NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ثقافة شهوة الست أعلي من الراجل ٧ مرات؟؟

اسطورة من الاساطير المنتشره واكبر دليل ان الشهوه بتختلف من شخص للتاني ومن ست للتانية والاحتياج الجنسي بيختلف من كائن لكائن
فعلا رغم أننا نفس النوع الا كل شخص مختلف عن التاني زي ما قولتي🤝🏻✅👏🏻

• عجبني
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There
  • بيضحكني
التفاعلات: Lady Egypt
يا قلبي انا مقتنع أنها ٢٨ او اكثر
دي بتبقي شبه الفرن 😂😂😂 هل من مزيد
**** يزيد ويبارك بقي😂😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
اجابة السؤال ده ان لا الراجل شهوته اكبر
بس عشان نفهم ليه فده موضوع طويل بس هحاول اختصره

اول حاجة كده خبط لزق علطول لو الراجل شهوته اقل من الست مكانش هيبقا متاح لينا اننا نتجوز 4

اوقات كتير بنشوف ستات مش قادرة تكفي جوزها ف بيضطر انه يبص بره او يتجوز هتقولي طب ما فيه اوقات كتير في رجالة مبتقدرش تكفي مراتتها عشان بتخلص بسرعه هقولك ده بيبقا بسبب حاجة من الاتنين يا اما مريض بسرعه قذف يا اما معندوش خبره جنسية
لكن الراجل الطبيعي الفهمان يقدر يقوم ب 4 ستات واكتر في قاعدة واحده

والستات بتجيب شهوتها كتير اكتر من الراجل
الست ممكن تجيب شهوتها 7 مرات والراجل بيبقا لسه بيعمل في الاولاني او دخل في التاني
والراجل ممكن يجيب شهوته اكتر من 5 مرات في اليوم ولو هنقول ان اول واحد قعد نص ساعه ف كل واحد هيعمله بعديه مدته بتزيد علي ما القضيب يرجع يستثار من تاني
الراجل ممكن يخلي الست بسهوله في كل واحد من دول تجيب مرتين تلاته لحد ما تبقا خلاص بتفرفر منه وهو قادر يكمل عادي

وفيه اسباب تانيه بس انا شايف ان كده حلوة وان اعتقد ان المعلومه وصلت ❤️✌🏼😂
لا موضوع جواز اربعه ده شيء تاني بعيد عن الشهوة عشان السترة وكلام من ده مبتتحسبش كده😂

أنت أكيد اكييد ابصم وامضي كمان علي بياض انت مش متزوج ولا شكلك مارست قبل كده😅
والا مكنتش هتقول الكلام ده 😂
يقوم باربعه والست مش بتكفي!
عايزه اقولك الست اللي مش بتكفي دي بتكون واحده في وسط مليون

برضو كده خلاص اتاكدت انك ممارستش اصلا😂
٧مرات ده رقم خرافي و رقم ببتذكر في القصص أنا عايزة اقولك أن ٧ مرات مش في مرة لا في يوم ده شيء معجزة لو اتفرجت علي بورن وكده مستحيل تقابل فيلم مهما كان البطل الست تجيب اكتر من مرتين وانا بتحداك 🤝🏻

و**** بص أنا أتمني أن يكون كلامك صح و**** 😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: PepOoz69 و Basbooosa
حقيقة
لذلك
السكس هو ما قبل

لذلك يجب التهيئة
بالهمس باللمس بالنظرات بالعبرات بالصمت الرهيب و التفاني باظهار التقدير للجسد و الاهتمام بتفاصيله

فتهيئة الجسد تبتدا من امتاع العقل و اشباع العواطف

و ان لم يعي الرجل ان شهوة المرأة اكبر ان فتحت ابوابها و اعتمد فقط على أداءه الجسدي فقط اثناء العملية
فهو لن يكفي احدا
اتفق فعلا جميل جدا 👏🏻✅🥰
رائع في كل ردودك ونقاشك دايما👏🏻🌷

• حبيته
التفاعلات: Life Arch
  • حبيته
التفاعلات: LEGEND KYSER
  • بيضحكني
أكبر هبد علي كوكب الأرض الي بيجمع الستات كلها مع بعض او الرجالة كلها مع بعض وبيقول ان الستات بتحب أو بتكره والرجالة بتحب ايه مفيش حد زي التاني يا أستاذة فيه رجالة تقوم بعشر نسوان وفيه ستات مش مكفيها رجل واحد عادي خالص ولا انتي مسمعتش ان فيه نسوان عندها برود جنسي وكاره العلاقة اصلا بتعملها عشان ترضي جوزها وخلاص وفيه رجالة عايز العلاقة بمعدل عالي ومراته مش قادره والعكس ستات بتبقي عايزه وجوزها مش عايز محدش يقول الستات أعلي والرجالة مش عارف ايه محدش زي التاني... وصلت
موصلتش لا😂
احنا بنحب التعميم بناخد رأي الأغلبية
أشخاص طبيعية معندهاش امراض او حاجه
بنشوف الافريدج و نعمم فين المشكلة؟

شعب هبيد 😂

• أتفق
التفاعلات: drsniper666
اهلا بيك عزيزي النسوانجي المغامر في ادغال الجنس والمتعة بحثًا عن كنز السعادة🥰♥️
صديقي الصدوق بينما أنا كنت أتجول قليلا لقد لفت انتباهي شيئًا قول أحد الأشخاص :

شهوة الست أعلي من الراجل ٧ مرات🗣️😱

نعم ياصديقي لقد تفاجأت تماما مثلك بل علاوة علي ذلك لقد أعطيته نظرة ثاقبة من أسفل إلي أعلي و تفيض من راسي علامات الاستفهام❓❗

أنا : أيه الهطل اللي بتقوله ده أنت متخلف ياعم انت؟.
عبده كباكا : هههه انا برضو المتخلف يا جاهله ده كلام علم و دكاترة أنتي اللي مقضياها اشي فيس اشي واتس و ناسية انك تروي البطيخة اللي في دماغك دي يبقي أقراي وثقفي نفسك كده يا اخت ومتتعبيناش وتضيعي وقتنا .
أنا: طب ممكن بس ياسيدي تفهمني براحه.
عبده كباكا : ما كان من الأول يا ست ده انتوا صنف ميجيش الا بالعين الحمرا((بلاش اقولك ايه اللي حمرا 😂))

«للمرأة سبع شهوات»🧐🤔

نعم يا عزيزي تمامًا بهذا الشكل لقد بصق في وجهي ثلاث كلمات زاعمًا أنه قرأ هذه الجملة في أحد المقالات🧾🔍

لا يا عزيزي لاااا لا والف لا انا لا أسمح لك بنشر الاشاعات عن عشيرة النساء
دي اشااعة ياصديقي هو يقصد أن عشان للمرأة سبع شهوات وهما كالأتي
  1. شهوة الهمس
  2. شهوة اللمس
  3. شهوة النظر
  4. شهوة اللحس والمص
  5. شهوة الحضن
  6. شهوة الغزل
  7. شهوة الجماع
بمعني تاني عشان تسعد أي انثي لازم تلبي ليها السبع رغبات أو الشهوات
و بطلو اشاعات🤦🏻‍♀️❎

و أخيرًا : هل تعتقد أن شهوة الست أكثر من شهوة الرجل؟؟🤔

على حسب هرونات الست في لهيجانها مش طبيعي وفي الطبغ في الباردة
زيها زي الراجل مفيش فرق
وكدا بالعقل لو كان صح مكانش الراجل محققله يتزوج اربع
كانت الست تتزوج اربعه
يعني على حسب ضني الراجل شهواني اكتر من الست
ودا رأيي الشخصي

🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺
حقيقي هو مفييش كلاام بعد كلامك ده..🌺🌸🌺
بجد لخصتي الموضوع في كاااام سطر ..🌺🌸🌺
بجد و**** تسلم ايدك ي ليدي اوف ايجيبت🌸🌺
🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺
و**** يا ابني انت اللي ناصفني هنا🥰😂

• حبيته
التفاعلات: BABA YAGA
  • حبيته
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
  • بيضحكني
ياعزيزتي ممكن جدا الكلام ده يكون صحيح لان المجتمع الشرقي مش بيشوف الجنس بالطريقه دي ،، هو بالنسبه ليه حط الزب في الكس والمفروض انه كده متع نفسه وبيفترض انه متع اللي قدامه والحكايه خلصت على كده وبالتالي الرجل الشرقي بيشوف ان شهوه الست غلط وانه مجرد انه ناكها يبقى كده تمام
كان زمان الكلام ده معتقدش بقي موجود

الموضوع نسبي ويختلف من شخص لشخص
لكن الاكيد ان قبل الاثاره الجنسيه الراجل شهوته عاليه يعني ممكن يستثار جنسيا بسهوله عكس الست
ولكن بعد الاثاره الجنسيه الست شهوتها أعلى بمراحل وطول ما هيا مستثاره جنسيا ممكن تعمل ولا ١٠ مرات وتوصل للرعشه اكتر من مره

دمتي بود ومحبه وشكرا للموضوعات اللي بتفتح نقاش راقي بين الجنسين يستفاد منه الجميع
فعلا رائع و صحيح جدا وموضوعية جميلة✅👏🏻🌷

أتمني لحضرتك المثل🥰
العفو شكرا جزيلا لذوقك الجميل🌼🥰

• حبيته
التفاعلات: mydoooo
ياعزيزتي ممكن جدا الكلام ده يكون صحيح لان المجتمع الشرقي مش بيشوف الجنس بالطريقه دي ،، هو بالنسبه ليه حط الزب في الكس والمفروض انه كده متع نفسه وبيفترض انه متع اللي قدامه والحكايه خلصت على كده وبالتالي الرجل الشرقي بيشوف ان شهوه الست غلط وانه مجرد انه ناكها يبقى كده تمام
صاحبي صاحبي 😂
الكلام الي انت بتقوله ده كان موجود من 50 او 60 سنه انما دلوقتي مستحيل تلاقي حاجه زي كده الا نادر جداا
حاليا حصل اتصاال مع العالم بسبب النت و الفون وكل ده ده غير الاحتلال الي احتل اغلب الدول العربيه اثر عليهم في فكرهم وفي لغتهم و عاداتهم وتقاليدهم بردوا
واحتكاك الرجل العربي مع الغربي اثر بكده بردوا + افلام البورنو الي مفيش حد دلوقتي مش بيسمعها كل الحجات دي واكتر اثرت في ان الانسان العربي يتغير تفكيره من ناحيه الجنس

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%