NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صدري بيكبر بسرعه ♥ اليوم ال33 من الهرمونات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
الي ميعرفنيش ياريت يدخل علي مواضيعي
انا مريم اصغر ترانس في مصر و اجملهم ♥
علشان تفهم الموضوع دا لازم تقرأ موضوعي عن ( ازاي تبقي شيميل )
بس عموما الي بيخلي البنت صوتها بنت و شكلها بنت وعندها صدر هي هرمونات الانوثه الي عندها ودا تلخيص للموضوع
فا انا باخد هرمونات الانوثه دي
ممكن تكون نتايجي غير اي حد تاني لأن انا يعتبر طفله و هرمونات الذكورة ملحقتش تأثر فيا
حلماتي لونها بقي اغمق هي لسا بمبي بس بقت بمبي اغمق اصل انا حلماتي لونها بمبي فاتح جدا فا بقت اغمق شويه صغيرين و كمان بقت اكبر في الشكل و الملمس
حاسه بحساسيه كبيره فيها بقيت بحس بحكه شديده في الحلمات لدرجه ان وانا في المدرسه مقدرتش امسك نفسي وبقيت بدعك صدري كل شويه
وشي بقي انعم و الانف حاسه في تغير بسيط في حجمه
جسمي بقي انعم كتير
انا اصلا هرمونات الانوثه عندي عاليه من الاول علشان كدا عندي تقسيمه جسم انثويه يعني خصر نحيف و ارداف مليانه و جسم نحيف من فوق
بس طبعا الهرمونات حاجه تانيه خالص
صوتي لسا زي ماهو ومعتقدش انه هيتغير لأن صوتي زي اي بنت طبيعيه فا مش عارفه هيبقي بنت اكتر من كدا ايه
صدري حاسه بتغير ملحوظ في حجمه وفي الملمس
الرغبه الجنسيه بقت شبه معدومه بسبب ان هرمون التستوستيرون من ضمن الحاجات الي بيعملها هو زياده الرغبه الجنسيه للولد او البنت
هو ايوه موجود عند البنات بس بكميات قليله
فا لما يقل عندي بالشكل دا مش هحس بأي مشاعر جنسيه او علي الاقل حاجه بسيطه بس انا مش حاسه بأي حاجه خالص
انا بيضه بس حاسه البياض زاد شويه
او اسبوعين هتحسو بفضول رهيب جدا و حماس انما بعد كدا بتتعودو و هتاخدو الادويه و خلاص و الوقت هيعدي بسرعه
يعني انا كنت كل اما اتم الاسبوع كنت ببقي عايزه اعمل فرح انما دلوقتي تميت ال5 اسابيع تقريبا ومش حاسه بحماس زي الاول
من ضمن المواقف الظريفه الي حصلت معايا بسبب الحكه الشديده في الحلمات كنت في المدرسه
فا لما حاجه بتلمس الحلمات بحس بحجه شديده وحرقان بس لو الجو سقعه اوي بحس بوجع من غير حكه
المهم لقيت فجأه الحلمات بتحكني جدا فا دخلت الحمام و فضلت ادعك في صدري علشان ارتاح من الوجع اللطيف دا فا لما دخلت الفصل لقيتني عماله ادعك في صدري وفي ناس بصتلي كتير وضحكت وانا عماله ادعك في صدري ومش قادره :D كان موقف محرج جدا
مبقتش اتكسف زي الاول اني اظهر انوثتي قدام حد
يعني في الاول كنت بلبس تيشيرتات طويله جدا انما دلوقتي بقيت بلبس تيشيرتات قصيره وضيقه علشان تظهر جمالي بقيت ببقي ماشيه في الشارع وبلاقي الناس كلها بتبص علي جمالي و الي بيعاكس و الي بيحاول يكلمني
الي هو ان هما يبقو عارفين اني مش بنت بس يبصولي بأعجاب دا معناه اني وصلت لأقصي درجات الجمال لأن اكيد مش الناس كلها بايسكشوال
نفسيتي اتحسنت بشكل كبير اوي
انا شايفه نفسي انثي ومش محتاجه حد يحسسني ب دا
بس برضو دي حاجه بتزيد من ثقتي في نفسي لدرجه اني اتغريت اوي الايام دي :D
مرة وانا صغيره كان من سنتين
حصلتلي نفس الاعراض دي كانت هرمونات الانوثه الي هي الاستروجين عاليه جدا جدا عندي
بس طبيعي من غير ما اخد حاجه
فا مكنتش اعرف ايه الي بيحصل في جسمي دا
كنت بحس بحكه و الم شديد في الحلمات قولت في الاول اني تعبانه و كنت مكسوفه اقول لحد ولما دورت لقيت ان الاعراض دي بتبقي اعراض البنات في اول البلوغ فا فرحت جدا جدا
بس مش عارفه ايه الي حصل وليه الاعراض دي هديت و رجعت طبيعيه
مع ان جسمي في بنات كتير بتعمل مجهود كبير علشان يبقي عندها نص جسمي بس الحلمات رجعت زي ماكانت فا اتضايقت اوي ومكنتش عارفه ليه

• عجبني
التفاعلات: مريم بنوتي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%