NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

استشارة نصيحة شاركوني رائيكم ضروري

A

Anonymous (6a5c)

ضيف
النهاردا هقابل واحده كنت بنيكها زمان لكن من فتره معرفتش اوصلها فالمهم وصلت ليها عن طريق صديقه ليها وصديقتها دي انا عارف انها شرموطه وبتحب تتناك والاتنين جايين بليل بحجه شغل ليهم وانا هفاتحهم في حوار النيك لان طالبه انيكهم مع بعض

سؤالي هو
اعرض الامر عليهم وهما مع بعض ولا اعرض الامر علي واحده لوحدها ولو وافقت اعرض الامر علي التانيه لوحدها
الصح ايه
والاتنين بيحبوا الفلوس وانا عارف دا بس مضمنشي لانهم اول مره يبقوا في الموقف دا وهما اصلا جايين ومش عارفين ان في نيك ولا حاجه خالص
رأئيكم ايه اعرض الامر عليهم ازاي

• عجبني
التفاعلات: bandd, karama, الامير العراقي و شخص آخر
واحده واحده

اعرض ع واحده اللي عجباك اكتر بس بهدوء متبقاش غشيم في الطلب لو وافقت خدها وادخل اوضه وعيش والتانيه وهي بره هتسمع وهتدخل لو ليها مزاج وعيش يامعلم

دا بجد ولا حضرتك بتهزر علي الصبح

• بيضحكني
التفاعلات: dola22 و الأستااذ
اعرض ع واحده اللي عجباك اكتر بس بهدوء متبقاش غشيم في الطلب لو وافقت خدها وادخل اوضه وعيش والتانيه وهي بره هتسمع وهتدخل لو ليها مزاج وعيش يامعلم
مش فاهماك بجد هي التانيه لما تسمع ايه اللي هيخليها تدخل يعني منا ست ولو دا حصل ميولعوا جوه مع بعض انا مالي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش فاهماك بجد هي التانيه لما تسمع ايه اللي هيخليها تدخل يعني منا ست ولو دا حصل ميولعوا جوه مع بعض انا مالي
مااا بيقولوك الاتنين ليهم في النيك+ بيحبو الفلوس فهي لما تلاقي فيها فلوس هتدخل اولا باب الفضول وهم صحاب وثانيا هتبقي عايزه تشارك علشان تاخد فلوس

فهو الطبيعي انهم يولعوا واي واحده طبيعيه مش هتتحرك من مكانها بس اللي زي دول الفلوس هي اللي بتحركهم
فانتي كست حره بالنسبالك عاادي بالنسبالها لا

مااا بيقولوك الاتنين ليهم في النيك+ بيحبو الفلوس فهي لما تلاقي فيها فلوس هتدخل اولا باب الفضول وهم صحاب وثانيا هتبقي عايزه تشارك علشان تاخد فلوس
ايوا بس لو مقاليش ع فلوس مش هدخل

• بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ
رغم أن الموضوع اقرب لقصص افلام السكس
بس افتح الحوار معاهم هما الاتنين ..و امسك في ايدك شوية فلوس كويسين على أساس أنهم فلوس بتعمل بيهم مصلحة .. وعلى فكرة مش شرط خالص تنيك في نفس اليوم دا كل واحدة هتاخد وقتها في التفكير .

ماهو يقول لواحده اللي عجباه والتانيه يبقي في تلميح ولا ايه؟
لو مقاليش مباشر مش داخله انا ست وعارفه بقولك ايه

• عجبني
التفاعلات: sexypump
النهاردا هقابل واحده كنت بنيكها زمان لكن من فتره معرفتش اوصلها فالمهم وصلت ليها عن طريق صديقه ليها وصديقتها دي انا عارف انها شرموطه وبتحب تتناك والاتنين جايين بليل بحجه شغل ليهم وانا هفاتحهم في حوار النيك لان طالبه انيكهم مع بعض

سؤالي هو
اعرض الامر عليهم وهما مع بعض ولا اعرض الامر علي واحده لوحدها ولو وافقت اعرض الامر علي التانيه لوحدها
الصح ايه
والاتنين بيحبوا الفلوس وانا عارف دا بس مضمنشي لانهم اول مره يبقوا في الموقف دا وهما اصلا جايين ومش عارفين ان في نيك ولا حاجه خالص
فاتحهم كل وحدة لحالها بعد ماتنيكها

سؤالي هو
الصح ايه
الوحيد اللي يقدر يجاوب انت ودا من معرفتك بيهم بس الفيصل من وجهت نظري هل هما الاتنين علاقتهم ببعض كويسه وعارفين عن بعض كل حاجه ولا لا علشان ممكن يكونوا ميعرفوش حاجه عن بعض وكل واحده تتكسف

لا استنى انا فهمتك دى طريقه جديده للانتحار
مفيش حد بيفاتح اتنين فى الجنس مره واحده وهما مع بعض والتلاته فى مكان واحد

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: khaled_2020, dola22, عارف سكتى و شخص آخر
لا استنى انا فهمتك دى طريقه جديده للانتحار
مفيش حد بيفاتح اتنين فى الجنس مره واحده وهما مع بعض والتلاته فى مكان واحد
احلى حكمة دى

• بيضحكني
التفاعلات: عارف سكتى

سؤالي هو
الصح ايه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%