NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور سؤال فضفضه نقاش شباب بجد هل امي كدة مارست الجنس من طيزها ولا لا

باشا دا تقريبا مافيش خرم للطيز اصلا من كتر ماهو مقفول

باشا دا تقريبا مافيش خرم للطيز اصلا من كتر ماهو مقفول

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الاخت والام, الصقر_الجارح, siwa و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت خول وامك تعبت فيك من حمل لرضاهة لتربية عشان تجيبلها العار ف الاخر اسفوخس عليك مفيش فيك ذرة رجولة
حضرتك عبيطة ولا متخلفة او ايا كنت انت داخل في قسم المحارم وجاي تشتم طالما مش عاجبك يبقا متدخليش من البداية وتعملي نفسك ملاك وتخليكي في حالك

• عجبني
التفاعلات: مها بزاز
انت خول وامك تعبت فيك من حمل لرضاهة لتربية عشان تجيبلها العار ف الاخر اسفوخس عليك مفيش فيك ذرة رجولة
ناس تعبانه بس دا القسم بتاعهم

شباب بجد الصورة دي انا صورتها لأمي بمنوم علشان اعرف هل مارست الجنس من طيزها ولا لان زي ما واضح طيزها كبيرة وبارزة فبجد لاهل الخبرة هي كدة مارست ولا لا

انت كدا مبسوط من اللي بتعملوا داعارك يا مش عارف اقولك اي

ليه بتعيب الراجل هو عمل ايه متع نفسو و متعنا معاه في لحم امو لازم نشكرو مش نسبو الراجل بيبحث عم متعتو فيها ايه

شباب بجد الصورة دي انا صورتها لأمي بمنوم علشان اعرف هل مارست الجنس من طيزها ولا لان زي ما واضح طيزها كبيرة وبارزة فبجد لاهل الخبرة هي كدة مارست ولا لا

كسم طيزها بجد 🥵🥵

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%