NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة شراميط ف حياتي (جيران وقرايب اصحابي) ـ حتي الجزء الثاني 23/4/2022

Mo Elmasry

نسوانجى بريمو
نسوانجي متفاعل
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
( مقدمه )
دي اول مره اكتب قصه بس اوعدكم هتبقى من احلى واقوي القصص اللي هتقرأوها وهتكون اكتر من سلسله ع حسب سير الأحداث ( جيراني وقرايب اصحابي)
ف اعذروني لو ف اي اخطاء وهقبل باي نصيحه أو فكره للقصه لان اكيد هحتاج افكار لان اول مره اكتب
ندخل ف القصه
(. الجزء الأول )
اسمي ميدو عمري حاليا 28 س مخلص ليسانس آداب مش هقول زبي 20 أو 25 زي القصص لا هو عادي خالص حوالي 17 أو 18سم وزني وقتها كان 68ك وطولي حوالي 170‪سم معنديش غير اخت واحده أصغر مني وملهاش دور ف القصه.
انا شهواني جدااا وبحب السكس من صغري وبلغت وانا 12سنه اقسم ****
شغال حاليا ف العقارات لاني مش بحب مجال التدريس خالص وحصل معايا مواقف وشقط كتير من الشغل دا واللي اشتغل ف العقارات هيعرف دا كويس، مش دا موضوعنا لو لاقيت فرصه ادخل مواقف من الشغل اوك ملقت هيبقى قصه لوحدها
قصتي بدأت لما نقلنا بيتنا الجديد ف نفس القريه بس بيت خاص بينا من 6 سنوات كنت ف اخر سنه بالجامعه
نسيت اقول اني من إحدى القرى الريفيه وكنا قاعدين ف بيت عيله لحد ما *** كرم وبنينا بيت لوحدنا ومن هنا حكايتي

اكيد الكل عارف ان القرى الريفيه شوارعها ضيقه وبتبقي 2 أو 3 أو 4 متر
شوارعنا كانت تقريبا 3م وبيتنا ع شارعين
نبدأ مع إحدى البطلات واللي سبب دخولي عالم النيك وبالأخص مع جيراني الشراميط
اسمها ياسو نفس عمري وكانت زميلتي ف الدراسه لحد ما دخلنا الإعدادي وكل واحد انفصل من طريق انا شقيت طريقي وكملت تعليم وهيا وقفت لحد ثانوي فني واتجوزت ومعرفتش عنها حاجه لحد ما نقلنا اتفاجئت ان بيتها اللي ف وشنا وبيني وبين بيتها شارع 3م
هيا (28 سنه ومقلوظه وقصيره وجسم مربرب بزاز كبيره وعامله زي الجيلي وطيز كبيره وراجعه لورا وطريه زي الجيلي جسم فلاحي بمعنى الكلمه وبيضه جدااا)
المهم اتجوزت ومن اول ما نقلنا وهيا ف مشاكل مع جوزها ويعتبر مطلقه ومقيمه عند ابوها اللي هو جارنا
ومن هنا حكايتي.
البدايه لما كنت لسه بفكر اشتغل ف شقتي وابنيها وهيا كانت تطلع الدور الثاني اللي قصاد الدور الثاني بتاعنا بس احنا أعلى منهم بحاجه بسيطه تقريبا نص أو متر الا ربع، كانت بتطلع تكلم جوزها وشويه اسمع زعيق وشتيمه منها لجوزها وجوزها ليها واستمر الحال ع كدا فتره لحد ما مره كنت فوق وبشرب سيجاره لاقيت صوت قولت كالعاده صوت صويتها وزعيقها مع جوزها بس الصوت كان واطي وأنين بسيط ف اتداريت ف مكان علشان مش تشوفني وبرفع راسى لاقيتها قاعده ع الارض ورافعه العبايه البيتي ومخرجه صدرها انا تنحت من المنظر ولاقيت زبي وقف وهيا عماله تلعب ف كسها وتدخل صوابع وتشتم جوزها وتشتم نفسها قولت فرصتي طلعت الفون وعملته صامت الأول وصورتها فيديو كام دقيقه وهيا عماله تنيك نفسها كسها وبزازها وتقول عايزه اتناك العرص سايبني وجسمي هايج وتشتم نفسها لدرجة انها من هيجانها قالت لو أطول انزل لاخويا ينيكني ويريحني هنزل لحد ما وقفت تصوير ودخلت جوا........... ألخ
المهم ضربت عشرتين وزبي مش عايز ينام عمال احلم بيها واقول ازاي استغل الفيديو دا لحد ما تاني يوم بعد ما صحيت بالعافيه ع صوتها
بالمناسبه هيا من قعدتها عند ابوها وعلشان تصرف ع نفسها وولادها عملت اوضة ومن حظي الحلو ان بابها ع شارعنا اللي فيه بوابة بيتنا ونفس الوقت اوضتي ف صحيت ع صوتها ف الشارع
قمت بسرعه غسلت وشي ولبست بنطلون ترنج وتيشيرت مجسم شويه وخرجت قعدت قدام الباب وهيا رايحه جايه وتدخل وتخرج لحد ما فتحت الفون العب واعلى الصوت وفعلا لاقيت ابنها الصغير خارج يلعب ف الشارع ولما شافني جه قرب مني وشبط انه يلعب عارفين رخامه الأطفال بس رخامه كنت عايزها 😂😂
المهم أمه خرجت وشافته ف زعقتله قولتلخا عادي زي ابني ومينفعش تخليه يعيط وبعدين لو كدا هاتي الفون بتاعك خدي اللعبه عندك علشان يبقى يلعبها.
ف هيا بحسن نيه ادتني الفون ابعت اللعبه وقبل ما ابعت قمت كاتب رقمي عندها ورنيت بسرعه واستغليت ان واحده من الأطفال ندهت عليها تسألها ع حاجه ف الدرس ف رنيت بسرعه وقمت ماسح رقمي من السجل عندها وبعت اللعبه..
وفضلت باقي اليوم افكر اعمل ايه معايا فيديو سكس ليها وكمان رقمها اخذت قرار اني اكلمها واللي يحصل يحصل هيا اللي ف موقف ضعف مش انا
قمت داخل مكلمها ع الواتس ولحسن حظي كان عندها واتس وكمان فاتحه ف نفس التوقيت اللي بعتلها
ف ردت تشوف مين فضلت اغازل فيها
انا: مساء الجمال ع احلى واجمل جسم شوفته
ياسو: نعم انت مين ياحيوان
انا : اهدي يا ياسو انا عايز راحتك وسعادتك
ياسو: انت تعرفني منين وايه اللي بتقوله دا انت مين انطق بدل ما افضحك
انا : هههههههه هتفضحي نفسك يعني 😉😉
ياسو: ها ايه أفضح نفسي ازاي انت مين
وانا بقى مش بتاع اديني الأمان وانا اقول وابان ضعيف
انا: انا ميدو جارك وزميلك
ياسو: وانت عايز ايه انا هفضحك
انا: افضحي معنديش مشكله بس بعد ما تشوفي الفيديو دا للآخر يا فرس عايز خيال
وياريت تكملي الفيديو للآخر وتقوليلي قرارك هستني ردك ع الفيديو وياريت تكمليه للآخر ها 😉😉😉😉
ياسو : فيديو ايه وزفت ايه
انا: شوفي وانتي هتعرفي 😉😉😎😎
هبعتهولك اهو
وصل فجأه
ياسو: ايه دا جبته منين حرام عليك عايز مني ايه
انا: كمليه للآخر ومستنيكي

نهاية الجزء الأول
ياتري الفيديو فيه ايه ميدو مصمم انها تشوفه وتكمله للآخر
دا هنعرفه ف الجزء الثاني قريبا هبدأ فيه ع طول
عارف ان الجزء مافيش فيه سكس أو نيك بس دا بداية للمعارك واللقاءات اللي جايه
ياريت اعرف اراءكم

( الجزء الثاني )

وقفنا الجزء الأول لما طلبت منها تشوف الفيديو للآخر وتقول رأيها. قررت متكلمش تاني واقفل النت والفون وانام واشوفها هتعمل ايه وفضلت طول الليل افكر فيها ونعمل ايه لو وافقت بالرغم اني عايزها وعايز انيكها بس كنت حاسس برهبه وخوف لأنها هتبقى اول مره مع واحده ودي مش اي واحده ف عز شبابها والهيجان مموتها بعد عناء وتفكير روحت ف النوم صحيت ع صوت ماما واختي بيقولو ليا انهم خارجين رايحين عند خالتي يزوروها وخالتي دي بره قريتنا وهيقضو اليوم ويرجعو بالليل. فرحت جدااا وقولت افتح اشوف ف جديد والا لا
استنيت لما مشو وفتحت النت لاقيت ياسو باعته رسايل وحاولت ترن كتير
ياسو: ايه اللي انت باعته دا انت اتجننت انت عايز ايه بالظبط
انا: عايز اللي قولتلك عليه ف الفيديو
(فلاش باك) للامس
بعد ما وقفت الفيديو وقولت كفايه كدا تصوير فيها دخلت جوا حمام شقتي وخرجت زبي وفضلت العب فيه وانا عمال اقول نفسي فيكي يا ياسو عايز انيكك عايز انيك بزازك المهلبيه دي وكسك وطيزك مش هسيب حته فيكي من غير نيك هموت عليكي يامتناكه انا اولى بيكي انا بحبك ومش هسيبك وهعوضك يا شرموطه عن الخول جوزك اللي سايب الفرسه دي من غير خيال انا هبقي خيالك اللي هركبك دايما اااهه يا ياسو اه ع بزازك وكسك كسك حلو اووووووي ونار عايز الحسه واشرب عسلك وافتح طيزك طيزك مجنناني اه ع طيزك وجمالها 😍😍😍. وقمت مسرع لعب ف زبي ونزلت المني بتاعي ولاقيت ان زبي لسه واقف زي ماهو ولسه هايج وفضلت أكرر دا اكتر من مره لحد ما نزلت 3 مرات عليها قولت كفايه كدا وقفلت التصوير
(عوده من الفلاش) ياسو: بنبره مختلفه وفيها ضعف عايز ايه بردو
انا : عايزك
ياسو: عايز ايه بصوت فيه اثاره
انا: عايز انيكك يا ياسو عايز افشخك وافشخ كل حته فيكي
حسيت صوتها راح وتطلعه بالعافيه
ياسو : مينفعش هنتفضح وهيقتلونا لو حد عرف
حسيت انه هيجي منها وعايزه
فضلت العب ع وتر حرمانها واني هعوضها ومحدش هيعرف خالص واني بعشقها وبعشق جسمها ومش عايز يغيب عن خيالي من اول ما شوفته
انا: ياسو مش هينفع الكلام هنا انا عايز اقعد معاكي ونتكلم لوحدنا
ياسو: ازاي بس لو حد شافنا وهنقعد فين
انا: هنقعد عندنا محدش عندي وخرجو مش هيرجعو غير بالليل واوعدك مش هعمل حاجه غصب عنك والا هأذيكي واعتبري الفيديو مش موجود والا ههددك بيه بس تعالي نقعد نتكلم وبس
ياسو: هشوف واقولك لاني عندي حصه دلوقتي هخلصها كمان ساعه
انا: منتظرك ع نار 😉. وقفلنا فضلت افكر اعمل معاها ايه بالرغم اني شوفت افلام كتير وقرأت قصص بجميع انواعها بس الفرجه والقراءه حاجه والتنفيذ حاجه ف دخلت الحمام قولت انضف نفسي زياده واخد شاور واظبط الدنيا ع ما الساعه تخلص. الساعه عدت كأنها يوم ولاقيت حبيبتي بعتت رساله
ياسو: انا خلصت بس خايفه اووي حد يشوفنا أو يعرف
انا: متخافيش ياحبيبي انا هقوم افتح البوابه واسيبها مفتوحه ولما تحسي ان مافيش حد معدي أو شايفك ادخلي ع طول
ياسو: ماشي *** يستر
المهم عدي نص ساعه وانا قاعد ع اعصابي مستنيها
المهم بعد النص ساعه لاقيت الباب اتقفل انا زبي تلقائي وقف اكتر ماهو واقف. دخلت وهيا مكسوفه وكنت مستنيها قدام باب الشقه مسكت ايدها سلمت عليها
انا: كل دا انا كنت فقدت الأمل
ياسو : كنت بعمل شوية حاجات علشان محدش ياخد باله لما اغيب أو م يلاقوني موجوده
انا: نورتي ياحبيبي ياسو: شكرا
انا: هنفضل واقفين كدا تعالي ندخل جوا ومتخافيش مش هعمل حاجه تزعلك أو غصب عنك. المهم دخلنا قعدتها ف الانتريه
حد يقول انتريه ايه انا قولت مش هاخدها غصب لازم مسايسه وتهييج وتيجي لوحدها. دخلت المطبخ جبت كوبايتين عصير ورجعتلها.
انا: اتفضلي اشربي مانجا يامانجا 😉. ياسو: شكرا
قعدت جنبها وفضلت اقولها عامله ايه احكيلي عنك وعن جوزك وحياتك
فضلت تحكي وتشتكي من جوزها وغباءه معاها وضربه فيها وأنه مأهملها خالص ومش بيقرب منها ولما تطلب حقوقها يشتمها ويمد ايده عليها ولما كيفه يجيبه ياخدها غصب وضرب واهانه وهيا مش بتحب كدا
انا: متزعليش ياحبيبي حقك عليا دا غبي مش بيفهم حد يبقى معاه الجمال دا ويعمل فيه كدا أو يأهمله
لاقيتها مكسوفه ووشها احمر وبأن اوووي لأنها بيضه جداا ولاقيتها بتاخد نفسها بالعافيه
عرفت انها من النوع الرومانسي والكلام الحلو بيتعبها
فضلت اغازل فيها وف جمالها وهيا عماله تفرك ف نفسها وتحرك رجليها جامد وتضمهم كل شويه
قولت اضرب ع الحديد وهو سخن
انا: ياسو انا بحبك وبعشقك وبموت فيكي وبعشق كل حاجه فيكي وقمت ماسك ايدها بايسها لاقيتها اتنفضت وطلع منها اااااه طويله غصب عنها
انا: مالك ياحبيبي
ياسو: مش قادره عايزه اروح مش هينفع كدا ااااه
انا: فيكي ايه بس وقمت ضاممها عليا واخدها ف حضني وكل اللي طالع عليها ااااه فضلت احسس بأيدي ع ضهرها وانزلها واطلعها وكل مادي تزيد ف ال ااااه وترتعش قولت كفايه كدا
انا : ياسو
ياسو: صوتها طالع بالعافيه نعم
انا : بحبك وقمت مقرب منها وواخد شفايفها ف بوسه من حلاوتها معرفش قعدت اد ايه فضلت ابوس فيها وهيا مغمضه عيونها واضمها ليا واحرك ايدي ع جسمها وضهرها كله وهيا كل ما احرك ايدي تتنفض وقمت مقلعها الطرحه وفارد شعرها ورجعت ابوسها تاني أقوى شفايفها من حلاوتها مكنتش عايز اسيبها
ومره واحده قمت رايح ع ودنها حاطت شفايفي وايدي نزلت عند كسها وقمت هامس ف ودنها
انا: بحبك اوووووووووووووووي ومش هسيبك ابدا بحبك
لاقيتها اترعشت ونزلت وانا ايدي ع كسها بفركه وطلع منها ااااااااه بصوت عالي خفت يكون اللي ف الشارع سمعوها من قوتها طلعت فيها حرمانها
قمت واقف وشايلها
ياسو: هتعمل ايه واخدني ع فين
انا: هسسس همتعك واعوضك وامتع نفسي
لاقيتها اتعلقت ف رقبتي وحطت راسها ع كتفي
قمت داخل بيها اوضتي ونزلتها ع سريري
وقمت قالع التيشيرت والبنطلون وفضلت بالبوكسر بس
وقمت نازل فوقها فضلت ابوس ف كل حته ف وشها وايدي مش سايبه مكان شعرها ووزنها ورقبتها وانزل ع صدرها افركه واحرك ايدي عليه وهيا كل اللي طالع عليها ااه ااه مش قادره همووووت. دا
قمت قايم من عليها ونزلت بجسمي من عليها قعدتها ع السرير وهيا مستسلمه خالص قمت مقلعها العبايه لاقيت تحتها البرا والاندر بس كان لونهم احمر وانا من عشاق اللون الأحمر قمت مقلعها البرا لاقيت بزاز خيال كبار وحلمه كبيره وواقفه اد عقلة الصباع مصدقتش نفسي نزلت عليهم ببوقي ابوس واحد وايدي شغاله لعب وفرك ف التاني وكل اللي عليها تصوت وتقول اااه مش قادره انت عملت فيا ايه ااااه ااااه ااااه
وانا مكمل مص ف صدرها ولعب بلساني وحطه بين شفايفي وارضع فيه والتاني بفركه واضغط ع الحلمه بين صوابعي واشدها وكل ما اعمل كدا تهيج اكتر وتصوت اكتر ااااه ارحمني كفايه كدا اااه مش قادره ياميدو انت ايه اااااه هموت منك
وانا كل دا زي البيبي اللي لقى لعبه أو حاجه بيحبها مش عايز يسيبها وانا من حلاوة بزازها فضلت ارضع والعب فيهم اكتر من نص ساعه وكل دا لسه مقربتش من كسها أو من الجزء اللي تحت لحد ما اتنفضت وجابت شهوتها لتاني مره من غير ما أقرب من كسها
انا: ياااه للدرجه دي محرومه وعطشانه
لو اعرف كدا كنت عملتها من زمان
ياسو: ااااه مش قادره هموت كمل كمل متقفش فينك من زمان ياحبيبي ااااه
اخيرا قررت اسيب بزازها وانزل لكسها اكتشفه
فضلت انزل بلساني ع بطنها وسرتها وامشي لساني ع كل حته تقابلني لحد ما وصلت لكسها لاقيت الاندر مبلول ع الاخر ماهيا نزلت مرتين قررت ارحمها انزل الحسه
فضلت افرك فيه بصوابعي من فوق الاندر وهيا كل اللي عليها ااااه كفايه مش قادره هموت ف ايدك ااااه اااححح
وانا مش سأل فيها ومكمل لعب وفرك ف كسها من فوق الاندر
لحد ما نزلت الاندر وهيا ساعدتني ورفعت جسمها لفوق علشان انزله
ولاقيت قدامي كس من حلاوته مش عارف أوصفه
كس وردي وابيض شمع تحسه بينور وشفراته حلوه ومبطرخ وزنبورها ظاهر زي زب البيبي اللي لسه موجود واحمر اوووي من جوا
قررت انزل بلساني مره واحده وأول ما نزلت عليه بلساني ولمسته طلعت منها ااااه حسيت المنطقه كلها سمعت من قوتها ومره واحده لاقيت نافوره بتضرب ف وشي ونزلت ل3 مره من غير ما انيكها حتى وفضلت ترتعش وتنزل كتير وكل اللي عليها ااااه اااه اححح هموت هموت مش قادره واخيرا نطقت
ياسو: مش قادره ياميدو ابوس رجلك دخله هموت لو مدخلتوش حرام عليك مش قادره ااااااااه
وانا مش سأل فيها ومكمل لحس وعض ف زنبورها وبدأت ادخل صابع ف كسها ولساني ع زنبورها واحرك صابعي اوووي وهيا مش مبطله صويت واهات
لحد ما لاقيتها مره واحده بترتعش وتنزل ل4 مره من غير ما ادخله وصوتها اختفى
انا اتنفضت قولت حصلها حاجه وهلبش مصيبه
طلعت عليها ياسو ياسو مافيش صوت حطيت راسي ع صدرها ناحية قلبها لاقيت ف نفس
استريحت شويه وقولت لسه عايشه الحمد***
بعد دقيقتين لاقيتها بدأت تفوق وتفتح عنيها
ياسو: انت عملت فيا ايه انا عمري ما جبت ال4 مرات دول مع جوزي طول فترة وجودنا مع بعض وكمان من غير ما تدخله
انا: هو ايه اللي ادخله
لاقيتها اتكسفت كدا وبتقول بتاعك
انا: اللي هو ايه
مردتش تقول بردو
قولت مضغطش عليها
قولتلها تحبي نكمل والا تعبتي قالتلي
ياسو: تعبت اوووي اول مره يحصلي كدا بس عايزاك تكمل وتدخله
انا: عيوني ياحبيبي بس تمصيه الأول
ياسو: بس انا عمري ما مصيت والا مسكته حتى ف ايدي
انا: باستغراب نعم!! ازاي يعني حتى المسكه
ياسو: و**** عمري الزفت كان لما يعوزني يقولي يالا وينيمني ع السرير ويدخله 5 دقايق وينزل وسيبني..
المهم قررت ارحمها وادخله ونزلت تاني علشان أجهزها والحس لاقيتها بتقولي لا انا جاهزه لوحدي دخله ع طول والمرات كتير انا مش هسيبك خرجته ولسه بحطه ع كسها ادعكه علشان ادخله.. لاقيت جرس البيت بيرن اتنفضنا احنا الأتنين والرعب مسكنا وهيا كل اللي عليها اتفضحنا..

ياترى مين اللي بيخبط وهيحصل معانا ايه
اسف ع الجزء بس حقيقي اوا مره اكتب
وهحاول أصلح كل دا ف اللي جاي واقلل حتى المشاهد الجنسيه وأسرع أحداث اللقاء الجنسي علشان الملل ف القراءه
واكيد دا هيجي مع الوقت والتمرس ف الكتابه

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء, ❤بلبل الليل ❤, Mtrx و شخص آخر
استمر بالتوفيق

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
بداية حلو استمر

• عجبني
كمل

• عجبني
استمر فى الابداع

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
1650571047471

• عجبني
آسف بس جزء صغير جدا لا تشويق و لا إثارة، كنت تخلي لما يكتمل الجزء و نزلو

• عجبني
القصة جميلة نوعا ما بس ناقصها شوية اثارة وكان لازم تنهي الجزء بمكان كلو اثارة حتى تحمس لكل ويتابعوك مشان لقصة لا تتأخر بالاجزاء وياريت طول الاجزاء تصير

• عجبني
مجهود تشكر عليه

بس يعني اسمح لي اقدم لك نصيحة
القصة التي يفترض ان تكون متسلسلة يجب ان تكون فصولها اطول من كده و الفصل الاول هو فصل تعريفي للقصة يجب ان يكون اقوى فصل تكتبه لأنه عنوان القصة.
عناصرك باين انها قوية ولكن استخدامها سيء و مستعجل مش عارفة لية
الافضل انتكتب في البداية قصص من فصل واحد هشان تتمرس و ان تبني القصص دراميا
و ياريت الاموشن لا تستخدمه في كتابة القصص

• عجبني
روعة استمر

• عجبني
مجهود تشكر عليه

بس يعني اسمح لي اقدم لك نصيحة
القصة التي يفترض ان تكون متسلسلة يجب ان تكون فصولها اطول من كده و الفصل الاول هو فصل تعريفي للقصة يجب ان يكون اقوى فصل تكتبه لأنه عنوان القصة.
عناصرك باين انها قوية ولكن استخدامها سيء و مستعجل مش عارفة لية
الافضل انتكتب في البداية قصص من فصل واحد هشان تتمرس و ان تبني القصص دراميا
و ياريت الاموشن لا تستخدمه في كتابة القصص
دي اول مره اكتب فيها قصه
وعارف اني بدأت غلط هحاول ع اد ما اقدر أصلح دا ف اللي جاي
وشكرا ع النصيحه

• عجبني
آسف بس جزء صغير جدا لا تشويق و لا إثارة، كنت تخلي لما يكتمل الجزء و نزلو
اعذرني اول مره اكتب قصه
ودخلت حامي ع قصه متسلسله
بس هحاول أصلح كل دا ف اللي جاي ومحدش بيتعلم من غير اخطاء

• عجبني
دي اول مره اكتب فيها قصه
وعارف اني بدأت غلط هحاول ع اد ما اقدر أصلح دا ف اللي جاي
وشكرا ع النصيحه
شكرا لسعة صدرك و اكيد هتتقدم طالما تتقبل النصائح
دمت بود

• عجبني
Photo 2022 03 28 18 54 54

• عجبني
التفاعلات: تفاه, MADAM SOSO, ناقد بناء و 2 آخرين
قصتك جميله بس لا تتسرع دخل فيها عنصر المفاجاءه دخل فيها اكثر من عنصر علشان تطول الاحداث معك شويه و خصوصا الاحداث الدراميه منتظرين الجزء الثالث

• عجبني
برافو عليك طريقه الكتابة تنم على انك كاتب واعد وقريباً حتبقى كاتب كبير بس اهتم أولا بالاخطاء الاملائيه واتمنى منك انك تعيد قراءة الكلمات بعد الكتابة وقبل النشر ثانيا أهتم بالتفاصيل الصغيرة الدقيقة للحوار مثل لهفة وحرارة اللقاء لغة الكلام بالعينين أخيراً تقبل منى فائق الاحترام وأعز تقدير لشخصكم الكريم والأصدقاء فى منتدانا الحبيب الغالي كل المحبة والتحية والاحترام والتقدير

• عجبني
جميل كمل

• عجبني
روعة ياسطا كمل

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%