NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور سوال مهم كلو يجاوب

ممكن تحمل الكيك او السناب لو حابب تتكلم معايا او فيس بوك
ياريت
لاكن للاسف معنديش مساحة ع الفون

حسب عمق العلاقة بينهم بعيداً عن الجنس
أنا ك سالب بيكون في العلاقة حبيبى
وخارج العلاقة صديقى
انت كدا فهمان

الموجب بيكون شايف السالب ازاي
والسالب بيكون شايف الموجب ازاي

untitled gif
بشوفه انه مراتي له حق زي اي انسي طبعا واشيله في قلبي عشان دا واجب عليا انا بقا ليا طلب عوز سالب عشان اشيله في قلبي بردو واديله حنان بدل ما الحنان بينزل علي الارض😅🖤

• عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه
بصراحه الموجب الي في خيالي مش موجود المفروض يكون حاسس بيا بجد ويلي انا في يكون رومانسي وعنيف ويكون بابايا وصاحبي وجوزي يحسسني اني لبوه بجد اني مره تحت منو يكسرني كده يخليني احس اني مش راجل ولا هيبقي راجل إنما كل الي كلمتهم شات شايل زبو عل كتفو وعايز يفضي لبنو في اي خرم وخلاص
عجبني كلامك 👍

بصراحه الموجب الي في خيالي مش موجود المفروض يكون حاسس بيا بجد ويلي انا في يكون رومانسي وعنيف ويكون بابايا وصاحبي وجوزي يحسسني اني لبوه بجد اني مره تحت منو يكسرني كده يخليني احس اني مش راجل ولا هيبقي راجل إنما كل الي كلمتهم شات شايل زبو عل كتفو وعايز يفضي لبنو في اي خرم وخلاص
مش كله زب بعضه ابداااا

برا العلاقه بشوفو صاحبي واخويا الجدع جوة العلاقه حبيبتي ولبوتي اللي سايبه نفسها وكسرت كل رجوله فيها علشان اكون انا راجلها

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: لولو ممحونه, Lovely feet, The_Cuck و شخص آخر
برا العلاقه بشوفو صاحبي واخويا الجدع جوة العلاقه حبيبتي ولبوتي اللي سايبه نفسها وكسرت كل رجوله فيها علشان اكون انا راجلها
انت جامد بقى

• عجبني
التفاعلات: زير التلاتين
بحس إني انثى

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: نسوانجي فرعوني
وانا شخصيا مريت بتجارب مع مواجب وكلهم تكلمو عني وكانت علاقه سريعه بدون تفاصيل كثيره بس لما رحت لفلبيني محل مساج مصيت زبه وكل الوضعيات الا مشتهيها خليته ينيكني فيها ونزل على وجهي وبعد ماخلصنا جاء باسني واعتذر مني واكلمه جوال واقوله وحشني زبك وابي امصك وارسله ابي هذي الوضعيه اذا جيتك واروح ويلبي لي كل شي
يابخته بيك

بشوفه اخ وصديق وحبيب وانو انسان بده حب وحنان ولازم احتويه واسعره ف الامان وعدم الخوف مني لانو ةزا عملت هيك هو رح يكافئك ف ااحب ويمون معك ويبسطك كتير

كل حاجة بتختلف من شخص للتاني مفيش حاجة ثابته

الموجب بيكون شايف السالب ازاي
والسالب بيكون شايف الموجب ازاي

untitled gif
الموجب عايز ينيك وخلاص لما أنا كسالب عايز صاحب نتكلم نخرج نهزر نكون صحاب وعلي السرير أكون لبوته وأدلعه بره السرير أنا راجل بالنسباله حتي أي حد مش خرم يركبه وخلاص لا نكون صحاب

• حبيته
التفاعلات: Ali zoz و حمادة وبس
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الموجب عايز ينيك وخلاص لما أنا كسالب عايز صاحب نتكلم نخرج نهزر نكون صحاب وعلي السرير أكون لبوته وأدلعه بره السرير أنا راجل بالنسباله حتي أي حد مش خرم يركبه وخلاص لا نكون صحاب
تعالي نتعرف

بعتبره صديقي الجدع برا السرير وعلي السرير بعتبره مراتي وقدام الكل صاحبي ودائما في ضهره وان احنا سند لبعض لكن في السرير بيكون هوا مطمن وهوا بيتلبون تحت زبي ولا وهوا مستمتع بالمص ولا حركات لسانه علي زبي اللي بتكهرب جسمي كله وطبعاً شوية رومانسية وشوية برزعه كله حسب ما احنا حابين وبحب اووي اشوف اي بيمتعه اكتر اعمله مبقاش اناني فا نقدر نقول بحتويه ✨

بعتبره صديقي الجدع برا السرير وعلي السرير بعتبره مراتي وقدام الكل صاحبي ودائما في ضهره وان احنا سند لبعض لكن في السرير بيكون هوا مطمن وهوا بيتلبون تحت زبي ولا وهوا مستمتع بالمص ولا حركات لسانه علي زبي اللي بتكهرب جسمي كله وطبعاً شوية رومانسية وشوية برزعه كله حسب ما احنا حابين وبحب اووي اشوف اي بيمتعه اكتر اعمله مبقاش اناني فا نقدر نقول بحتويه ✨
أي سالب نفسه في كدا بس مفيش موجب كدا للأسف

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: نسوانجي فرعوني
أي سالب نفسه في كدا بس مفيش موجب كدا للأسف
ما انا كدا ازاي مفيش حد كدا وانا روحت فين !! 😅

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%