NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الدكتور النسوانجي

عشق ثلاثينيه يكفيني ملايين المراهقات
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
عٌشُقُيَ سِآدٍيَ # عشقت فخضعت فأعطت كل ما تملك
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير او صباح الخير حسب ما وقت ما تشوف الموضوع
الموضوع اني من فتره طويله عملت جروب ع الفيس بوك وسميته **** وكنت بنشر ديما مشاكل الأعضاء بس استوقفني رساله من حساب كتب
انا مدام وعندي ٥٦ سنه تم اغتصابي ٣ مرات ايوه ٣ مرات مرتين من بابا ومره من خطيبي اللي هو حاليا جوزي ام لولد وبنت ومن ١٥ سنه جوزي تركني كقطعه اثاث من المنزل ومصاحب وحده متجوزه وبتيجي هنا الفيلا وينام معاها علي سريري وانا مجبره اوافق علي كدا علشان اسباب كتيره منها جحود اهلي وخاصه بابا المشكله ان بنتي وابني دلوقتي فهمين كل حاجه لانهم كبار وانا بمارس الجنس مع اي حد سواء في الفيلا او في شقه مأجراها لكدا وانا تعبت من اللي انا فيه ارجوك انصحني

دي الرساله اللي ةصلتني وعاوز رأيكم معايا

• عجبني
التفاعلات: Dark shadows
لكل فعل رد فعل ي صديقي

تم تعديل المنشور لان فية اعلان

حبييي المخ انا محتار جدا معاها مش عارف اكتبلها ايه للعلم دي نامت مع كل حد قابلها في الفتره دي
يا صديقي صعب تقنعها انها توقف كم العلاقات دي إذا كان ابوها هي ماهانت عليه تفتكر هتهون عليها نفسها وتخاف عليها
حاول تقنعها تتحكم في علاقتها ونفسها علشان ولادها مش حد تاني

• عجبني
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
يا صديقي صعب تقنعها انها توقف كم العلاقات دي إذا كان ابوها هي ماهانت عليه تفتكر هتهون عليها نفسها وتخاف عليها
حاول تقنعها تتحكم في علاقتها ونفسها علشان ولادها مش حد تاني
انا متأكد ان دا صعب اطلبه والاصعب انها تنفذه بس موضوع ابوها قالتلي انه كان مدمن خمور فغتصبها وهو سكران

انا متأكد ان دا صعب اطلبه والاصعب انها تنفذه بس موضوع ابوها قالتلي انه كان مدمن خمور فغتصبها وهو سكران
ايا كان السبب ي صديقي
الفكره اننا لما بنغرق بندور علي أي أمل حتي لو الامل ده سراب يمكن تكون سبب في مساعدتها

• عجبني
ما اعتقدتش في نصيحه اونلاين او كلمتين فقط يتوجه فتتحل القصه .. دي محتاجه الاول من جواها تعرف هي عاوزه ايه وبدون توجيه نساعدها تجد حل كل نقطه في القصه المتشابكه عشان الاستدامه لنتيجه
لان اي كلام مره وخلصنا عمره قصير يا هيكون طبطبه يا هيكون تعنيف وكلاهما لا يحل

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: الدكتور النسوانجي و مصطفى مصطفى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايا كان السبب ي صديقي
الفكره اننا لما بنغرق بندور علي أي أمل حتي لو الامل ده سراب يمكن تكون سبب في مساعدتها
صديقي العزيز اسمحلي اعترفلك اني عجزت عن رد لرسالتها

• أتفق
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
ما اعتقدتش في نصيحه اونلاين او كلمتين فقط يتوجه فتتحل القصه .. دي محتاجه الاول من جواها تعرف هي عاوزه ايه وبدون توجيه نساعدها تجد حل كل نقطه في القصه المتشابكه عشان الاستدامه لنتيجه
لان اي كلام مره وخلصنا عمره قصير يا هيكون طبطبه يا هيكون تعنيف وكلاهما لا يحل
ما انا مش عاوز اخرجها من حاجه وادخلها في حاجه تانيه بمعني اوضح مش عاوز اكون انا البديل

عايزه حل في بالضبط
الموت أهون بكثير

• محزن
  • عجبني
التفاعلات: الشاعر الباكى
  • أتفق
وانت لسه منمتش معاها

• عجبني
لا متقولهاش كده
بس ايه العيشه دى وهيا مستحملاها ازاى
ملون ابو ام الظروف اللى تخلى حد يستحمل على نفسه كل القهرة دى
في حجات مكتبتهاش اكيد دا السبب

• عجبني
التفاعلات: Alessandro Massimo
  • عجبني
الموضوع ناقص كتير...
وفيه تفاصيل.
انت مذكرتهاش.

اكتب بالتفصيل وسبب الناس تحكم
انا نقلت نص الرساله اللي كتبتهالي علي الجروب

يعني اقولها انتحري مثلا ؟
جوزهانى ههههههههههههههههه
الست فى الوقت بتكون محتاجة فعلا لاحتواء نفسى نمش جنسى حضرت يا دكتور دا سبب المصيبة هيا لم تجد من يحتويها ودا يأثر بالتأكيد على أبنائها حاول معاها انها تلتزم مع نفسها حتى تجد من يحتويها وقتها تقدر تنفصل عن زوجها و تلتزم مع من استطاع احترامها

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%