NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شهواتي 2

A

Anonymous (12ef)

ضيف
أنا اللي كنت سبت بوست هنا من يومين وكنت بقول لكم إني متردد أقابلها وبحاول أمنع نفسي عنها علي قد ما اقدر ، بس حصل وإتقابلنا النهاردة وحصل ما بينا علاقة كاملة وعاوزة إننا نتقابل تاني بس المرة دي ف بيتها ، ووقت العلاقة كانت بتقول إنها بتتخيل و نفسها أكون معاها وقت العلاقة ومعاها جوزها ، وبصراحة ده مخليني أقلق نوعا ما ، قولوا ليا إي رأيكم والمفروض أعمل إي .

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون
يابختك انك لقيت واحده بجد

أنا اللي كنت سبت بوست هنا من يومين وكنت بقول لكم إني متردد أقابلها وبحاول أمنع نفسي عنها علي قد ما اقدر ، بس حصل وإتقابلنا النهاردة وحصل ما بينا علاقة كاملة وعاوزة إننا نتقابل تاني بس المرة دي ف بيتها ، ووقت العلاقة كانت بتقول إنها بتتخيل و نفسها أكون معاها وقت العلاقة ومعاها جوزها ، وبصراحة ده مخليني أقلق نوعا ما ، قولوا ليا إي رأيكم والمفروض أعمل إي .
تقلق من ناحية اي بالظبط

بص الصح ان ده غلط طبعا مبقولش ان ده صح بس هي بتقولك عاوزه جوزها يكون موجود فا غالبا جوزها ديوث وعارف

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو في بجد حد ممكن يديث علي أهل بيته لدرجة إنه يشوفهم ف علاقة مع حد غيره !
مظنش انا ضد الحوار دا ااصلا وبقرف منه

• عجبني
التفاعلات: KLM360
هو في بجد حد ممكن يديث علي أهل بيته لدرجة إنه يشوفهم ف علاقة مع حد غيره !
للاسف فيه ناس كده ممكن ميكونوش ظاهرين بس بقا فيه وناس بتستمتع بكده

• ماااشي
التفاعلات: KLM360
اسألها بصراحة هل هي معاك بعلم راجلها أو لسه بتتخيل.. لو جوزها ديوث وراضي مفيهاش مشكل. تعرفو اولا من بعيد عشان متروحش تلاقي نفسك واقع في فخ.. ولو مفيش اي مشكل يبقى حلال عليك وعليها وعلى جوزها كمان

ليش القلق يمكن تكون مع جوزها ع معرفة كمل ولا تخاف دي متحررة لان زوجها بده كدا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%