NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش هام جدا شوية ملاحظات عن الفترة الأخيرة

★彡Nada Ali彡★™

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
قبل كل حاجه لازم تعرف إن ده موقع جنسي نكرر تاني ده موقع جنسي نكرر تالت ده موقع جنسي و ده لازم نبقي متافقين عليها

بشوف ناس كتير و كتير جدا بتقعد تنظر و تتفلسف علي أصحاب الميول الجنسية المختلفة و أصحاب الأفكار المختلفة زي مثلاً المتحرر و الديوث و مش عارفه ايه و يقعد يقولك لا ازاي مبنفعش هو في ناس كدا انت ازاي كدا الباشا الي بيهاجم نسي إنه في موقع جنسي و بيدعم كل الميول الجنسية انت حضرتك مش متصالح مع ده انت حر عندك كذا اختيار تخليك في حالك أو تلتزم الصمت و تدور علي الحاجه الي بتحبها و متقعدش تنظر و تتفلسف علي الناس احنا بنهرب من المواقع لفترة قصيرة نيجي هنا نبسط نفسنا و خلاص الموضوع بلاش نخنق بعضنا وهو مرتاح إنه مختلف الميول و مرتاح إنه ديوث و مرتاح إنه بيحب المحارم كل ده ملوش علاقة بيك يا معلم هو في الأول و الآخر مش بيضرك .. أنا اكيد مش متفقة مع كل الأفكار في أفكار بتبقي مبالغ فيها و غريبة لكن أنا مالي هو حر طالما مفيش ضرر عليا و كل واحد كبير كفاية علشان يقدر يحدد المناسب ليه و الضار ليه

كلنا هنا بشخصيات وهمية و بنعمل الي مش بنقدر عليه في الحقيقة بلاش نقرف بعض .. بحبكوا ❤️

• عجبني
التفاعلات: Aprilman
تمام جدا فعلا عندك حق بس ايه اللي وصلك تكتبي ده يعني ايه اللي حصل

• عجبني
التفاعلات: احا نييييك
يا ندى كلنا عارفين انه موقع جنسى بس للاسف فى قسم فضفضه يعنى نقاش و الفضفضة و النقاش لم يقتصروا على الجنس فقط

ثانيا الفلاسفة كما تقولين لا يتفلسفوا الا اذ كان الموضوع نقاش سؤال موضوع عام

واكيد انا او احنا مش جيين نخنق بعض ذى ما بتقولى

بس ديه طبيعة قسم الفضفضة و النقاش عموما اختلاف وجهات النظر

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Body 🙃❤️, احا نييييك, ماستر_جو و شخص آخر
درر يا برنسيسة

• عجبني
تمام جدا فعلا عندك حق بس ايه اللي وصلك تكتبي ده يعني ايه اللي حصل
الفترة الأخيرة كذا حد بينزل يفضفض و نفسه في ايه مثلا مجرد أمنية ومش عارف ايه بلاقي في التعليقات ناس ازاي ومش ازاي لا مينفعش ازاي الناس ديه بقت موجودة و ايه سبب انتشار الناس ديه و هكذا تعليقات بالشكل ده فبشوف الناس بتتجنب الكلام و تلتزم بالصمت

• عجبني
التفاعلات: نسوانجي فحل و احا نييييك
يا ندى كلنا عارفين انه موقع جنسى بس للاسف فى قسم فضفضه يعنى نقاش و الفضفضة و النقاش لم يقتصروا على الجنس فقط

ثانيا الفلاسفة كما تقولين لا يتفلسفوا الا اذ كان الموضوع نقاش سؤال موضوع عام

واكيد انا او احنا مش جيين نخنق بعض ذى ما بتقولى

بس ديه طبيعة قسم الفضفضة و النقاش عموما اختلاف وجهات النظر
ما فاهمة ده و متفقة معاها ومش ده المقصود من كلامي أو بوجهه للناس الي بتقول وجهه نظرها عادي طالما حد بيطلب ده انا أقصد لما حد بيقول حاجه و نفسه يعملها بلاش ناس كتير بتقوله لا مينفعش ازاي و مش ازاي او مثلا هو متحرر يقعدوا بقي انا مش مصدقك انت ازاي قاعد وسطنا يعني لو انت مش متفق مع افكارة بلاش الهجوم ده

• عجبني
التفاعلات: Hus9، نسوانجي فحل و احا نييييك
كلامك مظبوط بس نسيتي حاجه كمان
بما أن المنتدي موقع جنسي مش معناه مثلا مثلا مثلا
1..انا او غيري ندخل لواحده ست علشان نعمل معاها علاقه
2..مش معني اني بتكلم معاكي ف موضوع جنسي اني بلمح أو غرضي أن يبقي في بينا علاقه
3..كل واحد حر ف تفيكره وميوله بس محدش يفرض ميوله ع التاني
مجرد رأي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: نورالشام, فحل هايجان, احا نييييك و 2 آخرين
ما فاهمة ده و متفقة معاها ومش ده المقصود من كلامي أو بوجهه للناس الي بتقول وجهه نظرها عادي طالما حد بيطلب ده انا أقصد لما حد بيقول حاجه و نفسه يعملها بلاش ناس كتير بتقوله لا مينفعش ازاي و مش ازاي او مثلا هو متحرر يقعدوا بقي انا مش مصدقك انت ازاي قاعد وسطنا يعني لو انت مش متفق مع افكارة بلاش الهجوم ده
ماشى كنت بس حابب أوضح لجعل الموضوع تفصيلى

• عجبني
طبعا ده في الأول و الآخر كلامي مش لازم يعبر عن حد كل واحد حر يا جماعة ده مجرد رأي مش أكتر ووجهه نظر

• عجبني
التفاعلات: احا نييييك، ماستر_جو و مرحب
في مثل بيقول الاختلاف في الراي لا يفسد للود قضيه يعني احنا بتناقش مناقشه موضوعية بكل ادب واحترام

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: احا نييييك, ماستر_جو, ★彡Nada Ali彡★™ و شخص آخر
في مثل بيقول الاختلاف في الراي لا يفسد للود قضيه يعني احنا بتناقش مناقشه موضوعية بكل ادب واحترام
زي ما قلت لشخص فوق انا مش بعمم أكيد في ناس كتير كويسة وواعية لكن ديه مجرد ملاحظة لأصحاب العقول الصغيرة مش أكتر ❤️

• عجبني
التفاعلات: احا نييييك و ماستر_جو
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ليس المهم الاختلاف المهم هو طريقة اختلافي معاك لأن الي انتشر الفطرة الأخيرة فعلا هو أن في بتتعمد تتافه أو تدايق ناس لمجرد اختلاف وجهات النظر

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: احا نييييك و ★彡Nada Ali彡★™
ليس المهم الاختلاف المهم هو طريقة اختلافي معاك لأن الي انتشر الفطرة الأخيرة فعلا هو أن في بتتعمد تتافه أو تدايق ناس لمجرد اختلاف وجهات النظر
فعلا عندك حق المهم طريقه الاختلاف ❤️👌

• عجبني
التفاعلات: احا نييييك و Life selector
و صحيح هو موقع جنسي بس الميزة في نسوانجي أن بورن هب مثلا او دارك ايجي هو أنه مش مقتصر فقط على الجنس و ده سبب تميزه

• عجبني
التفاعلات: نورالشام و احا نييييك
معلش أنا آسف اخر إضافة لكلامي في ناس بقى مواضيعها مستفزة فشخ لدرجة اني بمسك نفسي بالعافية علشان مرودش عليهم 😅😅

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: نورالشام، احا نييييك و 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
انا متفق معاكي في قصه الهجوم ع الشخص مش من حقنا نهجمه بس برده ميضرش ان الواحد ينصحه ويوعيه للصح وهو ومزاجه بقى ييقبل بالنصيحه يا لا

• عجبني
أتفق معك تماما. ناس كتير موجودين هنا (ولاد/بنات) علشان يطلقوا العنان لخيالاتهم الجنسية Sexual Fantasies
مش بالضرورة ده نمط حياتهم، لكن هم محتاجين يخرجوا من حياتهم العادية إلى البراح الجنسي اللي بيوفره المنتدى. والمساحة دي لازم تكون آمنة حتى يمكنهم التعبير عن ميولهم الجنسية بدون لوم أو أحكام.
النصيحة لو ما انطلبتش تبقى مش في مكانها

• عجبني
التفاعلات: Gingerito, الصقر_الجارح, فحل هايجان و 3 آخرين
قبل كل حاجه لازم تعرف إن ده موقع جنسي نكرر تاني ده موقع جنسي نكرر تالت ده موقع جنسي و ده لازم نبقي متافقين عليها

بشوف ناس كتير و كتير جدا بتقعد تنظر و تتفلسف علي أصحاب الميول الجنسية المختلفة و أصحاب الأفكار المختلفة زي مثلاً المتحرر و الديوث و مش عارفه ايه و يقعد يقولك لا ازاي مبنفعش هو في ناس كدا انت ازاي كدا الباشا الي بيهاجم نسي إنه في موقع جنسي و بيدعم كل الميول الجنسية انت حضرتك مش متصالح مع ده انت حر عندك كذا اختيار تخليك في حالك أو تلتزم الصمت و تدور علي الحاجه الي بتحبها و متقعدش تنظر و تتفلسف علي الناس احنا بنهرب من المواقع لفترة قصيرة نيجي هنا نبسط نفسنا و خلاص الموضوع بلاش نخنق بعضنا وهو مرتاح إنه مختلف الميول و مرتاح إنه ديوث و مرتاح إنه بيحب المحاارم كل ده ملوش علاقة بيك يا معلم هو في الأول و الآخر مش بيضرك .. أنا اكيد مش متفقة مع كل الأفكار في أفكار بتبقي مبالغ فيها و غريبة لكن أنا مالي هو حر طالما مفيش ضرر عليا و كل واحد كبير كفاية علشان يقدر يحدد المناسب ليه و الضار ليه

كلنا هنا بشخصيات وهمية و بنعمل الي مش بنقدر عليه في الحقيقة بلاش نقرف بعض .. بحبكوا ❤️
كلام من الاخر بجد❤️.

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
استاذه ندي
حضرتك معاكي حق احنا فعلا في موقع جنسي يتقبل جميع الميول الجنسيه من دياثه ومثليه .....الخ ،،
ولكن حضرتك احنا في الدنيا دي علشان نساعد بعض ، واظن انك لو كنتي في البحر ولقيتي حد بيغرق هتحاولي تنقذيه علي قد ما تقدري ،،
وده في ناس كتير هنا بتحاول تعمله من ضمنهم انا يعني مثلا انا لو لقيت حد بيحاول يوصل لجارته انا هنصحه واحاول اخليه ميقعش في غلطه زي دي وبعد كده هو حر ،،
ولكن يكفي اني قدمت نصيحه وده برضو ينطبق علي المثليه والدياثه لو لقيت حد بيعمل كده برضو هحاول انصحه وهو حر بعد كده ،،
زوجة لوط مركبتش ذنب ولكن كانت موافقه عليه ومنصحتش حد لذلك طالها العقاب ، وانا مش بتكلم في الدين دلوقت انا بتكلم علي اساس انها قصه ليس الا ،، لذلك يا استاذه ندي زي ما هو من حق الشخص انه يعمل اليبليه عليه ميولوا من حقنا اننا ننصحه وهو ليه كامل الحريه في انه يكمل بميوله او انه يستمع لينا ..
وشكرا جدا لحضرتك ..
وشكرا لوقتك ..

التعديل الأخير:
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: نورالشام, الجواهرجى زهرالورد, فحل هايجان و 3 آخرين
اتفق معاكى وهنا كل واحد بحريته مادام مش بياذي الاخرين وبنحترم بعض

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل