NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بداية مميزة وتسلسل احداث سلس وحوارت تخلي القصة تتقدم ، الحاجة اللي لاحظتها ان الشخصيات مكتوبة ببساطة ووضوح ودي ميزة في قصة مافيهاش غموض ، كان اختيار موفق في الدراما اللي بتزيد ارتباط القارئ بالبطل بس كان احسن لو ظهرت ياسمين في مشهد مع شرف قبل مشهد الاعتراف ، الخاتمة اللي قفلت عليها الجزء مشوقة بس مكررة ونتيجتها متوقعة الا لو لعبت علينا لعبة ، باتمنالك التوفيق

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Santiago0 و ليلي احمددد
مش عارفة اقول ايه بعد كل كلماتكم الحلوة
جميلة فعلا
استمر

• حبيته
التفاعلات: Santiago0
اولا انت كتابتك حلوه جدا ، بس بتغنى كتير ، وجدا جدا ، ازاى برضو ؟؟
انت بتمط وصاحبك وزبون بتاع الدليفرى ووره وقدام وشمال ويمين ف ايه ياعم ؟ ايه كل التفاصيل دى ؟
اما مبقولكش عاوز جنس كدا ع طول وش بس اى كاتب حتى لو بيطول شويه ف القصه ف الاحداث ديما هيترتب عليها جنس فيما بعد انما انت كلامك اللى ف النص ده بعيد كل البعد عن جنس ممكن يحصل بعد كدا
انا شايف كتابتك ممتازه بس مطمش الدنيا اوى كدا وهكمل ف كومنت تانى ازاى سمحت

• عجبني
ناس كتير بتكتب قصص وبتكون حرفيا احا خيااااال وحلوه وبتاع وبعدين ؟ بعد كدا معرفش ايه بيحصل مشاغل ولا ايه بالظبط نلاقى القصه مكملتش اصلا ؟؟ ومعظم القصص هنا كدا ف متمطش الدنيا اوووى بس

• عجبني
اولا انت كتابتك حلوه جدا ، بس بتغنى كتير ، وجدا جدا ، ازاى برضو ؟؟
انت بتمط وصاحبك وزبون بتاع الدليفرى ووره وقدام وشمال ويمين ف ايه ياعم ؟ ايه كل التفاصيل دى ؟
اما مبقولكش عاوز جنس كدا ع طول وش بس اى كاتب حتى لو بيطول شويه ف القصه ف الاحداث ديما هيترتب عليها جنس فيما بعد انما انت كلامك اللى ف النص ده بعيد كل البعد عن جنس ممكن يحصل بعد كدا
انا شايف كتابتك ممتازه بس مطمش الدنيا اوى كدا وهكمل ف كومنت تانى ازاى سمحت
مش فاهم نقدك ايه بالظبط كل اللي فهمته انك مدايق من مط الحوار

بداية مميزة وتسلسل احداث سلس وحوارت تخلي القصة تتقدم ، الحاجة اللي لاحظتها ان الشخصيات مكتوبة ببساطة ووضوح ودي ميزة في قصة مافيهاش غموض ، كان اختيار موفق في الدراما اللي بتزيد ارتباط القارئ بالبطل بس كان احسن لو ظهرت ياسمين في مشهد مع شرف قبل مشهد الاعتراف ، الخاتمة اللي قفلت عليها الجزء مشوقة بس مكررة ونتيجتها متوقعة الا لو لعبت علينا لعبة ، باتمنالك التوفيق
اشكرك بيكو صديقي العزيز علي دعمك و دا شئ بسطني

ناس كتير بتكتب قصص وبتكون حرفيا احا خيااااال وحلوه وبتاع وبعدين ؟ بعد كدا معرفش ايه بيحصل مشاغل ولا ايه بالظبط نلاقى القصه مكملتش اصلا ؟؟ ومعظم القصص هنا كدا ف متمطش الدنيا اوووى بس
لا هحاول اكتب الاجزاء في اقرب وقت

اول حاجه شكرا علي الاشاره القصه حلوه واسلوبك حلو بس عايزك متربطش دماغك بحاجه معينه وسيب لخيالك المساحه الكامله والقصه هتبقي جامده ومستني الجزء الجديد
شكرآ يا ديب انت كاتب كبير و قصة الهلفوت كانت ابداع منك و منتظر منك الجديد

• حبيته
التفاعلات: Le loup
قصة عظيمة ي اسطورة كمل
و ياريت كل الاجزاء طويلة زي ده و ما تتاخر 🔥
ع حسب بقي، يعني لو قفلة الجزء جات بدري يبقي انسي ان الجزء يطول 🙂

• عجبني
التفاعلات: cursed
حوار انك اول مره تكتب دا غريب نيك يعني انا مش لاقي اي كسم غلط اقولك عليه كللل حاجه بيرفكت فشخ يعني الاحداث والمقدمه والشخصيات و طريقتك ف الكتابه مش لاقي اي كسم نقد بناء اقولك عليه يا ريت كل الاجزاء تبقا طويله زي دا ومتتاخرش علينا شابووو يفنان
يعني انت فرحان ولا مدايق ولا امشي 😂

مش فاهم نقدك ايه بالظبط كل اللي فهمته انك مدايق من مط الحوار
بالظبط فيه ناس بقولك بتمط الحوار بس بيترتب عليه حاجه جنسيه انما تقعد تقولى طلعت للزبون فوق نزلتله تحت نزل معهوش فلوس لا طلع يجيب فلوس ؟؟
فيه حتت ملهاش لازمه بس عموما كتابتك ممتازه بجد

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بالظبط فيه ناس بقولك بتمط الحوار بس بيترتب عليه حاجه جنسيه انما تقعد تقولى طلعت للزبون فوق نزلتله تحت نزل معهوش فلوس لا طلع يجيب فلوس ؟؟
فيه حتت ملهاش لازمه بس عموما كتابتك ممتازه بجد
كان موقف كوميدي مش اكتر

لا لالالالالالالا مش دا اللي اتفقنا عليه

اسف ياصاحبي بس دا خرااا نيييييييييييييك نيييييييييييييييك

• بدايات القصه انها الام تصحي ابنها دي مهروسه من زبروميه سنه
  • مط في الاحداث مبالغ فيه ( اعمله بعد كدا بس مش من اول جزء )
  • مط ابن متناكه نييييك في الاحداث
  • نيييك مط احداث ابن متناكه
  • مط نط نط نييييييييك

زي ما انا عملت كدا في رايي قعدت امط في رايي وهو كله نفس المعني

القصه دي كانت هتبقي احلي لو كنت بدات القصه بالحادثه يعني اخر حته في القصه كانت تبقي دي افتتاحيه القصه كنت هتلاقي كله رفعلك القبعه

عارف ان ردي قاسي عليك بس شوف كدا لو الجزء التاني مظبطتش معاك انسي القصه دي وارميها ومتكملش فيها واعمل غيرها

عادي كلنا رمينا قصص مكملنهاش علشان محسنهاش حلوه

اي حد يقولك بدايه موفقه وفاهم انه كدا بيشجعك لا بالعكس دا بيقول كدا علشان عايز يقرا قصه جديده وخلاص مش فارقه معاه اذا كانت حلوه ولا وحشه ، كل اللي نقدك في الكومنتات دول اللي عايزين يطلعوا احسن ماعندك

فمتلتفتش لاحاديين الخليه اللي بيقولوا عااااش وحلوه علي اي قصه دا انا ممكن اجيبلك قصص مش مكمله سطرين وكاتبين عليها بدايه موفقه احا 😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: العراب&العراب, مرحب, sekoseko87 و شخص آخر
  • عجبني
لا لالالالالالالا مش دا اللي اتفقنا عليه

اسف ياصاحبي بس دا خرااا نيييييييييييييك نيييييييييييييييك

• بدايات القصه انها الام تصحي ابنها دي مهروسه من زبروميه سنه
  • مط في الاحداث مبالغ فيه ( اعمله بعد كدا بس مش من اول جزء )
  • مط ابن متناكه نييييك في الاحداث
  • نيييك مط احداث ابن متناكه
  • مط نط نط نييييييييك

زي ما انا عملت كدا في رايي قعدت امط في رايي وهو كله نفس المعني

القصه دي كانت هتبقي احلي لو كنت بدات القصه بالحادثه يعني اخر حته في القصه كانت تبقي دي افتتاحيه القصه كنت هتلاقي كله رفعلك القبعه

عارف ان ردي قاسي عليك بس شوف كدا لو الجزء التاني مظبطتش معاك انسي القصه دي وارميها ومتكملش فيها واعمل غيرها

عادي كلنا رمينا قصص مكملنهاش علشان محسنهاش حلوه

اي حد يقولك بدايه موفقه وفاهم انه كدا بيشجعك لا بالعكس دا بيقول كدا علشان عايز يقرا قصه جديده وخلاص مش فارقه معاه اذا كانت حلوه ولا وحشه ، كل اللي نقدك في الكومنتات دول اللي عايزين يطلعوا احسن ماعندك

فمتلتفتش لاحاديين الخليه اللي بيقولوا عااااش وحلوه علي اي قصه دا انا ممكن اجيبلك قصص مش مكمله سطرين وكاتبين عليها بدايه موفقه احا 😂
احا مانت اللي قولتلي اللي يعجبك اعمله ولا انت بتشتغلني ولا ايه 😂

احا مانت اللي قولتلي اللي يعجبك اعمله ولا انت بتشتغلني ولا ايه 😂
انا مكلمتكش في سيناريو وتاليف دي بتاعتك انت 😅

انا اتكلمت في الحوار فقط انه طويييييل نيييك

فكرتني بقصه ركب فارس علي الحصان وبقيه الصفح درجن درجن درجن وفي النص نزل من علي الحصان وطلع تاني ونزل ووقف شرب مايه رريح خمسه وصدر صوت صليل الفوارس في الليل المشاكس وضياع عمر 😂

• عجبني
انا مكلمتكش في سيناريو وتاليف دي بتاعتك انت 😅

انا اتكلمت في الحوار فقط انه طويييييل نيييك

فكرتني بقصه ركب فارس علي الحصان وبقيه الصفح درجن درجن درجن وفي النص نزل من علي الحصان وطلع تاني ونزل ووقف شرب مايه رريح خمسه وصدر صوت صليل الفوارس في الليل المشاكس وضياع عمر 😂
احا ازاي عرفت انه هركبه حصان دا نفس اللي كنت هعمله 😂😂😂

بس برضو فهمني يعني القصة كويسة ولا ايه

• بيضحكني
التفاعلات: Michael Magdy

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%