NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ukrayin F uky

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
يجدعان انا عندي قشره بنت حرام فشخاني في افكاري .. عاوز حل بجد عشان بتحرجني لما حد يكلمني في الحوار ده

يجدعان انا عندي قشره بنت حرام فشخاني في افكاري .. عاوز حل بجد عشان بتحرجني لما حد يكلمني في الحوار ده
استخدمي زيوت طبيعية من عند العطار

صوريهالي كدا
صوريهالي كدا

لا قشره .. بس كثيفه
يبقي حاجه من اتنين.لو تقدر علي تكلفه طبيب جلديه روحله. ولو ما تقدش.يبقي،نفس،الوقت اللي، كتبت فيه السؤال هنا.كنت سالت عمك جوجل.وكان هايدلك صح.لا هايفتي ولا هايقولك تعالي الخاص.ويعمل فيها خبير،،وهو عايز ينكك اصلا انا بعرفك بس عشان شكلك جديد وانا خايف عليك العيال هنا حيحانه علي اي،خرم

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: El 3oo، دكتور اسوانى و الزبير الأول
يبقي حاجه من اتنين.لو تقدر علي تكلفه طبيب جلديه روحله. ولو ما تقدش.يبقي،نفس،الوقت اللي، كتبت فيه السؤال هنا.كنت سالت عمك جوجل.وكان هايدلك صح.لا هايفتي ولا هايقولك تعالي الخاص.ويعمل فيها خبير،،وهو عايز ينكك اصلا انا بعرفك بس عشان شكلك جديد وانا خايف عليك العيال هنا حيحانه علي اي،خرم
تصدق بايه .. انا لسه منزل بوست عالحوار ده

• عجبني
التفاعلات: الزبير الأول
عزيزى افضل وصفه مجربه بس لازاله القشره بس محتاجه منك مداومه هى علبة زبادى وعليها غطاء خل وتدهن بيهم فروة شعر الرأس وتترك لمده نص ساعه وبعدها تغسل الشعر بشامبو نيزورال او كينازول او نيزابكس شامبو او اى بديل له يكون متاح بالصيدليه وهتكرر الموضوع ده مره واحده بالاسبوع ومع المواظبه على غسل الشعر بشامبو نيزورال او بديله ويفضل انك تغسل شعرك بماء بارد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هات شامبو من الصيدلية اسمه نيزابيكس حلو جدا للقشرة

نيزورال شامبو للقشره العبوه صغيره بس ممتاز وبتستعمله يوم من بعد يوم لمده اسبوعين وممكن لو القشره لسه موجوده تكمل اسبوعين تانى وبعد كدا تشوفلك شامبو كويس كلير مثلا ولا اى ابن متناكه بلاش صابون ولا مايه ساقعه ومتغسلش شعرك كتير اقصي حاجه بتبقى ٤ مرات فى الاسبوع

القشرة بتكون موسمية ولا دايما
لو موسمية هتعمل الآتي لما تصح الصبح تغسل شعرك بشامبو القشرة تكون جايب بلسم تغسل بيه شعرك لان اللي بيحب زي صدمة وان بيكون جسمك سخن وبيتعرض للصاقعة مرة واحدة
لو دائمة معاك هتعمل الآتي
خل تفاح وعليه ليمون وتتركه علي شعرك ١٠ دقايق وبعدها تغسل بشامبو القشرة وايضا البلسم

هات نيزابيكس أو نيزورال

شامبو كلير الأبيض بتاع القشره والتساقط فعال بنسمه100%وعن تجربه

روح الصيدلية وهات نيزابكس يغالي انا كان عندي قشرة فشخالي دماغي ومشيت عليه وبقا تمام
استعماله : اغسل شعرك بمياه دافية
حط الشامبو كويس ع راسك
سيبة من ٥ ل ٧ دقايق واغسله بمياه دافيه
مرتين ف الاسبوع

حل بسيط فشخ لان القشرة الي عندكم غالبا هي قشرة دهنية ...
انك هتجيب نيزاباكس

كلمنى برايفت انا باحث فى الأعشاب والنباتات الطبيعه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%