NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حاجة مضحكة ومستفزة جدا
الرسايل الي بتجيلي علي الخاص
معظمها بيبعتولي علي انهم صحاب ابني وعايزين يتعرفو ويصاحبو ابني عشاني
او المتخلف يقول
انا هعامل ابنك باحترام وهخليه يتفرج واحنا مع بعض وبيفضل يحكي عن نفسه والي هيعملو وكأنه عنتر فجلة ف زمانه
وحاجة اخر ضحك ومسخرة
هوا للدرجة دي الأفلام الاباحيه والقصص مسحت العقول؟
ولا دول مراهقين ميتاخدش علي كلامهم !؟
للاسف كتير شباب في وقتنا صايرلهم زي البهايم بيمشوا بزبهم معندوش كرامة المهم خرم لزبه وبيبعت لأي اكاونت فيه اسم بنت لا وكمان بيجري ورا اي سالب عشان يحاول يوصل لأهله حاجة زي الحيوان كده المهم ينيك

انا مكلم بنات بنات من قبل وياما بيوروني محادثات مع النوع ده من الشباب فالاول يدخل انه عنتيل وفحل الفحول ولما يلاقيها مش عاطياه وش كل شوية بينزل من كرامته ونفسه
لدرجة ان مرة في واحد دخل قال لبنت انا فاشخ ك وفاشخ اهلك ولما معطتهوش وش صار كل شوية يتذلل فالنهاية خلته يسب نفسه واهله وده كله عشان ترضى تعمل معاه علاقة يعني تخلى عن كرامته قبل حتى ما يحصل على شي حتى صورة بدون وش ولا تسجيل صوت

ف انتي ياستي متعامليهمش على انهم بشر دول اشبه بالحيوانات لو مشيتي معاه فالكلام رح تشوفي انه موافق طالما الموضوع ليه منحنى جنسي اللي يدخل يقلك انا فحل انتي وابنك مشي معاه فالكلام وصدقيني رح تقلبيه وتخليه يقول عن نفسه ابن حرام ولا انه ميسواش جزمة

واسوء نوع اللي فاكر نفسه حاجة ويحاول يقلك انا غير
وهما كلهم بيقولوا انا غير🤣🤣🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: علا ام زيادد
وماله اهو كله بيتسلى

السؤال الأهم من كل ده انتى نفسك عايزة ايه من المنتدى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عالم ولاد وسخه

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%