NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور سوال مهم كلو يجاوب

حسب عمق العلاقة بينهم بعيداً عن الجنس
أنا ك سالب بيكون في العلاقة حبيبى
وخارج العلاقة صديقى

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: نسوانجي فرعوني, لولو ممحونه, علي موجب و 3 آخرين
لو هو عاجبني بيبقي مراتي فالعلاقه و فالحقيقه و قدام الناس اخويا و صحبي

• عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه و فحل على مرات اخويا
مشكله اغلب المواجب ان الا يصير في الغرفه يطلع برى الغرفه ولازم يحكي لصحابو الا عملوه في السالب وبعضهم يصور ويرويهم ويشوف السالب انه انسان خول ومايستحق الاحترام بعكس السالب يشوف الموجب شخص عادي ويمكن يعيش معاه ويحترمه ومن كذا نشوف اغلب السوالب يدور موجب غريب ومايعرفوه عشان يطلعو محنتهم وماحد يعرف عنهم شي

• عجبني
التفاعلات: jakopusa, لولو ممحونه, أنا سوسو و شخص آخر
وخارج العلاقة صديقى
انا موجب و معاك في نفس الرأي

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: فحل على مرات اخويا و n&x
وانا شخصيا مريت بتجارب مع مواجب وكلهم تكلمو عني وكانت علاقه سريعه بدون تفاصيل كثيره بس لما رحت لفلبيني محل مساج مصيت زبه وكل الوضعيات الا مشتهيها خليته ينيكني فيها ونزل على وجهي وبعد ماخلصنا جاء باسني واعتذر مني واكلمه جوال واقوله وحشني زبك وابي امصك وارسله ابي هذي الوضعيه اذا جيتك واروح ويلبي لي كل شي

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: نسوانجي فرعوني، لولو ممحونه و The_Cuck
وخارج العلاقة صديقى

الموجب بيكون شايف السالب ازاي
والسالب بيكون شايف الموجب ازاي

untitled gif
هو فعلا كسالب وقت العلاقه بيكون حب ويوصل ان بتجرد من كل رجوله فيا وبرا العلاقه أصدقاء عادي جدا

• عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه و The_Cuck
مشكله اغلب المواجب ان الا يصير في الغرفه يطلع برى الغرفه ولازم يحكي لصحابو الا عملوه في السالب وبعضهم يصور ويرويهم ويشوف السالب انه انسان خول ومايستحق الاحترام بعكس السالب يشوف الموجب شخص عادي ويمكن يعيش معاه ويحترمه ومن كذا نشوف اغلب السوالب يدور موجب غريب ومايعرفوه عشان يطلعو محنتهم وماحد يعرف عنهم شي
صح جدا

• عجبني
التفاعلات: فحل على مرات اخويا
وخارج العلاقة صديقى
احسنت

انا بحترمه وبعطيه ثقه ف نفسه وبخليه يكلع كل اشي من داخله ويرتاح الي واهر اشي السكس طبعا

بيختلف من شخص التاني في ناس كويسه وفيه ناس زباله

• عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه
بره صديقى و جوه العلاقة حبيبى

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلامك كله صح جدا

• عجبني
بصراحه الموجب الي في خيالي مش موجود المفروض يكون حاسس بيا بجد ويلي انا في يكون رومانسي وعنيف ويكون بابايا وصاحبي وجوزي يحسسني اني لبوه بجد اني مره تحت منو يكسرني كده يخليني احس اني مش راجل ولا هيبقي راجل إنما كل الي كلمتهم شات شايل زبو عل كتفو وعايز يفضي لبنو في اي خرم وخلاص

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: لولو ممحونه, Ali zoz, The architect 10 و 2 آخرين
وقت العلاقة الموجب بيشوف السالب انه لبوة و شرموطة و بنوتة و خرم طيزه ده احلى من الكس
السالب بيشوف الموجب انه الدكر بتاعه و انه عريس بينيك عروسته و بيشوفه راجل اوى عشان بيكيفه و يمتعه
بعد العلاقة السالب ده بنى ادم عادى جدا و له كل الاحترام و الموجب كذلك
علاقة الجنس فى السرير مافيهاش كسوف و لا خوف و لا تفكير الا فى المتعة و بس

عيز دكر عنيف

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%