NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سوال مجنني بجد .....

اه نقطه اخيره الا الراجل بيبقى راجل باللى بين رجله ولا البنت بتبقى بنت باللى بين رجليها

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى و Mr. Berlin
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اه نقطه اخيره الا الراجل بيبقى راجل باللى بين رجله ولا البنت بتبقى بنت باللى بين رجليها
اقسم ب**** انتي جبتي من الاخر و فعلا انا كمعاذ بصمت بالعشرة من كلامك شااااااااابوه🌹🌹 و ياريت تفضلي لابسة النضارة😂😂

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى و Maram Said
فكرتينى بالسؤال ايه الفرق بين الراجل و الست غير الى كل الناس عارفاه 😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى، Maram Said و Range Rover
بالنسبه لنقطة ان بنت تتولد بعضو ذكرى فده تشوة جينى شائع جدا وبيتم معالجته بتدخل جراحى فى الصغر دى نقطه وبناء عليه وبناء على عقليه ومبادئى الاسره المصريه فاى حاله من دى بيتم على طول التدخل الجراحى ومفيش اسره حتى لو اوبن مايند بتتقبل الموضوع ده
تانى نقطه بقى مين قالك ان العمليات دى صعبة ومستحيله احب اقولك انها بقت اسهل من اللوز
التشوهه الجيني ده بيبقي نادر جدا يكاد يكون معدوم وموضوع العمليات مفيش بنت بتركب قضيب ف عملية جراحيه لان اكيد مش هتركب صناعي بصراحه مكنتش عايز اقول بس ده عن تجربه شخصيه مع شيميل وسألتها هل ممكن واحده تتحول لواحد قالت لا واكيد مش ههبد يعني

• عجبني
فكرتينى بالسؤال ايه الفرق بين الراجل و الست غير الى كل الناس عارفاه 😂😂
رفاعي الاسطورة 😂😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى و وهم الأقنعه
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى و Range Rover
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى و Range Rover
اقسم ب**** انتي جبتي من الاخر و فعلا انا كمعاذ بصمت بالعشرة من كلامك شااااااااابوه🌹🌹 و ياريت تفضلي لابسة النضارة😂😂
لو الراجل ببتاعه كان الحمار يبقى ارجل الرجالة ده بتاعه عتلة 🤣🤣🤣🤣

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى، Mr. Berlin و Range Rover
  • عجبني
يعم مش هتفهم غلط ولا حاجه نا انسان طبيعي بس بحب اجرب الحجات الجديده وموجب عن جداره واستحقاق😂😂😂
انت حر بقي دي حاجة ترجعلك😂😂

• عجبني
لو الراجل ببتاعه كان الحمار يبقى ارجل الرجالة ده بتاعه عتلة 🤣🤣🤣🤣
سيبك انتي من بتاعه و بتاعها الصورة الاولي احلي من دي 😂😂🌹🌹

• عجبني
التشوهه الجيني ده بيبقي نادر جدا يكاد يكون معدوم وموضوع العمليات مفيش بنت بتركب قضيب ف عملية جراحيه لان اكيد مش هتركب صناعي بصراحه مكنتش عايز اقول بس ده عن تجربه شخصيه مع شيميل وسألتها هل ممكن واحده تتحول لواحد قالت لا واكيد مش ههبد يعني
للاسف راجع البحث وانت هتتاكد بنفسك وشوف فى كام عمليه تحويل نوع بتحصل فى السنه الواحده من ذكور بيحولوا اناث والعكس وانت هتعرف

• عجبني
للاسف راجع البحث وانت هتتاكد بنفسك وشوف فى كام عمليه تحويل نوع بتحصل فى السنه الواحده من ذكور بيحولوا اناث والعكس وانت هتعرف
تمام وشكرا لإفادتك

• عجبني
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى و Zizirony 90
وبالنسبه لاخر بحث اتنشر بخصوص النقطه دى من جامعه كامبردج ان نسبه التشوه الجينى بين حديثى الولاده بتتراوح بين 3 الى 4 % والتشوه التناسلى بيبقى005. يعنى كل 10 الاف *** بيكون فى بينهم على اقل تقدير 5 ***** بتفاوت الحلات

• عجبني
  • عجبني
وبالنسبه لاخر بحث اتنشر بخصوص النقطه دى من جامعه كامبردج ان نسبه التشوه الجينى بين حديثى الولاده بتتراوح بين 3 الى 4 % والتشوه التناسلى بيبقى005. يعنى كل 10 الاف * بيكون فى بينهم على اقل تقدير 5 *** بتفاوت الحلات
انا ملاحظ النضاره عامله شغل عالى متجبيها سلف اتعلم لغتين وادهالك 😂😂🌹

• عجبني
انا ملاحظ النضاره عامله شغل عالى متجبيها سلف اتعلم لغتين وادهالك 😂😂🌹
لا انا اللى ملاحظه ان هرموناتي بقت اوفر اليومين دول وشكلى فتحت على البحرى انا هرجع دندوشه تانى 😂 😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى و Zizirony 90
وبالنسبه لاخر بحث اتنشر بخصوص النقطه دى من جامعه كامبردج ان نسبه التشوه الجينى بين حديثى الولاده بتتراوح بين 3 الى 4 % والتشوه التناسلى بيبقى005. يعنى كل 10 الاف * بيكون فى بينهم على اقل تقدير 5 *** بتفاوت الحلات
انا عاوز دروس تقوية يا ميس انا جمبك طلعت حمار 😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى و Maram Said

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%