NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال شخص بيمارس سكس فون مع واحده مخطوبه ؟

لا مش كدة مفيش حد يرضى الخيانة على نفسه و اكيد دى خيانة طبعا ..

لكن لو انا خنت او غيرى و **** سترنى يبقى احمده و مفضحش نفسى و امشى عدل و اطوى الصفحة الخربانة

و من الكلتم كدة واضح ان خطيبها مش عارف و دى واحدة ضميرها بيأنبها عشان خطيبها
انا ضد الفضيحة علي فكرة
لاكن الخيانة تظل خيانة مهما كان جنس الخاين و درجة الخيانة يا صحبي
الي مقبلوش علي نفسي لا يمكن اقبله علي غيري راجل او ست او حتي قطة

انا ضد الفضيحة علي فكرة

انا ضد الفضيحة علي فكرة
ما هى خيانة مختلفناش .. بس افرض الخاين بطل و رجع لصوابه من و **** سترها عليه يروح يقول انا عملت و سويت و لا يمشى عدل و خلاص ... الستر مقدم على اى حاجة فى المواقف دى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ما هى خيانة مختلفناش .. بس افرض الخاين بطل و رجع لصوابه من و **** سترها عليه يروح يقول انا عملت و سويت و لا يمشى عدل و خلاص ... الستر مقدم على اى حاجة فى المواقف دى
ده لما يرجع بقي وقتها ممكن اني اتفق معاك طالما **** كان ساتره خلاص
لاكن طول ما هو في الغلط و مكمل فيه يبقي لا

• بيضحكني
التفاعلات: Yasmin55 و ابو اسكندر السندباد
وايه فايدة طهارة الجسد و العقل عاهرٌ
فاقر مازر

ده لما يرجع بقي وقتها ممكن اني اتفق معاك طالما **** كان ساتره خلاص
لاكن طول ما هو في الغلط و مكمل فيه يبقي لا
لا دى انسيها طالما مكمل فى الغلط و مرتاح ضميره لكدة تاكدى النهردة ..بكرة حيتفضح يعنى حيتفضح متفكريش فيها دى

• عجبني
التفاعلات: Yasmin55
عاوز اعرف رأي الناس في واحده مخطوبه وبتمارس سكس فون وشات قوي جدا مع واحد تاني بدافع انها بتحبه
هل نظرتك للبنت دي ايه مع العلم انها من بيت محترم لكنها عملت كده مع الشخص ده كتير ؟

قولي نظرتك وهل تستحق خطيبها ولا لأ ؟ ولو كملت معاه واتحوزته هل ده هيبوظ علاقتها مع خطيبها ؟
عادي متجوزة و بعمل ده مع كذا واحد مش معنى ده اني مابحبش جوزي بس في حاجات مينفعش اعملها معاه و كمان كنوع من التغيير و التحرر اللي مقدش اعيشهم بعلم جوزي فا بعيشهم مع نفسي و ده مش بيقل منه في حاجة ابدا

• حبيته
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: aymen htm, سيكساوي, قاذف اللهب و 2 آخرين
  • أتفق
التفاعلات: Yasmin55
عاوز اعرف رأي الناس في واحده مخطوبه وبتمارس سكس فون وشات قوي جدا مع واحد تاني بدافع انها بتحبه
هل نظرتك للبنت دي ايه مع العلم انها من بيت محترم لكنها عملت كده مع الشخص ده كتير ؟

قولي نظرتك وهل تستحق خطيبها ولا لأ ؟ ولو كملت معاه واتحوزته هل ده هيبوظ علاقتها مع خطيبها ؟
اعرف حد كده واتجوزتك وعادي وبدات حياه طبيعيه اه بيقابلها مشاكل اكيد بس بتكون فتره محتاجه لكده او تصبيره لحد ما تتجوز وبعد الجواز كله بيكون لجوزها

نسيبنا من النظرة
ليه اتخطبت لواحد.تاني وهي عايزه زب واحد تاني

متستحقش خطيبها و انا علقت قبل كده و قولت لو اللي بتمارس معاه دا بيحبها كان زمانه هوا اللي خطبها
و اللي هيا بتعمله دا مش حب دا جنس و شهوه
سبحان **** نفس الفعل بس فرق ان هنا بنت و هناك راجل
رد فعل مختلف ازاي بقي 😅

سبحان **** نفس الفعل بس فرق ان هنا بنت و هناك راجل
رد فعل مختلف ازاي بقي 😅
فعل ايه يا عم
انا لسه بفوق من الفطار و عايز اشرب الشاي 😂😂😂
انا معاكي ان احنا بنفرق في الفعل علي حسب الموقف من واحده ولا واحد
بس للاسف دا مجتمعنا و دي حياتنا

تفشكل احسن

فعل ايه يا عم
انا لسه بفوق من الفطار و عايز اشرب الشاي 😂😂😂
انا معاكي ان احنا بنفرق في الفعل علي حسب الموقف من واحده ولا واحد
بس للاسف دا مجتمعنا و دي حياتنا
روح فوق و انا هروح اذاكر اكرملي
يتحرقوا الرجالة علي الستات الخاينين علي الي مش خاينين 🌚

روح فوق و انا هروح اذاكر اكرملي
يتحرقوا الرجالة علي الستات الخاينين علي الي مش خاينين 🌚
و انا منهم يا صاحبي 🤔🤔

بص هو طبعا غلط بس هوضحلك وجهة نظرى اه انا لو مخطوبة وبحب خطيبي ممكن اعمل علاقة فون مع غيره مش خيانة بس احنا جوانا شهوة لازم تخرج مقدرش اعمل كده مع خطيبي ولو هموت عليه ع الاقل الشخص التانى معرفهوش ولا يعرفنى لكن خطيبي ايه هيكون نظرته ليا لو ضعفت معاه ولو نظرته متغيرتش ايه يضمنلى ان لو حصل مشكلة بعدين ميقوليش انتى لبوة وعملت معاكى كذه كذه
😂😂😂 ازااي يعني ايه الدماغ دي متحاوليش تبرري باي وسيله انتي مش بتتحكي الا ع نفسك😂

ه

و الخطيب ميعرفش اصلا
لازم يسال الاول ويعرف وبعدين احنا كرجاله مش عبط وبنبقي عارفين الي فيها وكل حاجه بتبان وساعتها بقا زي ما هو قال

حححححححح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%