NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال شمشون العرب أولاد جبار بقوة 1000 حصان | السلسلة الثانية | ـ سبعة اجزاء 26/4/2024

هو الجزء صغير كده ليه بقى تغيب كل ده وترجع بجزء صغير كده ينفع يعنى لازم تعوضنا بجزء كمان في اقرب وقت
بس حعوضك يا صاحبي بقصه جديده حتنزل قريب

دا انا كنت بقول خلاص جورج استغنى عن القصه

• عجبني
التفاعلات: George tn
بس اهو كل مره بتخيب ظني كل ما اتوقع حاجه تطلع عكسها و تشوقنا اكثر للي هيحصل

• عجبني
مستني الخامس على نااااررر ي king 👑 George

• عجبني
👑👑👑👑💪💪
👏👏👏👏👏👏

• عجبني
جزء فاجر جدا جدا ومش عارفه اعمل ايه معك

• عجبني
عوده حميده ي غالي
والجزء جامد ي جورج وياريت تعوض الغيبه دي بجزء كمان يغالي

• عجبني
احسنت ياصديقى.... او التعبير الآمثل لوصف قصتك وأسلوب الكتابة إللى بقى خاص بيك بعيد عن التكرار الموجود ف القصص التانية دلوقتى بصراحة انت انتقلت من فئة (كاتب قصص ) لفئة (كاتب روايات)....احسنت بجد 👍👍♥️♥️

• عجبني
بس حعوضك يا صاحبي بقصه جديده حتنزل قريب
عذرك يا صاحبي وعايز طبقين من من طبق القوه ماشي بس كان نفسي في جزء يخلص في مش اقل من ساعه زي اجزاء سيزر في قصصه اوحماده فتحي في قصصه او قصصك القديمه يا بوب

يا جورج يا عمنا انت ف الاول كنت بتزل بسرعه اوي دلوقتي بتغيب علينا اوي و حرفيا كسم الفجر أللي ف القصه و انا شخصيا مش عاوز القصه تخلص و ف نفس الوقت تنزل كل يوم جزء منتظز الجديد و برضو دور جميله و مريم قل عن الاول اوي

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
و نور اختفت ليه ؟

• عجبني
ليه كدة ها ليه بس بتعمل فينا كدة ليه يعني حرام عليك حسام يحصل فيه كدة ياريت ترجعه بسرعه لذاكرته ارجوك مش عايزه يفضل كدة حرام و**** وجزء فشيخ يسطا عاش عليك وكسم قصي ابن المتناكة ده علشان اللي عمله في حسام ومتتاخرش في الجديد بقا خلصانة وخلي بالك الجزء فيه أخطاء املائية كتير عن الاجزاء اللي فاتت فانت نزل براحتك بعد كدة لو الجزء هيبقي فيه اخطاء املائية ومش هنستعجلك يا غالي ♥️♥️

• عجبني
اخويا جورج الأسماء يسطا الاسماء غلط

• حبيته
عذرك يا صاحبي وعايز طبقين من من طبق القوه ماشي بس كان نفسي في جزء يخلص في مش اقل من ساعه زي اجزاء سيزر في قصصه اوحماده فتحي في قصصه او قصصك القديمه يا بوب
اقدر اعمل زيهم بس كدا يبقى انزل جزء في الاسبوع زيهم 😂

عاش عليك ي جورج

• عجبني

إيه الغيبة الطويلة دى يا عم چورچ عوده حميده يا فنااااااان وحشتنا..
الجزء جامد فشخ يا صاحبى ومتطولش علينا يا كبير ولا عايز تعرف غلاوتك عندنا لا يا عم أنت غالى وقصصك غالية وممتعة ومنتظرين الجزء الخامس على نار..

مع خالص تحياتى...

• عجبني
حمد**** علي السلامه ياجرورج عوده حميد متسبناش علي نار🔥هادئه وتشوقنا

• عجبني
الواحد كآن بدأ ينسى القصه
ياريت متتاخرش تاني

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة