NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مودي المتناكه

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
لما كنت صغير كنت بحس با أحاسيس متضاربه اني سالب وموجب مع نفس شخص حتى بهيج لما اشوف زبه و بهيج لما اشوف طيزه ولما مارست سوفت كنت سالب قلقان بس موجب عنيف و جبتهم في وشه وبعدين اتعرفت على رجاله تاني كنت بمارس معاهم كسالب بس و بتفتح و لبنهم ينزل مني 🥵🥵🥵🥵
ولسا بحب الموجب برضو🤗

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جرب تكون سالب وموجب
والدنيا تجارب

لما كنت صغير كنت بحس با أحاسيس متضاربه اني سالب وموجب مع نفس شخص حتى بهيج لما اشوف زبه و بهيج لما اشوف طيزه ولما مارست سوفت كنت سالب قلقان بس موجب عنيف و جبتهم في وشه وبعدين اتعرفت على رجاله تاني كنت بمارس معاهم كسالب بس و بتفتح و لبنهم ينزل مني 🥵🥵🥵🥵
ولسا بحب الموجب برضو🤗
بلاش تكون سالب هرموناتك هتنضرب و هتعيش مش عارف نفسك و احاسيسك متضاربة و هتندم على ده

ولسا بحب الموجب برضو🤗
خد بالك مع كتر النيك في طيظك مش هتعرف تكون موجب تاني لأن هيحصلك عملية ارتخاء في الزوبر من كتر الضغط علي البروتستاتا

ولسا بحب الموجب برضو🤗
موجب مقولناش حاجة، بس خليك سالب عشان لسه فيه هنا شباب كثير محتاجينك

• عجبني
التفاعلات: alperance
عادي حبيبي انتا مبادل

ونا محتاجهم 🥵🥵🥵
لما انت ملهوف وممحون لحد كده، بتخبي لييييه. انت لسه صغير وزغنون وصورتك من ورا تذوب الحجر.. فبلاش تراوغ وتكذب على روحك وعلينا يا غزال انت

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%