NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

αмιя вιℓα єιмαяι

لا تحتضن يداي ، الإرتجاف في الروح هذه المرة 💚💚💚
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
هل أنت شخص اجتماعي تفضل تكوين الصداقات الجديدة أم إنك شخص منطوي ومنغلق على ذاتك؟

• عجبني
التفاعلات: Horny Dragon
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بالنسبة لهنا اكيد الكل هيكون اجتماعي

• عجبني
التفاعلات: αмιя вιℓα єιмαяι
  • بيضحكني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: اميرة زماني😊
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: Tommyy
الشخص الاجتماعى دائما محبوب باين الناس بس ف اشخاص سعادتها ف وحدتها..
ماهو نا مكس مابين السعادة والحزن و النطويه اوالاكتيئاب و الاجتماعيه ومرح اوي دي صفات شخصيتي بسبب اني مواليد برج الدلو

• عجبني
ماهو نا مكس مابين السعادة والحزن و النطويه اوالاكتيئاب و الاجتماعيه ومرح اوي دي صفات شخصيتي بسبب اني مواليد برج الدلو
انت تعملك واحد قهوه وتروق دماغك بلا انانيه بلا بطيخ😂😂

• بيضحكني
هل أنت شخص اجتماعي تفضل تكوين الصداقات الجديدة أم إنك شخص منطوي ومنغلق على ذاتك؟
انا مع نفسي مفيش احسن من كدا صدقات اي دي انا حظي عسل اوي كل لمه اصدق حد بيبقي عايزني مصلحه ف بقيت منغلقه

• عجبني
انا مع نفسي مفيش احسن من كدا صدقات اي دي انا حظي عسل اوي كل لمه اصدق حد بيبقي عايزني مصلحه ف بقيت منغلقه
متصلحة مع نفسك أووى🙂فلا تربط سعادتك بأحد على وجه الأرض، لأن الناس يكونون في حياتك لفترة معينة بهدف غرض معين وبعد كده يرجع أسوأ من الاول ف وحدتو معندوش ثقه ف حد بسبب اشخاص ...

متصلحة مع نفسك أووى🙂فلا تربط سعادتك بأحد على وجه الأرض، لأن الناس يكونون في حياتك لفترة معينة بهدف غرض معين وبعد كده يرجع أسوأ من الاول ف وحدتو معندوش ثقه ف حد بسبب اشخاص ...
مش اشخاص معينه انا كل اللي حوليه عايزن يكلموني مصلحه بس وقت محتاج حد الاقي نفسي في صحراء ف بقيت وخده الوحده صديق ومبقتش اثق في اي حد

• أتفق
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥 و αмιя вιℓα єιмαяι

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%