NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شهوه مثليه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا جربت جنس مع الرجاله بس لي لما بنزل بحس انى مش عايز اكمل بس قبل ما انزل بكون هايج واحب أمص والحس وهو يمصلى لحد ما انزل ده بسبب الهيجان ولا اى انا متنكنتش قبل كده كله كان سوفت
انا زيك بالظبط بس المتعه بتبقى رهيبه

انا جربت جنس مع الرجاله بس لي لما بنزل بحس انى مش عايز اكمل بس قبل ما انزل بكون هايج واحب أمص والحس وهو يمصلى لحد ما انزل ده بسبب الهيجان ولا اى انا متنكنتش قبل كده كله كان سوفت
يعني إيه سوفت

ده العادي بيحصل تانيب ضمير

وانا كمان ابعتلي

و هيستحملوا كل ده يدخل فيهم
ده نت ، كل الصور اللي عالمواقع دي صور من النت ،لا الاسم حقيقي ، ولا البلد ولا العمر ( كله 20 سنه) كله خيال في خيال في خيال ،ما تصدقش اي حاجه هنا ،وعادي لو الردود تعال وانت تشوف ، برضه كلام

ده نت ، كل الصور اللي عالمواقع دي صور من النت ،لا الاسم حقيقي ، ولا البلد ولا العمر ( كله 20 سنه) كله خيال في خيال في خيال ،ما تصدقش اي حاجه هنا ،وعادي لو الردود تعال وانت تشوف ، برضه كلام
مش فاهم قصدك
اكيد في صور حقيقة يعني

حتى لو تمارس مع نسوان بس تنزل بتختفي شهوتك الشهوة مرتبطة بحليبك حاول تتاخر اكثر وقت لتنزل حتى تنبسط وتبسط اللي معك حتى لو انتكت حاول ما تنزل حليبك وانا عم تنتاك كمان بتختفي شهوتك حاول تتاخر حتى تنبسط وتشبع بعدها نزلوا حليبكم

• عجبني
التفاعلات: انكش و SWEET ASS BOY
بتحصل ولازم يحصل دي نفس البشريه

اي نتاك من شان تفهم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%