NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سوال مجنني بجد .....

ممكن يكون في عادي

ممكن متوافقيش علي كلامي بس مفيش بنت بتتولد بعضو ده اولا..
ثانيا نادر جدا ف العالم انك تلاقي بنت بتتحول لذكر لانها صعبه جدا جدا تكاد تكون مستحيلة لكن لو ذكر بياخد هرمونات وبيعمل عمليه تكبير الثدي والمؤخره وشويه بوتكس وبقا شيميل او ترانس زي مبيقولو
تصحيح مش اكتر excuse me . !
فبل اي حاجه انا يتكلم عن نفسي مش انا اتولدت ذكر عادي والتشخيص الطبي لحالتي ان هرمونات الانوثه عندي ومولود بيها اصلا ومكنش ينفع اعيش ف مصر كده طبعا سافرت علطول ورفضت آخد اي هرمونات ورفضت كمان اي عمليه من عمليات التحويل او التحول anyway
ومبنزلش مصر خالص 😘
اما الميول والهرمونات والفشخ ده كله بشوفه هنا او ف اي منتدى غير هنا عادي يعني . 😊 بلح ...
وفي حاجات بشوفها كده تضحك بصراحه مع احترامي للجميع.

انا لو قابلت حد منهم هتعامل معاه عادي جدا لانهم الي فيهم دا مش بايدهم و هتعامل معاهم انهم ستات بس مش هقدر اتعامل معاهم في الجنس حاجة صعبة شوية
احترم رايك جدا بصراحه شابوو 😍.
لان الsex . مش بس شهوه وغرائز الموضوع جدا مختلف لان الجنس المفروض هو اعلى درجات الحب بمعنى استمتاع الطرفين ومش بس كده ده المفروض ان كل طرف يدور هيمتع شريك العلاقه ازاي لان الطرفين اذا عملو ده هيقدرو يوصلو سوا لقمة المتعه فعليا غير كده شكليات .

بالنسبه لنقطة ان بنت تتولد بعضو ذكرى فده تشوة جينى شائع جدا وبيتم معالجته بتدخل جراحى فى الصغر دى نقطه وبناء عليه وبناء على عقليه ومبادئى الاسره المصريه فاى حاله من دى بيتم على طول التدخل الجراحى ومفيش اسره حتى لو اوبن مايند بتتقبل الموضوع ده
تانى نقطه بقى مين قالك ان العمليات دى صعبة ومستحيله احب اقولك انها بقت اسهل من اللوز
وفي اهل مش بيرضو وبيركبو دماغهم من البدايه
الmintalety بتاعتهم كده وده عن تجربه مش كلام سمعته من حد ولا وقريته فحته 😘

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اه نقطه اخيره الا الراجل بيبقى راجل باللى بين رجله ولا البنت بتبقى بنت باللى بين رجليها
😀😀🤝🤝😉

هو في فعلا شيميل موجود في مصر.. ولو موجود بيعرف نفسه علي الناس ازااي ..انا اقصد الشيميل مش واحد سالب؟؟؟
هو مش تقريبا الشميل ده بيكون راجل بس عامل عملية تحويل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%