NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور سؤال فضفضه نقاش شباب بجد هل امي كدة مارست الجنس من طيزها ولا لا

الحس ودخل صباعك وبعدين صباعين وهكذا لحد ما توسع وتنيكها وهي لو حست بوجع بعد ما تصحي مش هتفكر انك نكتها
ازاي مهي هتفهم انها اتناكت

شباب بجد الصورة دي انا صورتها لأمي بمنوم علشان اعرف هل مارست الجنس من طيزها ولا لان زي ما واضح طيزها كبيرة وبارزة فبجد لاهل الخبرة هي كدة مارست ولا لا

بعتلك خاص

لا طيزها كش مفتوحة
ممكن تكتبلي اسم المنوم بعد اذنك او حد يعرف غسم منوم قوي يكتب اسمو

لا متلمستش
بس امك طيزها دقيقه اووي مسكنه
زبري وقف اووي عليها

لا طيزها كش مفتوحة
ممكن تكتبلي اسم المنوم بعد اذنك او حد يعرف غسم منوم قوي يكتب اسمو
انا واحد صاحبي كان جايبهولي لان عندي ارق

لا متلمستش
زبري وقف اووي عليها

لا متلمستش
زبري وقف اووي عليها

لا متلمستش
زبري وقف اووي عليها

لا متلمستش
زبري وقف اووي عليها

شباب بجد الصورة دي انا صورتها لأمي بمنوم علشان اعرف هل مارست الجنس من طيزها ولا لان زي ما واضح طيزها كبيرة وبارزة فبجد لاهل الخبرة هي كدة مارست ولا لا

لا ديقه

لازم تجرب بزبك و لو فات بسهوله يبقى متعود ولو فات بصعوبة يبقى لاء بس بخبرتي امك سبق مارسة من طيزها بس نادرا مش كثيرا

لازم تجرب بزبك و لو فات بسهوله يبقى متعود ولو فات بصعوبة يبقى لاء بس بخبرتي امك سبق مارسة من طيزها بس نادرا مش كثيرا
ازاي مارست يعني عرفت ازاي

ازاي مارست يعني عرفت ازاي
تقب الطيز الي عمره متناك مبيكونش مكمش زاي هذا طيز الطيز الي يكون يمارس نادرا بيكون مكمش و مرتخي قليلا زي طيز هذه الام

• عجبني
التفاعلات: RMD
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%