NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور سؤال فضفضه نقاش هل كثرة القذف في المناطق دي بيأثر علي الجسم بجد ولا لا

نايك امي بقالي سنة بجد

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هل اني اقذف كتير داخل فتحة الشرج عند امي في سن ال43 كتير غلط او يسبب اي مشاكل صحية او اي حاجة مع العلم اكيد اغلب الوقت بتقوم تنزله عالطول وتنضف بس في بعض الأوقات قليل اوي يعني ممكن يفضل جواها وتنام
فهل عليه ضرر او تاثير

وبرضوه في تاثير لو فضل اللبن جوه الكس لمده ليلة كاملة يعني تنام لحد الصبح وتغسله بعدها ولا لا

71637071-218-2b72
32341131-037-7c99

وبالنسبة لحوار شرب اللبن انا امي مكنتش بتشربه ولا متعودة واول مره شربته بعدها بشوية معدتها تعبتها جامد هل كدة غلط ولا دا طبيعي

90242791-016-b926

17327575-161-9aa3

وياريت الي مش مصدق كلامي وشايف اني كداب وبهري كتير معنديش مشكلة بس متعلقش وتفضل تشتم وتقول كداب والكلام دا
وياريت الي عارف يساعدني بجد في الرد علي الاسئلة دي

• عجبني
  • حبيته
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: نزيه الخاطر, Jonasser82, فارس الضلام و 2 آخرين
هل اني اقذف كتير داخل فتحة الشرج عند امي في سن ال43 كتير غلط او يسبب اي مشاكل صحية او اي حاجة مع العلم اكيد اغلب الوقت بتقوم تنزله عالطول وتنضف بس في بعض الأوقات قليل اوي يعني ممكن يفضل جواها وتنام
فهل عليه ضرر او تاثير

وبرضوه في تاثير لو فضل اللبن جوه الكس لمده ليلة كاملة يعني تنام لحد الصبح وتغسله بعدها ولا لا

71637071-218-2b72
32341131-037-7c99

وبالنسبة لحوار شرب اللبن انا امي مكنتش بتشربه ولا متعودة واول مره شربته بعدها بشوية معدتها تعبتها جامد هل كدة غلط ولا دا طبيعي

90242791-016-b926

17327575-161-9aa3

وياريت الي مش مصدق كلامي وشايف اني كداب وبهري كتير معنديش مشكلة بس متعلقش وتفضل تشتم وتقول كداب والكلام دا
طيب ماتجيب ماما علشان اجرب واصدق

طيب ماتجيب ماما علشان اجرب واصدق
انت مجنون تصدق ايه وانا ميفرقش ليا تصدق ولا لا لان امي مش شرموطة علشان حد يلمسها غيري

فهل عليه ضرر او تاثير

71637071-218-2b72
32341131-037-7c99

90242791-016-b926

17327575-161-9aa3

اللبن في خرمها لما تنام من غير ما تغسلو هيعملها التهابات و شرب اللبن عادي اول مرة ممك وجع بطنها بس عشان مش متعودة انما بعد كدا هتشربو علي الفطار عادي

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: مدام رشا و Mafia4
حبيبي اسمعني نيك الطيز لازم ميكونش كل يوم ولا يومين لأن انت كدا بتضرها دا مبدائيا تمام
تاني حاجه انك تنزل جواها دا متعه و راحه ليكوا و ف نفس الوقت ميتسبش وقت كبير عشان ميحصلش مشاكل ولا التهاب ولا حاجه تضرها
تالت حاجه لو نزلت ف كسها و نامت عادي ميضرهاش ف حاجه بس الاحسن انها تغسل افضل من ناحيه النضافه الشخصيه فقط
رابع حاجه لو هي بعتله و تعبها ممكن عشان هي أول مره و بعده كدا بتبقي تمام

• عجبني
التفاعلات: Mafia4 و Ayarohy
اللبن في خرمها لما تنام من غير ما تغسلو هيعملها التهابات و شرب اللبن عادي اول مرة ممك وجع بطنها بس عشان مش متعودة انما بعد كدا هتشربو علي الفطار عادي
تمام يعني لازم تغسله كل مره تمام

• عجبني
التفاعلات: Mafia4
حبيبي اسمعني نيك الطيز لازم ميكونش كل يوم ولا يومين لأن انت كدا بتضرها دا مبدائيا تمام
تاني حاجه انك تنزل جواها دا متعه و راحه ليكوا و ف نفس الوقت ميتسبش وقت كبير عشان ميحصلش مشاكل ولا التهاب ولا حاجه تضرها
تالت حاجه لو نزلت ف كسها و نامت عادي ميضرهاش ف حاجه بس الاحسن انها تغسل افضل من ناحيه النضافه الشخصيه فقط
رابع حاجه لو هي بعتله و تعبها ممكن عشان هي أول مره و بعده كدا بتبقي تمام
تمام ماشي طيب كل كام يوم نيك الطيز لان بحبه الصراحة
وتمام يعني لازم بعد نيك الطيز تغسل علشان ميحصلش التهابات

فهل عليه ضرر او تاثير

71637071-218-2b72
32341131-037-7c99

90242791-016-b926

17327575-161-9aa3

لو مشكلتك في نقص كمية السائل المنوي
فعليك بشرب السوائل والسكريات
اما اذا كانت السائل بيقعد في الشرج عندها فدا عادي السائل المنوي به املاح معدنيه وسكريات
ولا يسبب ضرر
تحياتي

• عجبني
التفاعلات: Ayarohy و نايك امي بقالي سنة بجد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو مشكلتك في نقص كمية السائل المنوي
فعليك بشرب السوائل والسكريات
اما اذا كانت السائل بيقعد في الشرج عندها فدا عادي السائل المنوي به املاح معدنيه وسكريات
ولا يسبب ضرر
تحياتي
لا مش مشكلتي في السائل المنوي انا الحمد**** كميتي كويسة في السائل دايما
انا قصدي انه يفضل في فتحة الشرج لمدة واني اجيب جواها كتير
بس في ناس كتير قالت غلط يعمل التهابات

• عجبني
التفاعلات: نايك امي بقالي سنة بجد
لا مش مشكلتي في السائل المنوي انا الحمد**** كميتي كويسة في السائل دايما
انا قصدي انه يفضل في فتحة الشرج لمدة واني اجيب جواها كتير
بس في ناس كتير قالت غلط يعمل التهابات
لأ مش غلط
ولكن الاغتسال مهم طبعا بعد العلاقة

• عجبني
التفاعلات: نايك امي بقالي سنة بجد
فهل عليه ضرر او تاثير

71637071-218-2b72
32341131-037-7c99

90242791-016-b926

17327575-161-9aa3

- القذف والافراغ داخل فتحة الشرج (ركّز على فتحة أو أول 5سم داخل فتحة خرم طيزها )من الاشياء السيئة وغير الصحيحة لأن المسافة من فتحة خرم طيزها الى عند 10 سم معرضة للإحتكاك مع دخول الزبر وخروجه ،بحيث الصحيح يكون الافراغ بعد مسافة 8 سم بحيث يكون داخل الامعاء للولد او البنت او الست
- الجنس وممارسته عموما يحتاج الى النظافة ثم النظافة ثم النظافة + حقن خرم طيزها ب10سم (ماء ورد) بعد التنظيف قبل الممارسة وبعدها .
- الافراغ في المهبل (مع الحذر من حصول حمل ) لا مشكله به اطلاقا بس النظافة حلوة بعد النيك

- شرب السائل وبلعه غير صحي اطلاقا بالنسبة للست في سن 43 عام

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%