NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بس المهم تقعدي مع نفسك وتحاولي تعدلي
بس يكون في تصالح مع النفس مش جلد ذات
جلد الذات مرض نسائي رهيب لا يمكن العلاج منه بشكل كبير 😁

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
اصعب حاجه ان الواحد او الواحده تواجه نفسها او نفسه بمشكله في شخصيتها او شخصيته او بتصرف مش صح .

انت كشخص تقدر تقيم نفسك كويس و بتعرف تراجع نفسك و لا دايما بتحتاج حد تقعد معاه يواجهك بنفسك و يساعدك في كده ؟
انا اه الحمد لله كويس وانتى عامله اى كويسه🙂

• بيضحكني
التفاعلات: Ms Roony
جلد الذات مرض نسائي رهيب لا يمكن العلاج منه بشكل كبير 😁
صدقيني مش مع الستات بس مع الكل
كلنا بنعدي بمحن ونحاول نقف المهم نعرف الطريقه
عن نفسي كانت مرتين بتمني الموت
بس اهه كله بيعدي

• محزن
جلد الذات مش مقتصر على النساء بس على فكرة
اكيد عارفه بس الست بالذات عندها مشكله ان لما بتعمل حاجه بتزود علي نفسها و بتعيش المشكله زياده بتكلم علي الطبع الاعم بس

• عجبني
التفاعلات: sexypump
  • بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
صدقيني مش مع الستات بس مع الكل
كلنا بنعدي بمحن ونحاول نقف المهم نعرف الطريقه
عن نفسي كانت مرتين بتمني الموت
بس اهه كله بيعدي
**** يديك الصحه و العمر و الاستقرار في كل حياتك و يبعد عنك اي تفكير وحش 🤲

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
واحد جلد ذات اهو عايزين نتعالج كلنا 😂😂
اه و**** المشكله ان الدكاتره نفسهم تعبانين ومعقدين من كمية العقد اللي بيشوفوها نروح فين دلوقتي مش فاهم

• أتفق
اصعب حاجه ان الواحد او الواحده تواجه نفسها او نفسه بمشكله في شخصيتها او شخصيته او بتصرف مش صح .

انت كشخص تقدر تقيم نفسك كويس و بتعرف تراجع نفسك و لا دايما بتحتاج حد تقعد معاه يواجهك بنفسك و يساعدك في كده ؟
بعيدا عن جلد الذات 🖤
الأوقات اللي بشوف حالي فيها شخص سيء أكتر بكتير من الأوقات اللي بحس فيها اني شخص كويس
ليه؟ عشان بشخصيتي وتصرفاتي في عيوب كتير بحاول بصلحها ب أسلوب خاطئ وبالنهاية العيوب والأخطاء بتكبر وبتزيد والمصيبة الأكبر اني بمعظم الاوقات ما بعترف فيها الا طبعاً بيني وبين حالي 🤷🏻‍♀️

• أتفق
انت طيبه وعفويه ومثقفه وزوجك **** اداه نعمة بين أديه لكن عنديه ودرجة عنادك وصلك لدرجة أنك تفعلي أشياء مش الفعل الملموس لاء.قصدي الكلام والافكار فقرارت نفسك عارفاها أنها غلط .
من البوست بتاعك دا .انصح أو بطريقة تانيه أي ست تكون متزوجة وداخله معانا هنا تعاملها كمتزوجة ونراعي أنا عندها زوج فنحترم زوجها من خلالها .اي كلمة من حق زوجها وحده لا يقولها غيره .
أنا بتكلم على المتزوجات المحترمات. منقدرش تقول لمتزوجه معانا حبيبتي ولا انتي قمر أو كلمات من حق الزوج
تعاملها كزوجة نغير الكلمات .احسنتي صحيح متفق **** يزيدك .مثقفه يعني كلمات تتقال عادي .
.
ولو في ستات غير كدا .
فكل اناء ينضخ بما فيه
انا راي يا صديق تعمل بوست مخصوص عن كلامك ده
هو واقعي و حقيقي
بس معتقدش هنا مكانه
لازم تعمل بوست مخصوص. حقيقي
تحياتي لك

• أتفق
التفاعلات: الأستاذ المنحرف و Ms Roony
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طب و بتعمل ايه عشان تحسن من الجزء اللي مش كويس
احاول اقعد مع نفسي واشوف غلطاتي وابدأ احسن واعتذر منهم انا الجزء الي مش مويس عصبي اوي ومتسرع وبارد حبتين

• أتفق
انت طيبه وعفويه ومثقفه وزوجك **** اداه نعمة بين أديه لكن عنديه ودرجة عنادك وصلك لدرجة أنك تفعلي أشياء مش الفعل الملموس لاء.قصدي الكلام والافكار فقرارت نفسك عارفاها أنها غلط .
من البوست بتاعك دا .انصح أو بطريقة تانيه أي ست تكون متزوجة وداخله معانا هنا تعاملها كمتزوجة ونراعي أنا عندها زوج فنحترم زوجها من خلالها .اي كلمة من حق زوجها وحده لا يقولها غيره .
أنا بتكلم على المتزوجات المحترمات. منقدرش تقول لمتزوجه معانا حبيبتي ولا انتي قمر أو كلمات من حق الزوج
تعاملها كزوجة نغير الكلمات .احسنتي صحيح متفق **** يزيدك .مثقفه يعني كلمات تتقال عادي .
.
ولو في ستات غير كدا .
فكل اناء ينضخ بما فيه
شكرا لمجاملتك الجميله طبعا
بس حقيقي مش معني ان يكون في شوية خصوصيه و راحه نفسيه شرط تكون في حاجه مش صح بتتعمل و هنا الناس بتتعامل حسب الشخصيه اللي بتتكلم محدش بيتجاوز ولا بيتعدي حدوده حقيقي و ده سبب اكبر للراحه و في الاخر ده كلام علي شاشه زي ما بتقول

• أتفق
التفاعلات: Life Arch
احاول اقعد مع نفسي واشوف غلطاتي وابدأ احسن واعتذر منهم انا الجزء الي مش مويس عصبي اوي ومتسرع وبارد حبتين
حلو انك عارف مشاكلك و متهيألي دي اول طريق انك تغير فيهم و بجد احييك انك مواجه نفسك 🌹

• حبيته
التفاعلات: T i to
  • أتفق
التفاعلات: CESAR

مش أوي كده
يعني أحب أقعد افضض لحد وبعدها بشوف نفسي هوصل لفين بمواجهات شخصيتي وده الي مش هو اي حد يعني

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: غريب عن العالم و Ms Roony
مش أوي كده
يعني أحب أقعد افضض لحد وبعدها بشوف نفسي هوصل لفين بمواجهات شخصيتي وده الي مش هو اي حد يعني
ماينفعش في دي بالذات يكون فعلا اي حد 🤝

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER
  • أتفق
ماينفعش في دي بالذات يكون فعلا اي حد 🤝
ما هو مش أي حد فعلاً
ده تقدري تقولي أنا هو . وهو أنا 😂 بجد
ولما بكون مع نفسي مش بوصل لحل يقنعني 😂

• أتفق

المواضيع المشابهة