NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال شمشون العرب أولاد جبار بقوة 1000 حصان - السلسلة الثانية سبعة اجزاء - بتاريخ 26/4/2024

اتاخرت علينا ياغالي

تم أضافة الجزء السادس

الجورج اللي موقف العظمه احتراما ليه
عاش جدا يبرو + لو نزلت كل يوم جزء مش كفايه من العظمه دي يبرو كمل ينجم وانا مستني كالعادة

يا ترى ايه سر جورج فى انه حالف يرفع ضغط متابعيه ؟
و يا ترى يا هل ترى هينجح ؟
و هل متابعين جورج هيسيبوه يجيبلهم نقطه من غير رد فعل ؟
هذا ما سنعرفه فيما هو قادم
كان معكم / ايهاب ابو العافيه من مدرج تعلقيات عيلة جبار من شبكة TOZFISH

• بيضحكني
التفاعلات: George tn و El_5dewy
اشوف فيك يوم ي جورج انا ناقص اشتغالات و توهان

كمل ياغالي كل مره بتشوقني للقصه اكتر اتمنالك التوفيق الدائم

الاطراف بقت كتيره وهنا بيبان ان أن كل الطرق بتادي إلي روما عاااااااااااااااش يا اخويا ♥️

• حبيته
التفاعلات: George tn و SAYKO3
متتاخرش كده يا كبير
كمل يا رايق

جورج الغالي طمنا عليك

ياحلوتك ياحلوتك جامده جدا ولا تتاخرش علينا

الروعة كلمة قليلة على الأسلوب والأحداث المتشابكة بتقول أننا مع سلسلة جميلة جدا اتمنى عدم التأخير في الأجزاء بالتوفيق يا فنان 👍 اخوك دكتور جورج كمال

• عجبني
التفاعلات: George tn
ممكن متعذبناش و تحن علينا فى باقى الأجزاء الجديدة بسرعة شوية وركز فى قصة واحدة وقفلها وخش على إلى بعدها 😭😭😭

• عجبني
ايه اتاخير ده كله

• عجبني
ي جورج معاك يومين بعد كدا هنخطفك

• عجبني
يا ترى ايه سر جورج فى انه حالف يرفع ضغط متابعيه ؟
و يا ترى يا هل ترى هينجح ؟
و هل متابعين جورج هيسيبوه يجيبلهم نقطه من غير رد فعل ؟
هذا ما سنعرفه فيما هو قادم
كان معكم / ايهاب ابو العافيه من مدرج تعلقيات عيلة جبار من شبكة TOZFISH
واللهي انت عسل 😍

• حبيته
التفاعلات: Ehab Demian
الاطراف بقت كتيره وهنا بيبان ان أن كل الطرق بتادي إلي روما عاااااااااااااااش يا اخويا ♥️
حبيبي يا صاحبي

• حبيته
التفاعلات: Le loup
الروعة كلمة قليلة على الأسلوب والأحداث المتشابكة بتقول أننا مع سلسلة جميلة جدا اتمنى عدم التأخير في الأجزاء بالتوفيق يا فنان 👍 اخوك دكتور جورج كمال
احلى دكتور خد دي 🌹

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصوا يا جماعه عارف انكم كلكم زعلانين و مبضونين موت من التأخير بس واللهي انا مش قاعد اتفرج و مش عاوز اكتب بالعكس .... انا يا جماعه تاجر يعني غير انشغالات الشغل و البضائع الي مش موجوده في السوق بسبب الحرب بين روسيا و اكرانيا في حرب بارده جديده في العالم و داخلين على حرب عالميه جديده و شحن البضائع بقا الضعف 5 مرات بسببهم كل دي اسباب تأثر على وقتي و يفضلي وقت صغير للكتابه متقسم على 3 قصه شمشون و قصه الشبح و الملك و قصه محارب النار الي باشتغل عليها انا و برنس الكون ... غير دا كله انا يا حبايبي تونسي و رحت مصر سائح مرتين واحده قبل الثوره و واحده 2014 يعني عندي صعوبات كبيره جدا في الكتابه باللهجه المصريه ... احيانا وربنا بقعد افكر في كلمه او اسم حاجه اكتبها تبقى تايهه مني يجي 3 او 4 دقائق لحد ما ألقيها ... عشان كدا بتأخر في في نزول الاجزاء و أتمنى تعذروني على التأخير

• حبيته
  • عجبني
  • محزن
التفاعلات: Alkn Drakol2, salemsoly, Modelove20 و 3 آخرين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%