NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية صاحبة المحل ماما ناهد وأحلى نيكة ـ حتى الجزء التاسع 11/9/2023

  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
الجزء الاول
ابطال القصة

مازن 37سنة يعمل في مجال المقاولات
ناهد صاحبة المحل 50
ملك بنت ناهد 28
بداية هعرفكم بنفسي اسمي مازن عندي 37 سنة وشغال في مجال المقاولات متزوج وعندي ***
من قبل الزواج وانا مدمن علي الاباحية ولكن ليس لي علاقات جنسية وتعرفت علي انواع الجنس من المنتديات وبعد

الزواج مازلت اشاهد الافلام الاباحية رغم اني امارس الجنس مع مراتي اكتر من 5 مرات اسبوعيا وممكن اكتر من

مرتين او 3 في اليوم ومراتي جسمها جميل ولكن طبعا مع وجود ***** بتكون ديما مشغولة بيهم او هما صاحيين

لحد الصبح فمبقدرش امارس معاها الجنس في بعض الايام رغم شهوتي الكبيرة وده من الاسباب اللي بتخليني ديما

بفكر في علاقات جنسية برة الزواج مع اي واحدة انا اعرفها لكن مش بفكر في المحاارم لان شايفة اولا حرام وغلط

وثانيا موضوع خيالي لا يحدث الا في قصص المحاارم علي النت عشان كده كنت بفكر في الجيران الاصدقاء اني

اشقط واحدة من علي النت ولكن كل دي افكار في خيالي مبحققش منها حاجة لاني انسان محترم متزوج ومن الاخر

بتكسف يعني مش بعرف افتح حورات وكلام رغم اني بشهادة الناس بعرف اتكلم كويس لكن عندي كسوف اني اكلم

بنت لاول مره لازم حد يعرفني عليها وطبعا مع الوقت وكتر التفكير والقصص اللي برسمها في دماغي للعلاقة اللي

عايز اعملها دي ابتديت اكتشف اني مش هعرف اني اظبط مع بنت صغيرة عشرينات ولا حتي تلاتينات واكتشفت

اني مبكونش مكسوف مع الستات الكبيرة بتكلم معاهم من اول لحظة واهزر واقدر افتح معاهم اي موضوع انا عايزة

عشان كدة ابتديت خيالاتي تنتقل للستات الكبيرة فوق الاربعين وبرضة من غير ما عمل حاجة لحد ما جه الموقف

اللي بسببه اتغيرت حياتي وعيشت احلي تجربة وهو لما كنت بدور علي محل استخدمه كورشة او مخزن للعدد

بتاعتي فققرت اروح للسمسارة واسالها مفيش محلات تعرفها للبيع فقالتلي ان في محل للبيع في المنطقة وكمان

بسعر كويس واللي عجبني اكتر ان المحل كان فاضي مش مستخدم لاي حاجة وبسرعة طبعا اكدت علي السمسارة

اني عايز المحل ده وانها تكلم صاحبة بسرعة وبليل لقيت السمسارة بتكلمني تعالي عشان تطلع علي ورق المحل

وروحت وكان تمام واتفقنا اني هشترية بمبلغ معين خصوصا ان بالاتفاق ده السمسارة هتاخد من مبلغ كبير وفهمت

ان صاحبة المحل مش عارفة قيمته لكن دي مش مشكلتي المهم لقيت السمسارة طبعا عايزة تخلص عشان تاخد

الفلوس رات مكلمه المدام ناهد عشان تيجي نتفق علي كل حاجة ربع ساعة دخلت علينا المكتب ست في اوائل

الخمسينات لابسة جيبة ديقة وعليها بلوزة واسعة ومعاها بنتها شابلة *** دخلوا سلموا عليها هما الاتينين وقاعدنا

نتكلم ومن اسلوبهم انهم ناس طيبين بيتكلموا ان السمسارة صحبتهم وعمالين يتكلموا عن ابن السمسارة وعن

المصايف وغيرة وانا كنت هايج اوي علي ناهد دي اولا من صوتها تحس انه ناعم اوي ثانيا انها عمالة تهزر وتتكلم

عن حياتها ومن ضمن الكلام عن جوزها اللي ايده مكسورة وتقريبا علي المعاش بس كانت بتكلم السمسارة مش

بتوجهلي كلام انا كلامها معايا ان انت هتستخدمه في ايه وكده وكلام انك انت زي ابني المهم اتقفنا اننا نتقابل تاني
مشاهدة المرفق 287081مشاهدة المرفق 287080
يوم عشان نعمل العقود وهكذا وبالفعل تاني يوم اتقابلنا الصبح انا وهي والسمسارة وروحنا نخلص الاوراق وبرضة

ابتديت تتكلم عن جوزها وهكذا لكن هنا اابتديت انا اتكلم معاها وادخل في الكلام ابتديت اهزر معاها واقوقلها هي

اللي كانت معاكي دي اختك لقيتها ضحكت وقالتلي لا دي بنتي وكمان دي الصغيرة ويا حرام مطلقة بعد جواز لمدة

سنة واحدة وابتديت تدخل في تفاصيل هي تقريبا مكنتش تعرف اني متجوز بس انا قولتلها اني متجوز وعندي اولاد

ففكيت اكتر وابتديت تكلمني عن حياتها انها موظفة وجوزها كان شغال سواق وهي بتبيع المحل ده لاحتياجها لفلوس

هي كانت شرياه من زمان وقفلاه وانا كل ده متنحلها وعمال اسبلها وحسيت انها بتديت تلاحظ فبقت تبعد عبنها عن

عيني وتضحك العم بعد ما خلصنا قالتيلي خد رقمي عشان لو محتاج اي حاجة في ورق المحل لان كان في مشكلة

في عداد
اخدت الرقم وانشغلت في شغلي لكن كنت ديما بفكر فيها حتي وانا بنيك مراتي كان منظر صدرها وطيازها الكبار مع

صوتها الناعم بيخلي زبي يقف جامد كاني واخد قياجرا واقعد انيك في مراتي وانا بتخيلها المهم بعدها بشهر كده

كلمتها عشان مشكلة العداد واتحلت وفي تفس اليوم كنت كلمتها كذا مره وهي في الشغل فاتصلت بيها بليل كده

شكرتها وقعدت بقي اتكلم معاها علي الحياة وصعوبتها وبعد كده تابتديت هي تحكيلي وانا ابتديت اتجراء واسالها عن

جوزها فلقيتها بتقولي انه عمل حادثة كبيرة ودلوقتي بياخد معاش السواقين وهي المتكفلة بالمصاريف ده غير بنتها

المطلقة دي وحسيت من كلامها انها زي متكون عايزة تفضفض وطبعا هي كل خمس دقايق تقولي انت زي ابني لكن

ارد اقولها مش للدرجه دي ده انتي زي اختي الكبيرة بالكتير وطبعا كانت ديما ردودي عقلانية لما بتتكلم عن مشاكلها

فده خلاها تعجب بدماغي وتقولي انت تفكيرك بيعجبني قولتها معلش انا خايف اكون بدايقك عشان بطول معاكي في

المكالمات لكن انا بحب اتكلم معاكي وبحس براحة لما بسمع صوتك من ضمن الكلام بتقولي ان بنتها عندها كمبيوتر

بس مش شغال وهو قديم لكن عايزين يشغلوه للطفل يلعب عليه وهنا جاتلي الفرصة اني ادخل بيتها فقولتلها علي

فكرة انا بعرف اصلح كمبيوتر قالتلي بجد قولتلها ايوة لو تحبي اجي اصلحوه بكرة قالتلي ياريت تعالي عشان الواد

بيعيط وكمان الريسيفر مش شغال المهم روحت البيت عندهم وكانت شقة كبيرة وفيها عفش جديد عرفت بعد كده انه

عفش بنتها المطلقة واول ما دخلت لقيتها لابسة جلابية بيت خفيفية وفوقها خمار لكن طبعا هي مليانة فطيازها مجسمة

في الجلابية وكبيرة وانا دخلت وهي ماشية قدامي لحد الانترية انا زبري وقف لكن لقيت جوزها قاعد وهو تقريبا مش

بيتحرك كتير سلمت عليه وهي قالته ده استاذ احمد جاي يصلح الكمبيوتر فقالي متعرفش تصلح الريسيفر كمان قولتله

احاول انا قولت عايز اتفرج علي الجسم الحلو ده اكتر المهم روحنا اوضة الكمبيوتر كان في اوضة بنتها لكن بنتها

كانت في مشوار طبعا حاطينة علي مكتب صغير في مكان مزنوق ومنش متركب الكابلات بتاعته فابتديت ادور علي

الكابلات والفيشة وهي واقفة جنبي بتساعدني وهنا ابتديت بقي اتحرش بيها علي خفيف نزلت تحت المكتب ادور علي

كابل واقع وندهت عليها هي كانت واقفة عند الباب كده دخلت مديت ايدي بالكابل لكن فضلت تحت المكتب فهي

قربت جامد وابتديت اتفرج علي الجلابية عن قرب وعرفت انها مش لابسة سنتانة بزازها كبيرة لكن منفوخة والحلمة

بانة ولابسة شورت من الضيق ده مش من الواسع بتاع زمان قمبين طيازها وسوتها المليانة قعدت خمس دقايق تحت

المكتب اركب فيش وهي بتساعدني خلال الخمس دقايق دول بقيت المس رجليها وايديها كانه غصب عني وهي

بتتكهرب كل ما المس رجليها المهم طلعت من تحت المكتب وانا طالع حكيت في طيزها بس براحة وهي بعدت بس

حسيت ان وشها احمر وراحت قايلالي هروح اعملك شاي وراحت خارجة شوية وجابت الشاي كنت انا شغلت

الكمبوتر وبنزله ويندوز لما جت لاقيتها قلعت الخمار ودخله عليا بالجلابية قالتلي معلش الجو حر وانت زي ابني وانا

طبعا عمال ابص علي بزازها هي خدت بالها قالتي ايه تمام الكمبيوتر وراحت سالني عن مراتي قولتلها ده في

مشاكل ادعيلي انا طبعا بجر معاها كلام بعد كده بنتكلم عن الجو فبقولها ده احنا عندنا شقة في اسكندرية بفكر اروح

اقضي فيها يومين قالتلي بجد مش تعزمنا عليها ده انا نفسي اصيف من زمان قولتلها ده انتوا تنوروني قولتلها خلاص

انتوا ضيوفي انتي والحاج وبعدين واحنا خارجين من الاوضة عملت نفسي اتشنكلت في السجادة وروحت ممش ايدي

علي طيزها هي اترعشت وقولتهلها اسف راحت مبتسمة وخرجنا الهم لقيت الريسفير حد لاعب فيه رحت عامل بحث اشتغل المهم جوزها بتسط لانه متابع كورة تقريبا فاقلي ده انت برنس وقالها عمللنا شاي قالي انا عايزك ترتبلي القنوات قعدت ارتبله القنوات فرحت فتحت معاه موضوع المصايف قالي اه عايز اروح بس ايجار الشقة كام وبتاع فهمت هو مش عابز بروح ماديا يعني قولتله تصدق انا عندي شقة في اسكندرية وكنت رايح اول الاسبوع هقضي هناك تلت اربع ايام لو كده تيجو معايا هو طبعا افتكرني بعزم وخلاص لكن انا كنت خلاص اول ما ناهد جت روحت قايلها خلاص يا ماما انتو جايين معايا ده حتي انا واخد عربية من صحبي طبعا كنت هأجر بس قولت اسهلها علي الاخر المهم هي مسكت في الكلمة والراجل كان مبسوط مني قالي واحنا قبلنا العزومة الهم روحت وفنفس اليوم علي الساعة واحدة بليل رنيت عليها ولقيتها ردت بقولها اسف رنيت غلط صحيتك قالتلي لا انا صاحية قولتلها خلاص يوم السبت المصيف واسف علي الازعاك قالتلي ولا ازعاج ولا حاجة ده انا قاعدة زهقانة قولتلها وانا كمان قاعد لوحدي وزهقان قالتلي احكيلي ايه المشاكل معاك
قولتلها مش عايز ازعجك
قالتلي احكي بس مش انا زي مامتك قولتلها انتي برضة مصممة لا طبعا انتي بالكتير اختي الكبيرة انا بستريح للكلام معاكي اوي بس هو موضوع حساس شوية ومستنتش تتكلم قولتلها بصراحة مراتي مش ملبية رغباتي وقبل ما ترد قولتلها ******* شغلين كل وقتها وانا ليا متطلبات انتي عارفة اني شاب وصحتي كويسة وعايز اعمل اللي انا عايزة ودي طول اليوم مع ******* راحت قالتلي طب هي هتعمل ايه قولتلها اني معايا ولا معاها انا اعمل ايه انا حاسس اني مش متجوز مفيش حنان مفيش اي حاجة قالتلي اي حاجة زي ايه قولتلها انا عايز افرغ شهوتي راحت ضحكة ضحكة خفيفة قولتلها ايه مش فاهمة عايز انيك مراتي وافشخها هنا هي سكتت وقفلت السكة انا رحت رانن عليها تاني رديت قالتلي انت بتقول ايه قولتها معلش سامحني لو كنت تجاوزت قالتي لا انت زي ابني بس انا اتخضيت روحت داخل في حياتها قولتلها انتي مش ست متجوزة قالتلي اه متجوزة قولتلها مش بتلبي رغبات جوزك قالتلي جوزي اسكت احسن قولتلها اسكت ليه قالتلي انا نسيت الموضوع ده خلاص قولتلها مش معقول يعني انتوا كلكوا زي بعض راحت ضحكة جامد قالتلي لا انا جوزي هو السبب قولتلها ايه قالتلي بعد الحادثة من خمس سنين وهو علي طوول تعبان ومش قادر وانا خلاص كبرت وبقول عيب اصلا اتكلم في الموضوع ده قولتلها انتي مش كبيرة ولا حاجة انا اول ما شوقتك قولت دي 40 سنة بالكتير اوي ده غير انك محافظة علي جسمك قالتلي شكرا انت بتعكسني ولا ايه وضحكت قولتهلها انا لو اطول اعكسك هعكسك انا بتكلم بجد انا النهاردة لما شوقتك في الشقة كنت بتمني ان تكون مراتي زيك حلم حياتي ان مراتي تكون جسمها مظبوط زيك مش رفيعة زي العصاية راحت ضاحكة وقالتي انت كنت مركز بقي ده انت طلعت زي ما بيقولوا تحت السواهي دواهي يعني انت مشكلتك في موضوع ده شوفت بقي ده كل واحد محتاج حاجة قولتها عايز احكيلك علي حاجة بس تتقبلها مني قالت احكي قولتلها انتي عارفة اني لما اتكعبلت في السجادة وايدي جت علي حسمك حسيت بقشعريرة كان نفسي اعمل اكتر من كده قالتلي تعمل ايه وابتدي صوتها يروح قولتلها كان نفسي ابوس رجلك من اول الصوابع وافضل اطلع اطلع لحد فوق قالتلي فوق فين قولتلها فوق كده عند طيزك انا بحبك يا ناهد نفسي انيكيك والنهاردة لما شفت جسمك مش هسيبك انا عايز ابوس كل حته في جسمك الحسها واعضعضها ابوس رجلك ووراكك وفخادك وطيرزك لحد ما اوصل لكسك هلحسة زي ايس كريم كبير مش اقل من نص ساعة لحد ما تتمتعي وبعد كده اطلع علي بطنك وبززاك الكبار دول وفي الاخر اوصل لاحلي شفايف ابوسها وفي نفس الوقت يكون زبري بيدق في كسك كل ده وهي مش بترد ببتنهد وبعد كده قالتلي سلام وقفلت
تاني يوم انا قولت مش هتكلمني تاني لقيتها بترن عليا كلمتها ازيك عاملة ايه عادي فقولت اسالها علي المصيف قالتلي اه هنيجي بس بنتي هتقعد عند خالتها عرفت انها هي اللي طرقتها وفهمت انها خلاص بقت بتاعتي قولتهلها تمام قالتلي بس عايزة اطلب منك طلب لازم ندفع معاك في المصاريف انا قولتلها لا مش ممكن انتوا مش هتكلفوني حاجة ده انا جتي كنت حابب لو انتي فاضة بعد الشغل اعدي عليكي نروح نجيب شوية حاجات وعرفتها ان بقي معايا عربية فوفقت وعديت عليها بعد الشغل وكان معايا عربية لانسر بومة ركبت قالتلي العربية جميلة قولتلها بصي بقي احنا هنروح نشتري شوية حاجات للمصيف وهتاخديهم معاكي بحيث تقولي انكم انتوا اللي جينهم وانا كمان عايز اجبلك هدية قالتلي هدية ايه قولتلها استني بس المهم روحنا جبنا الحاجة واحنا راجعين عدينا عند محل ملابس حريمي ومايوهات واسترتش وكده قولتلها يلا بينا قالتلي انت هتجيبلي مايوة ولا ايه قولتلها تعالي بس المهم نزلنا واول ما دخلنا كانت بنت اللي وقفة فكلمتنا علي اساس انها امي وده كان مريح لينا قولتلها يلا يا ماما ودخلنا قولت للبنت عايزين بنطلونات استرتش وبديهات جابتلنا فاخترت الابيض والبنك والاحمر وبعد كده شوفتها الشورتات فاخترتلها اكتر من واحد وقولتلها مش عايزة تجربي من ده وكان اندر صغير علي المنيكان فضحكت اوي روحت سالت البنت مفيش من ده مقاس ماما قالتلي موجود وجابتلي واخترت اكتر من واحد كمان جبتلها مايوة بيكني قالتي انت فاكر اني ممكن الب ده وكمان ده غالي اوي قولتلها هشترية حتي لو مش هتلبسية وكمان انا اكيد مش هرضي انك تلبسية وهي عمالة تضحك مشينا وهي بتقولي يا ترا هقول لجوزي ايه علي الحاجة دي قولتلها قوليلة خدن مكافاءة واشتريت شوية حاجات بمبلغ بسيط واحنا في العربية ابتديت اتجراء وامد ايدي علي فخدها لقيتها مستجيبة علي الاخر وابتديت اتغزل فيها واكلمها بهزار هتفرجيني علي كل الحاجات دي في المصيف اكيد قالتلي طب وجوزي قولتلها انا شوفته بيشرب شيشة ياتري بيشرب مخدرات قالتلي ايوة ده مدمن حشيش قولتلها خلاص يبقي خلصت انتي بس كلمية علي اساس اني زي ابنك وكده
جه اليوم الموعود وعديت عليهم الصبح وطلعت عشان اسند معاها جوزها ينزل وركبته ورا لانه عايز يفرد رجلية واحنا في الطريق لاقيته نام قعدت امد ايدي علي فحدها والعب طوول الطريق جينا وصلنا وانا كانت الشقة بتاعتي علي البحر في العجمي دور ارضي كانت جامدة في انها اول صف علي البحر المسافة بينها وبين البحر 100 متر الشاطيء وليها بلكونة كبيرة دخلنا وهي دخلت لبست استرتش وبدي نص كم بس لبست فوقيهم عباية اول ما طلعت قولتلها ايه دي يا ماما احنا جيين مصيف ولا ايه المهم جوزها قالها صحيح فكي شوية مازن زي ابننا راحت قالعة العباية وانا زبري وقف لما شقت المنظر طبازها جبل وسوتها وكوسها بينين وبزازاها طبعا انا حسيت ان جوزها عايز يقولها ادخلي البسي العباية تاني لكن انا لحقته وقعدت اهزر معاه وقولتله انا جيبلك بقي هدية انما ايه وطلعتله نص صباع حشيش هو شافة من هنا ونسي كل حاجة قولتله تعالي بقي اوريك البلكونة وروحنا البلكون وانا بسندة وظبطله الشيشة وشوية تسالي كاجو وفتسدق ولب والذي منه وجبتله كنزيتين بيرة وقلتله انت كنت نايم طول الطريق انا بقي هدخل انام وراحت ناهد هي كمان قايلة وانا هدخل انام شوية هو مش في دماغة طبعا
هي دخلت لقتني مستنيها في اوضتها انا مطمن لان جوزها مش بيتحرك غير حد يسندة وانا مظبطة انا ميتحركش اصلا بالحشيش والبيرة والحاجة دي يعني هو اقل حاجة قدامة ساعة عشان يقوم هي اتخضت قالتلي ايه ده مش دي اوضتنا ولا اوضتك قولتلها تصدقي اتلخبط بس ايه الحلاوة دي بتقولي عجبك البدي قلتلها لا عجبني الاندر لانها كانت لابسة الاندر الرفيع اللي اشتريناه وكمان الاحمر تحت الاسترتش الابيض كان جامد فشخ روحت قايم حضنها قالتي بس انت هتعمل ايه قولتلها هنيكيك يا شرموطة بصوت واطي في ودنها لقيتها ساحت قالتي بس عشان جوزي قولتلها لا متقلقيش انا حاططله مخدر علي الحشيش هيشرب اول حجر وينام مكانة قالتلي استني بس قولتلها فاكرة اللي قولتلهولك في التليفون هعمله بس تعالي في اوضتي واخدتها وانا عمال ابوس في خدودها وشفايفها لحد اوضتي دخلنا وقفلت الباب وقعد البوس غبها زقتها علي السرير ومسكت رجليها وقعدت ابوس وازغزغ فيهم وطلعت لفوق وانا ببوس براحة اول واعضعض لحد ما وصلت كوسها كل ده من فوق الاسترتش وابتديت الحس فيه يجي ربع ساعة لحد ما دابت خالص روحت مقلعها الاسترتش والاندر وكملت لحس في كوسها اللي كان تخين بس تحسة
صغير كده ونضيف كانت عملاه حلاوة بنت المتناكة وانا بلحس صوباعة شغال في خرم طيزها بعبصة وشوية ورحت طالع لفوق وقولتلها لممكن تقلعي البدب والبرا دول عايز اشوف بزازك قالتلي بحبك وراحت حضناني حضن جامد اوي حسيت ان عضمي هيتكسر لكن بعد كده اتحولت لشرموطة فعليا قامت قلعت البدي والبرا وراحت هاجمة عليا وانا نمت علي ضهرب بوس كتير اوي واحضان ونزلت علي صدري وبعد كده علي زبري قعدت تلعب فيه وتبوسة قولتلها هتمصي بصيتلي قوي وابتديت تدوقه واحدة واحدة بقت تمصه زي المصاصة وانا بقيت مش قادر روحت ثايم وحاططا علي السرير وفتحت رجليها علي الاخر وكان منظر جميل اللحم ده كله ابيض اوي ونضيف اوي وكسها التخين لكن نضيف اوي وروحت مدخل زوبري مرة واحدة في كسها الغرقان من اللحس والعسل بتاعها اللي نزلته كذا مرة واول ما دخلته شهت جامد وحضنتني وعشيت بنار في كسها وانقبضات جامدة اكتر من لما بتفتح بنت بنوت وعي بتحضني جامد وانا قولت مش هينفع كده ابتديت ادق فيها خصوصو انتي كنت واحد ربع فياجرا وربع انافرانيل بتاع سرعة القذف عشان انيكها نيكه متتنسيش قعدت انيكها علي الوضع ده لحد ما جبتهم مرتين وبعد كده قولت لازم انيكها من ورا عشان احس بطازها المهلبية دب وهب بتخبط فبا وهنياكها من كسها طبعا روحت قالبها وحطيت مخدة تجت بطنها وعشان هي ليها بطن كوسها بقي باين مفتوح من ورا لما فتحت رجليها روحت نايم عليها بجسمي كله ببوس في رقبتها وايدي علي بزاهزها وزبري داخل في كوسها من ورا زي ما يكون بنيك طيازها وصوابع رجلي بتزغزغ رجليها كان احساس مقدرتش علي مقومته ونيكتها بكل قوتي في الوضع ده وابتديت ابعبص قي خرم طيزها كان مفتوح قدامي ودخلت فيه صباعة الوسطاني كله وهي عمالة تترعش لحد ما جبتهم جواها شلالات وحسيت اني اكتر مرة استمتع في النيك كانت معاها وكنت تعبت من السفر والنيكة الحلوة دي قومت وبوستها في شقايفها تاني وخضنتها وبعد كده قولتلها ثواني اروح اشوف العرص راحت ظاحكة خرجت لقيته نايم علي نفسة من الحشيش المخلوط قالي ايه صحيت قولتله ايوة يا عم عز لقيته بيقولي روح صحي ناهد بقي عشان تعملنا الغدا قولتله لا سيبها برحتها انا هدخل اكمل نوم وعزمكم علي الغداء النهاردة
نهاية الجزء الاول
قصة رائعة جدا ننتظر منك الجزء القادم
 
  • عجبني
التفاعلات: espresso
تم أضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: espresso
حلوة جداً
 
  • عجبني
التفاعلات: espresso
ننتظر منك الجزء الثالث
 
  • عجبني
التفاعلات: espresso
روووووعة يابختك يا برنس
 
  • عجبني
التفاعلات: espresso
جامده جدا استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: espresso
جميله عااااش
 
القصه صعب تحصل في الحقيقيه
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تسلم ايدك
بداية جميلة و بتتحسن من جزء لجزء
لكن حاول تكتب الاول خارج المنتدى و راجع اللى كتبته قبل نشره
عشان الكلام يطلع مظبوط و مفيهوش اخطاء كتير
وفى انتظار باقى ابداعك
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
روعه وجميله جدا جدا جدا جدا كمل يافنان شكرا
 
  • عجبني
التفاعلات: espresso و ناقد بناء
جامدة جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: espresso و ناقد بناء
F3z 70djSZA
RO92JbfJOuM
 
  • عجبني
التفاعلات: MADAM SOSO و Mr mido
حلوه اوي اوي
 
  • عجبني
التفاعلات: espresso و ناقد بناء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%