NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اخواتي دلوقتي انا معنديش صحاب كتير هما تلاته اربعه بس الغريبه ان التلاته اربعه دول محدش فيهم بيكلمني خالص ولا بيرفع سماعت التليفون غير كل فين و فين .. هل دا عادي و كل واحد عنده صحاب مش بيرنوا عليه ولا مش عادي و يمكن هما زعلانين مني ولا اي ولو لو زعلانين مني اعمل اي عشان اعرف هما زعلانين مني في اي
عادي يمكن يكزن عندهم ظروف كلمهم واطمن انت عليهم وكل لما تقرب منهم هما هيقربكو منك

• عجبني
التفاعلات: Hamy
بص عشان متتعبش نفسك كتير في التفكير انا فكرت كتير بدالك ولقيت ان دا مش سببه تقصير منك او انك وحش واسلوبك وحش. كل الحكايه وللاسف الشديد ملكش حظ في الصحاب وعشان تريح
نفسك فكك ومتجريش ولا حد وتضحي باي وقت او مجهود مع حد مش بيضحي عشانك عشان لو ضحيت هتتحول من صاحب مش مرغوب . لحد بيقضي ليهم مصالحهم وبس وهتقل في نظرهم ونظر نفسك

• عجبني
بص عشان متتعبش نفسك كتير في التفكير انا فكرت كتير بدالك ولقيت ان دا مش سببه تقصير منك او انك وحش واسلوبك وحش. كل الحكايه وللاسف الشديد ملكش حظ في الصحاب وعشان تريح
نفسك فكك ومتجريش ولا حد وتضحي باي وقت او مجهود مع حد مش بيضحي عشانك عشان لو ضحيت هتتحول من صاحب مش مرغوب . لحد بيقضي ليهم مصالحهم وبس وهتقل في نظرهم ونظر نفسك
كلامك صح تقصد مبقاش مدلوق عليهم

الكل مضغوط و كل واحد عنده دنيته بس هتفضلو علطوا اصحاب مش فارقه مين يكلم مين
ة لو صحاب بجد هتعدو لبعض اي حاجه
أتفق معك
الآن أصبحت الحياه تلاهي والكل مشغول فيما يعمل❤❤

• عجبني
التفاعلات: اسنانجي و Hamy
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اخواتي دلوقتي انا معنديش صحاب كتير هما تلاته اربعه بس الغريبه ان التلاته اربعه دول محدش فيهم بيكلمني خالص ولا بيرفع سماعت التليفون غير كل فين و فين .. هل دا عادي و كل واحد عنده صحاب مش بيرنوا عليه ولا مش عادي و يمكن هما زعلانين مني ولا اي ولو لو زعلانين مني اعمل اي عشان اعرف هما زعلانين مني في اي
كل دا عادي بس ابدا بنفسك وكلمهم حتى لو هما زعلانين الكلام هيجيب بعضو وهتلاقيهم بيكلموك

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%