NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسا ونيك

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في واحد صحبي معجب بواحدة وراح يتقدملها وكان عارف انها بتكلم ناس غيرو وكانت بتكلم صاحبو ويقول لصحبو خليها تقفل معاك وترن عليا وراح اتقدملها واتخطبو وعرف ان كان في واحد مصاحبها وماشي معاها ومعاه نودز ليها فراح للي كان ماشي معاها ومسح من عندو الصور بتاع النودز بايدو وكمل معاها وهيتجوزو وانا عرفت ان ليها نودز مع ناس صحابي تانيين غير اللص حبي ده مسح من عندهم ده بقي يبقي اسمو اي لما يعمل كده 🤔

• عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: Anas868, ZEUS I, فكرى و 2 آخرين
في واحد صحبي معجب بواحدة وراح يتقدملها وكان عارف انها بتكلم ناس غيرو وكانت بتكلم صاحبو ويقول لصحبو خليها تقفل معاك وترن عليا وراح اتقدملها واتخطبو وعرف ان كان في واحد مصاحبها وماشي معاها ومعاه نودز ليها فراح للي كان ماشي معاها ومسح من عندو الصور بتاع النودز بايدو وكمل معاها وهيتجوزو وانا عرفت ان ليها نودز مع ناس صحابي تانيين غير اللص حبي ده مسح من عندهم ده بقي يبقي اسمو اي لما يعمل كده 🤔
تعريص

🐏

• بيضحكني
التفاعلات: AHMED 511
اتنين حابين بعض وعايزين يكملوا سوي وفي مجتمع ابن متناكه بيحاول يمنعهم لأن أي نشر للصور هيخليه مجبر على الطلاق بسبب عيلته

• حبيته
التفاعلات: فكرى
اتنين حابين بعض وعايزين يكملوا سوي وفي مجتمع ابن متناكه بيحاول يمنعهم لأن أي نشر للصور هيخليه مجبر على الطلاق بسبب عيلته
نت متعصب لي

انصحو انو ينفصل احسن
يا اما هوة حابب الوضع دا

• بيضحكني
التفاعلات: دكتور نسا ونيك
  • عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
انا مش متعصب بس انا ماشي بمبدأ أن طول ما النيك بعيد عن طيزي يبقي مليش فيه كل واحد وحر في أعضاءه 😂😂
انا مش متعصب بس انا ماشي بمبدأ أن طول ما النيك بعيد عن طيزي يبقي مليش فيه كل واحد وحر في أعضاءه 😂😂
الفكره اني حاسس انو بيحب انها كانت شرموطه واتغيرت عشان بس هي متغيرتش ونا مرضهاش لنفسي فمضايقني انو صحبي وكده

• أتفق
التفاعلات: ممتع_الكس
الفكره اني حاسس انو بيحب انها كانت شرموطه واتغيرت عشان بس هي متغيرتش ونا مرضهاش لنفسي فمضايقني انو صحبي وكده
عرفت منين أنها متغيرتش +ممكن زي ما بتقول هو حاببها كده اصلا

عرفت منين أنها متغيرتش +ممكن زي ما بتقول هو حاببها كده اصلا
لو ركزت ف الكلام لقيت ان ليها نودز مع ناس صحابي تانيه بعد ممسح صورها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%