NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ثقافة شهوة الست أعلي من الراجل ٧ مرات؟؟

اهلا بيك عزيزي النسوانجي المغامر في ادغال الجنس والمتعة بحثًا عن كنز السعادة🥰♥️
صديقي الصدوق بينما أنا كنت أتجول قليلا لقد لفت انتباهي شيئًا قول أحد الأشخاص :

شهوة الست أعلي من الراجل ٧ مرات🗣️😱

نعم ياصديقي لقد تفاجأت تماما مثلك بل علاوة علي ذلك لقد أعطيته نظرة ثاقبة من أسفل إلي أعلي و تفيض من راسي علامات الاستفهام❓❗

أنا : أيه الهطل اللي بتقوله ده أنت متخلف ياعم انت؟.
عبده كباكا : هههه انا برضو المتخلف يا جاهله ده كلام علم و دكاترة أنتي اللي مقضياها اشي فيس اشي واتس و ناسية انك تروي البطيخة اللي في دماغك دي يبقي أقراي وثقفي نفسك كده يا اخت ومتتعبيناش وتضيعي وقتنا .
أنا: طب ممكن بس ياسيدي تفهمني براحه.
عبده كباكا : ما كان من الأول يا ست ده انتوا صنف ميجيش الا بالعين الحمرا((بلاش اقولك ايه اللي حمرا 😂))

«للمرأة سبع شهوات»🧐🤔

نعم يا عزيزي تمامًا بهذا الشكل لقد بصق في وجهي ثلاث كلمات زاعمًا أنه قرأ هذه الجملة في أحد المقالات🧾🔍

لا يا عزيزي لاااا لا والف لا انا لا أسمح لك بنشر الاشاعات عن عشيرة النساء
دي اشااعة ياصديقي هو يقصد أن عشان للمرأة سبع شهوات وهما كالأتي
  1. شهوة الهمس
  2. شهوة اللمس
  3. شهوة النظر
  4. شهوة اللحس والمص
  5. شهوة الحضن
  6. شهوة الغزل
  7. شهوة الجماع
بمعني تاني عشان تسعد أي انثي لازم تلبي ليها السبع رغبات أو الشهوات
و بطلو اشاعات🤦🏻‍♀️❎

و أخيرًا : هل تعتقد أن شهوة الست أكثر من شهوة الرجل؟؟🤔

بالنسبه للرأي اللي يخصني دا كلام فاضي
الشهوه اي بتفرق من الست للراجل اكيد بس بتفرق في شويه حاجات
اول حاجه الاثاره
الراجل بيثار بسرعه قبل الست و دا طبيعي جدا لان يتعبر الراجل هوا اللي بيبادر ببدايه العلاقه او التلميحات
تاني حاجه الشهوه
الراجل في وقت العلاقه بيبقي شهواني اكتر لان هوا يعتبر اللي بيحرك العلاقه و بيتعامل و القذف عن الراجل اسرع من الست
و كلام علمي ناس كتير اتكلمت فيه ان الراجل لازم بيبذل مجهود و يكتر في المداعبات و الكلام دا علشان يقدر يوصلها بالتالي يقدر يمتعها و تستكفي بيه

• حبيته
التفاعلات: Lady Egypt
بالنسبه للرأي اللي يخصني دا كلام فاضي
الشهوه اي بتفرق من الست للراجل اكيد بس بتفرق في شويه حاجات
اول حاجه الاثاره
الراجل بيثار بسرعه قبل الست و دا طبيعي جدا لان يتعبر الراجل هوا اللي بيبادر ببدايه العلاقه او التلميحات
تاني حاجه الشهوه
الراجل في وقت العلاقه بيبقي شهواني اكتر لان هوا يعتبر اللي بيحرك العلاقه و بيتعامل و القذف عن الراجل اسرع من الست
و كلام علمي ناس كتير اتكلمت فيه ان الراجل لازم بيبذل مجهود و يكتر في المداعبات و الكلام دا علشان يقدر يوصلها بالتالي يقدر يمتعها و تستكفي بيه
لا اعتقد بس وقت العلاقة الست بتكون اكتر لانها بتكون غالبا متفرغة للشهوة وبس فبتكون تركيزها اكتر

فعلا كلام جميل جدا ورائع يا دوك✅🌼👏🏻

• أتفق
التفاعلات: اسنانجي
فعلا أحسن هتحبها مع الوقت😂
دا حقيقى انا القصص اللى كملتها ٣ قصص منهم قثة سيزر اللى بيكتبها وقصة ليل وشويه واخش على قصتك 😂😂

لا اعتقد بس وقت العلاقة الست بتكون اكتر لانها بتكون غالبا متفرغة للشهوة وبس فبتكون تركيزها اكتر

فعلا كلام جميل جدا ورائع يا دوك✅🌼👏🏻
وقت العلاقه اه معاكي جدا
قبل العلاقه و الكلام لازم الراجل اللي يبدأ
و حته متفرغه للشهوه لو الست دي ايه فيها شهوه الدنيا لو الراجل نفسه مش فاهم الكلام دا و ان هيا لازم تشبع و ميبقاش اناني في العلاقه مش هترتاح معاه

• حبيته
صاحبي صاحبي 😂
الكلام الي انت بتقوله ده كان موجود من 50 او 60 سنه انما دلوقتي مستحيل تلاقي حاجه زي كده الا نادر جداا
حاليا حصل اتصاال مع العالم بسبب النت و الفون وكل ده ده غير الاحتلال الي احتل اغلب الدول العربيه اثر عليهم في فكرهم وفي لغتهم و عاداتهم وتقاليدهم بردوا
واحتكاك الرجل العربي مع الغربي اثر بكده بردوا + افلام البورنو الي مفيش حد دلوقتي مش بيسمعها كل الحجات دي واكتر اثرت في ان الانسان العربي يتغير تفكيره من ناحيه الجنس
صدقني مبسوط جدا من كلامك وبحترمه ولكن :
الحقيقه الماثله امامنا هي ان المتأثرين بالفكر الغربي قله وإن كثرت وانما هي كثيره بالتخيلات وليس الواقع والدليل هو المرأه بحد ذاتها وارجوا ان ترى سيدات المنتدى هذا الكلام ويشاركوا فيما نقول لكي نستدل برأيهم فيما يخص الموضوع

موصلتش لا😂
احنا بنحب التعميم بناخد رأي الأغلبية
أشخاص طبيعية معندهاش امراض او حاجه
بنشوف الافريدج و نعمم فين المشكلة؟

شعب هبيد 😂
ولا حتي الافريدج ينفع في الحالات دي الداتا مش دقيقة حضرتك.. شعب هبيد فعلا 🤣🤣🤣

• بيضحكني
وقت العلاقه اه معاكي جدا
قبل العلاقه و الكلام لازم الراجل اللي يبدأ
و حته متفرغه للشهوه لو الست دي ايه فيها شهوه الدنيا لو الراجل نفسه مش فاهم الكلام دا و ان هيا لازم تشبع و ميبقاش اناني في العلاقه مش هترتاح معاه
فعلا اتفق جدا معاك🤝🏻✅🌷

• أتفق
التفاعلات: اسنانجي
اهلا بيك عزيزي النسوانجي المغامر في ادغال الجنس والمتعة بحثًا عن كنز السعادة🥰♥️
صديقي الصدوق بينما أنا كنت أتجول قليلا لقد لفت انتباهي شيئًا قول أحد الأشخاص :

شهوة الست أعلي من الراجل ٧ مرات🗣️😱

نعم ياصديقي لقد تفاجأت تماما مثلك بل علاوة علي ذلك لقد أعطيته نظرة ثاقبة من أسفل إلي أعلي و تفيض من راسي علامات الاستفهام❓❗

أنا : أيه الهطل اللي بتقوله ده أنت متخلف ياعم انت؟.
عبده كباكا : هههه انا برضو المتخلف يا جاهله ده كلام علم و دكاترة أنتي اللي مقضياها اشي فيس اشي واتس و ناسية انك تروي البطيخة اللي في دماغك دي يبقي أقراي وثقفي نفسك كده يا اخت ومتتعبيناش وتضيعي وقتنا .
أنا: طب ممكن بس ياسيدي تفهمني براحه.
عبده كباكا : ما كان من الأول يا ست ده انتوا صنف ميجيش الا بالعين الحمرا((بلاش اقولك ايه اللي حمرا 😂))

«للمرأة سبع شهوات»🧐🤔

نعم يا عزيزي تمامًا بهذا الشكل لقد بصق في وجهي ثلاث كلمات زاعمًا أنه قرأ هذه الجملة في أحد المقالات🧾🔍

لا يا عزيزي لاااا لا والف لا انا لا أسمح لك بنشر الاشاعات عن عشيرة النساء
دي اشااعة ياصديقي هو يقصد أن عشان للمرأة سبع شهوات وهما كالأتي
  1. شهوة الهمس
  2. شهوة اللمس
  3. شهوة النظر
  4. شهوة اللحس والمص
  5. شهوة الحضن
  6. شهوة الغزل
  7. شهوة الجماع
بمعني تاني عشان تسعد أي انثي لازم تلبي ليها السبع رغبات أو الشهوات
و بطلو اشاعات🤦🏻‍♀️❎

و أخيرًا : هل تعتقد أن شهوة الست أكثر من شهوة الرجل؟؟🤔

حضرتك شهوة الست اعلي من شهوة الرجل اربعه وعشرين مره يعني الرجل ممكن يجيب مره وخلاص مش عايز تاني لكن الست ممكن تكمل وتجيب تاني وتالت وعاشر كلامك جميل جدا وصحيح جدا جدا

لا موضوع جواز اربعه ده شيء تاني بعيد عن الشهوة عشان السترة وكلام من ده مبتتحسبش كده😂

أنت أكيد اكييد ابصم وامضي كمان علي بياض انت مش متزوج ولا شكلك مارست قبل كده😅
والا مكنتش هتقول الكلام ده 😂
يقوم باربعه والست مش بتكفي!
عايزه اقولك الست اللي مش بتكفي دي بتكون واحده في وسط مليون

برضو كده خلاص اتاكدت انك ممارستش اصلا😂
٧مرات ده رقم خرافي و رقم ببتذكر في القصص أنا عايزة اقولك أن ٧ مرات مش في مرة لا في يوم ده شيء معجزة لو اتفرجت علي بورن وكده مستحيل تقابل فيلم مهما كان البطل الست تجيب اكتر من مرتين وانا بتحداك 🤝🏻

و** بص أنا أتمني أن يكون كلامك صح و** 😂😂
هو مش السترة السبب الوحيد هو سبب من ضمن الاسباب
والسبب اللي انا قولته بردو من ضمن الأسباب

انا فعلا مش متجوز وموضوع اني مارست او لا فحتي لو مارست مش هقول اني مارست عشان دي مش حاجة افتخر بيها يعني وامشي احكي واتحاكي بيها

انا مقولتش ان كل الستات مش بتكفي فيه كده وفيه كده
7 مرات مش رقم خرافي ولا حاجة
انا مقولتش انها بتجيب شهوتها الكبري 7 مرات
عشان فيه فرق بين الشهوة الكبري اللي بيبقا فيها الست بتتنفض وبتتلوي وبين الشهوة العادية
مثال علي كده انك لو حاولتي تنزلي شهوتك بنفسك عمرك ما هتوصلي للرعشة الكبري لكن هتجيبي شهوتك عادي
الشهوة العادية هي اللي الست بتقدر تجيبها اكتر من مره
انما الرعشة الكبري دي بيبقا اخرها 3 مرات عن الستات واكتر من كده هتتعب وممكن يحصلها هبوط او اغماء في بعض الحالات

وانا مش بتكلم عن حاجات حد حكيهالي انا بتكلم عن تجارب شخصية او حتي الكلام العلمي بس اللي محدش بيدرسة في المدارس ✌🏼

• أتفق
التفاعلات: gasser selim
صدقني مبسوط جدا من كلامك وبحترمه ولكن :
الحقيقه الماثله امامنا هي ان المتأثرين بالفكر الغربي قله وإن كثرت وانما هي كثيره بالتخيلات وليس الواقع والدليل هو المرأه بحد ذاتها وارجوا ان ترى سيدات المنتدى هذا الكلام ويشاركوا فيما نقول لكي نستدل برأيهم فيما يخص الموضوع
فين الدليل الي يثبت ان المتأثرين بالجنس الغربي قله؟
فكر كده مش هتلاقي صدقني ده انت حاليا البنت الاندر ادج بتعرف معلومات في السكس اكتر من واحده مارست الجنس كتير
بسبب الانفتااح الي بقينا فيه وبسبب اتصال العالم بالكامل بسبب النت وبسبب افلام البورنو

• أتفق
التفاعلات: احمد ماندوو
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%