NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

mrwan tawfik rabia

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اهلا انا محمد عندى 25 سنة بشتغل فى بنك محاسب وعندى اخين كريم و سامى سامى 21 سنة وكريم 16 ودلوقتي انا عندى مشكلة ترباوية شوية انا ابويا دقة قديمة قوى وكان مطلع عين امى فى كل حاجة وكنت بتذل علشان اخد منه اى حاجة او طلب منه اى طلب وساعات بيقول ليا حاجة ويرجع يعمل عكسها يعنى حاجة بنت وسخه نفس الى كان بيعمل معايا بيعمله مع اخواتى وهو مش فقير ولا حاجة بالعكس احنا حالتنا مادية مرتاحة يعنى بس هو الى كده مش عارف بخل ولا عناد مش عارف المهم انا من معاملته دى لما دخلت كلية التجارة بداءت اشتغل واعتمد على نفسى وكنت الفلوس الى بخدها من شغلى بالى امى تدخلها فى جمعيات وبعد ما خلصت دراسة اشتغلت على طول بشهادتى وبردو كان مرتبى شغال جمعيات لحد ما بعد سنتين من شغلى قدرت اشترى شقة خاصة بيا انا وكانت مفروشة حديث وجهازة من كل حاجة وكمان جيبت عربية ولسه مخلص القسط بتاعها من قريب ولكن عايش مع اهلى واخويا سامى بيعمل نفس الى بعمله المشكلة بقا ان اخويا كريم دخل ثانوى جديد ومحتاج فلوس كتيرة جدا لدروسه وكتبه وله هو شخصيا لان الولاد بيبصو لبعضهم و كل ما اخويا يطلب حاجة زيو زى زمايله ابويا يزعق فيه ومبيخدش حاجة برضو وبيكسر نفسه ويصعب علية كسرة نفسيته دى لكن مكنتش بقدر اساعده و لكن دلوقتى اقدر ولما كريم دخل مرحلة الثانوي بالذل والإهانة علشان ابويا يوافق فى يوم جه يطلب بأدب من ابويا انو عايز فلوس علشان يشترى كتب خارجية للمواد الى عليه وكمان عايز يحجز للدروس وعايز يشترى لبس جديد وشنطة جديدة علشان الى عندو باظو ابويا فتح فيه الزعيق والإهانة والذل وانا كنت قاعد فى اوضتى انا وامى وطلعنا على صوت الزعيق ولما شوفت زعيق ابويا فى كريم شريته واتخانق مع ابويا ودخلت مع اخويا اوضته وكان زعلان وحزين لكن مش قادر يتكلم حضنته وهونت عليه و دخلت جيبت 3 الف جينه من جوا عندى واديتهم له وقولت يعمل الى هو عايزه وهو مكنش مصدق نفسه وقولت له (اى حاجة تحتاجها انا موجود علشانك ) وفعلا الحاجة إلى بيعوزها بيجى ليا مبقاش بيحتاج ابويا خالص فى حاجة وفى يوم جت ليا وقالت ليا الى انا بعمله ده غلط علشان بعصى كريم على ابوه ومش بخليه يكلمه ف قولت له ان معاملة ابويا دى ممكن تدمر كريم مش تساعده وكريم مبقاش عيل صغير خلاص وعيب قوى لما يتذل على كل حاجة كده احنا زمنا كان غير زمن كريم والوقت غير الوقت والناس غير الناس لازم ابويا يتقبل كده الى نفع معايا انا وسامى مبقاش ينفع مع كريم وامى مصرة انى غلط فهل انا صح ولا غلط .

• عجبني
التفاعلات: Syr 81
انت صح

• عجبني
التفاعلات: mrwan tawfik rabia
لا غلط

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: mrwan tawfik rabia
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طبعا انت غلط و بتميص الواد على ابوه
الي يمشي عليك يمشي عليه
ليه يعيش امبر من مستواه
تدي عيل تلت الاف جنيه بتوع ايه؟ ابوه امو جدو عمو؟ و ث؟
ايه الهبل ده
طبعا امك ست واعية و فاهمة و عارفة الصح! بلاش دلع ماسخ!
ليه هو ماشي يدرس بكمبيالات؟ ايه هي الكتب الي مش حيلاقيها من النت؟ مانت اهو حارصك و صاينك يا ضنايا بشقتك و مجهودك
هو كمان لازم يدبر نفسو بلاش دلع مرق!
و بعدين انت ازاي ليك عين تشتم ابوك؟ ايه الهيافة الي انت فيها دي! عيييييب
ابوك عاوز يربيكو بطريقتو و تطلعو رجالة!
قول الكلام بطريقة محترمة و فالاخر البيوت اسرار!

• معجبنيش
التفاعلات: wardd
طبعا انت غلط و بتميص الواد على ابوه
الي يمشي عليك يمشي عليه
ليه يعيش امبر من مستواه
تدي عيل تلت الاف جنيه بتوع ايه؟ ابوه امو جدو عمو؟ و ث؟
ايه الهبل ده
طبعا امك ست واعية و فاهمة و عارفة الصح! بلاش دلع ماسخ!
ليه هو ماشي يدرس بكمبيالات؟ ايه هي الكتب الي مش حيلاقيها من النت؟ مانت اهو حارصك و صاينك يا ضنايا بشقتك و مجهودك
هو كمان لازم يدبر نفسو بلاش دلع مرق!
و بعدين انت ازاي ليك عين تشتم ابوك؟ ايه الهيافة الي انت فيها دي! عيييييب
ابوك عاوز يربيكو بطريقتو و تطلعو رجالة!
قول الكلام بطريقة محترمة و فالاخر البيوت اسرار!
حضرتك الزمن غير الزمن والناس غير الناس والطريقة الى نفعت معايا مش هينفع مع اخويا ....حضرتك انتى مش واخدة بالك من مصاريف الكتب الخارجية بقت عاملة ازاى الأسعار كل بوم تزيد ده غير المدرسين بقا الى عايزين يعلو الفلوس وكمان هو عايز يجيب لبس له ولا بردو مش عارفة اسعار اللبس بقيت عاملة ازاى. ... يدبر نفسه ازاى كان بيشتغل من غير ما نعرف.....انا بسب طريقة ابويا معايا دى بقيت بكره الكلام معاه هو كده

حضرتك الزمن غير الزمن والناس غير الناس والطريقة الى نفعت معايا مش هينفع مع اخويا ....حضرتك انتى مش واخدة بالك من مصاريف الكتب الخارجية بقت عاملة ازاى الأسعار كل بوم تزيد ده غير المدرسين بقا الى عايزين يعلو الفلوس وكمان هو عايز يجيب لبس له ولا بردو مش عارفة اسعار اللبس بقيت عاملة ازاى. ... يدبر نفسه ازاى كان بيشتغل من غير ما نعرف.....انا بسب طريقة ابويا معايا دى بقيت بكره الكلام معاه هو كده
بص يابني
الكتب ماشي
تدي الفلوس مش فايدو!
انت بتقلو : الفلوس سهللة
هو عندو اهل يربوه
لو تحب تساعد ابقى ادي لوالدتك او لوالدك كمساعدة في مصاريفو لكن مش فايدو
هدوم و ما قلناشي

بص يابني
الكتب ماشي
تدي الفلوس مش فايدو!
انت بتقلو : الفلوس سهللة
هو عندو اهل يربوه
لو تحب تساعد ابقى ادي لوالدتك او لوالدك كمساعدة في مصاريفو لكن مش فايدو
هدوم و ما قلناشي
هو انا مش من اهلو انا اخو الكبير ...عملت كده واديت ل امى لكن بعد كدا عرفت ان ابويا مش بيخليها تديه الفلوس...طب قولى ليا اعمل ايه انتى لو شوفته اخويا وابويا بيذله وبيرمى الفلوس فى وشه يصعب عليكى وبعدين انتى مش شايفة الطلاب اليومين دول ده الطلاب بيصرفو فى خروجة واحدة دلوقتى اكتر من الى كنت بصرفه فى شهر زمان وبعدين نفسيته ايه وهو اقل واحد فى زمايله يبقى الحال كويس انا برغم الفلوس والحالة المادية الى انا فيها وكسبتها بسب معاملة ابويا ليا الى انى برضو بسب معاملتو ليا خسرنا حبه انا عن نفسى مابطيقش اشوفه خالص بسب معاملتو ولا حتى اخويا الى أصغر منى ف لو اتنين بيكرهو واحد بيحبه تمام انما لما التلاتة يكرهو يبقى الحال عامل ازاى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%