايب برضو ولا كانت شهوة ؟!
( وعلى ما اظن لو نزلتيها قصة مفصله بالعاميه هتبقى قصة حلوة لان اغلب الناس دلوقت بتحب القصص بتاعة الليز)

بحس انها جميلة لان البنت فاهمة البنت الى زيها و تعرف ازاى تريحها ، بس بحسها بتنسى ان فيه حاجة اسمها الرجالة فى السكس
صح وبتكون مثاره اكتر وبعتبر كل بنات سحاقيات بالفطره (بس المجتمع والنشاه تنكر) وعلافات مع رجاله بطبيعه

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%