NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال تجربة نقاش صاحبي بيتحرش بيا ونفسي ينيكني

مساء الخير
انا فارس 20 سنه سالب
مش هطول من اولها بس ليا واحد صحبي بروح ابات عنده كتير بحكم الصداقة والدراسه
كتير جدا بيبعبصني ويقفش في جسمي بهزار طبعا لكن انا ببقى هموت
المهم كان يوم ورانا امتحانات فيه وروحت ابات عنده ونمت قبليه بس صحيت عليه وهو بيحسس عليا فعملت نفسي نايم نزل عند طيزي وحسيته بيشمها وطلع عند بوقي ولقيته بيبوسني بالراحه علشان مصحاش
باس شويه وقام جابهم على الشورت بتاعي عند طيزي ونام حسيت انه عايزني اشوفهم على الشورت
تاني يوم فضل يعاكس فيا ويقولي انت لو بنت مش هعتقك وكدة وروحت
السؤال هنا انا لازم اتناك منه اجبهاله ازاي! ؟؟😩

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: TOTYY توتى بنوتى, Wildfucker, elka2ed و 4 آخرين
عادي يقلبي هو انت استسلامك دا وسكوتك معناه انك عملت الي عليك المفروض هو بقي الي يسأل مش انت هههههه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: موجب و تبادل و SoSo ahmad
  • عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
مفيش ددمم دة بقاله سنتين بيتحرش😂
خلاص نصيحتي طالما هو مش راجل ومش قادر يصارحك دا قلته احسن ولو هو بيعمل كدا وقرفان بس مضطر عشان يفضي شهوته بي هو قرفان من الموضوع فدا بلاش منه في كل الحالات انت بتخاطر اوي لانه صاحبك وزي اخوك وعارفين بيوت بعض فمتحطش نفسك في وضع قاتل زي دا وانت اصلا مش مستفيد الموضوع مش هزار يا كوكو وخلي بالك علي نفسك

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: موجب و تبادل، mario ماريو و SoSo ahmad
خلاص نصيحتي طالما هو مش راجل ومش قادر يصارحك دا قلته احسن ولو هو بيعمل كدا وقرفان بس مضطر عشان يفضي شهوته بي هو قرفان من الموضوع فدا بلاش منه في كل الحالات انت بتخاطر اوي لانه صاحبك وزي اخوك وعارفين بيوت بعض فمتحطش نفسك في وضع قاتل زي دا وانت اصلا مش مستفيد الموضوع مش هزار يا كوكو وخلي بالك علي نفسك
حاضر

• بيضحكني
التفاعلات: SoSo ahmad
درس مستفاد منه احيكي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مساء الخير
انا فارس 20 سنه سالب
مش هطول من اولها بس ليا واحد صحبي بروح ابات عنده كتير بحكم الصداقة والدراسه
كتير جدا بيبعبصني ويقفش في جسمي بهزار طبعا لكن انا ببقى هموت
المهم كان يوم ورانا امتحانات فيه وروحت ابات عنده ونمت قبليه بس صحيت عليه وهو بيحسس عليا فعملت نفسي نايم نزل عند طيزي وحسيته بيشمها وطلع عند بوقي ولقيته بيبوسني بالراحه علشان مصحاش
باس شويه وقام جابهم على الشورت بتاعي عند طيزي ونام حسيت انه عايزني اشوفهم على الشورت
تاني يوم فضل يعاكس فيا ويقولي انت لو بنت مش هعتقك وكدة وروحت
السؤال هنا انا لازم اتناك منه اجبهاله ازاي! ؟؟😩
سبيله نفسك خالص يابيضا وانت عندو. نام من غير بوكسر وسيب طيزك. عليه وهو هيفشخك

اتفرج على فيلم سكس معاه و طلع بتاعك و اعمل انك بتضرب عشرة و بعدها كان البنطلون مضايقك ف تقلعه و تبان طيزك قدامه و آبادي أتكلم عن زبر الراجل في الفيلم و أنه تخين و أن شكله عاجبك أوي هتلاقيه بيحط أيده علي طيزك أو بعبصك اتمحن و قوله بطل شقاوه بقي و أضحك
و سيب الباقي عليه

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%