NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة شقه دعاره حل للشباب ولا لا

dola22

عابر سبيل يتمني ان يكون ضيف خفيف علي القلوب
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا جربت اروح انيك في شقق دعاره وبنات بتاخد فلوس مقابل نيك وكده ومحبتهوش خالص مهما كنت فاشخ الست اللي تحتي وتعبها برضو احساسك انها رخيصه وبتعمل ده تقضيه غرض وانه شغلها وممكن متكونش متكيفه معاك وممكن تلاقي واحده الخرم مبهوق وممكن تلاقي اللي مبتكيفكش زي م انت عايز واللي عايزه تزحلقك ك زبون عشان تشوف اللي بعدك حاجه مش حلوه خالص ف نصيحه مني بلاش حد يجرب الموضوع وعايز رائي اللي جربو الموضوع يتفقو ولا يختلفو علي كلامي

• عجبني
التفاعلات: هانى عصام، صعيدي راقي و منحرف كيوت
م جربت في حياتي
بس كلو قررررف
الجواز هو الحل الوحيد ولا احسن خليك في العالم الافتراضي ده
لحد م تتجوز زي م انا بعمل

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا جربت اروح انيك في شقق دعاره وبنات بتاخد فلوس مقابل نيك وكده ومحبتهوش خالص مهما كنت فاشخ الست اللي تحتي وتعبها برضو احساسك انها رخيصه وبتعمل ده تقضيه غرض وانه شغلها وممكن متكونش متكيفه معاك وممكن تلاقي واحده الخرم مبهوق وممكن تلاقي اللي مبتكيفكش زي م انت عايز واللي عايزه تزحلقك ك زبون عشان تشوف اللي بعدك حاجه مش حلوه خالص ف نصيحه مني بلاش حد يجرب الموضوع وعايز رائي اللي جربو الموضوع يتفقو ولا يختلفو علي كلامي
مش عارف اكلم ممكن تكلمني خاص

بص يسطا الطبق اللى يتلاقى غريب بياكل فيه معاك طعم الأكل مبيبقاش حلو
وقل من الشقق عشان الحكومه واللى اسود من الحكومه الأمراض
تانى حاجه النيك لو مش فيه قبول من الطرفين سيبك منه زى منتا قولت كده
الموضوع موضوع انى هيا عايزه فلوسك زيك زى غريك يعنى ممكن تخلص معاك وبعدها بعشر دقايق مع واحد تانى الموضوع لو فكرت فيه تحسه مقرف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%