NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

αмιя вιℓα єιмαяι

لا تحتضن يداي ، الإرتجاف في الروح هذه المرة 💚💚💚
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
أنا شخص بيزعل بسُرعة ودي واحدة من أسوأ الصِفات اللي فيّا ومش عارف أغيرها، هتلاقيني دايمًا باخُد كُل حاجة على أعصابي، بركّز في تفاصيل الكلمة وبحللها، ف مُمكن حد يرمي كلمة وسط قاعدة ويبقى فاكر إنها عادية وكُل اللي قاعدين يفتكرو إنّي عديتها لكن الحقيقة إنّي ما بعدّيش حاجة والكلمة بتفضل ترن في ودني، وللأسف التركيز الزيادة دا بيأذيني جدًا وبيأثر على نفسيتي.

أنا شخص بيزعل بسُرعة ودي واحدة من أسوأ الصِفات اللي فيّا ومش عارف أغيرها، هتلاقيني دايمًا باخُد كُل حاجة على أعصابي، بركّز في تفاصيل الكلمة وبحللها، ف مُمكن حد يرمي كلمة وسط قاعدة ويبقى فاكر إنها عادية وكُل اللي قاعدين يفتكرو إنّي عديتها لكن الحقيقة إنّي ما بعدّيش حاجة والكلمة بتفضل ترن في ودني، وللأسف التركيز الزيادة دا بيأذيني جدًا وبيأثر على نفسيتي.
كنت زيك كدة بس تأكد ان مفيش حد حيضر من الموضوع ده غيرك
لذلك قدر بسيط من البرود و اللامبالاة لن يضرك

• عجبني
التفاعلات: αмιя вιℓα єιмαяι
اكتر حاجه تعصبك تزهق نفسك وخلاص

• عجبني
التفاعلات: αмιя вιℓα єιмαяι
  • عجبني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
اكتر حاجه تعصبك تزهق نفسك وخلاص
احيانا الواحد بيتحط في مواقف بتخليه يزعل وخصوصا ان حد يقلل منك مع ان بيكون انتا الي عندك حق وفي نفس الوقت الي قلل منك ده مينفعش انك تقلل منه علشان ده بيكون من ريحه من اغلي الناس علي قلبي فانا حزين للغايه بسبب ان الموضوع جرح كرامتي وجرح اعز الناس علي قلبي فانا بقيت حاسس ان انا معتش هعيش غير للي ابويا رباني عليه وابويا ده محدش زيه والي يجرحه بكلمه في تربته امحيه من علي وش الارض ابويا ده واي حد من عائلتي خط احمر فأنا يا جماعه في مرحله اسمها الزهق الزعل وعدم البكاء علي من يظنون انفسهم............... العشم في ناس كنت فاكر انهم احسن ناس طلعوا................ الحمد لله علي نعمه الرضا عارفين احسن حاجه في الموضوع ده ان انا كنت في موقف اثبت فيه ان ابويا ربا راجل علشان الموقف ده كان كبير اوي لدرجه ان انا اتفاجئت واتصدمت في ناس **** يسهلها بعيد عني

• عجبني
التفاعلات: RE HAM
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%