NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
كان فيه عيلة كلهم ناس محترمة ومؤدبة مكونه من 3 شباب واختهم والأب والأم كان اثنين من الشباب متجوزين واحد عنده ولد صغير بيرضع
والتانى مش عنده أولاد و نسوانهم كانوا محترمين وبيحترموا الناس كلها وملهمش فى قلة الأدب واللوع
الابن الاصغر كان اسمه سعيد وقع فى حب بت وفضلت تشغله لحد ما طلب من ابوه وامه انه يتجوزها كان اسمها سماح (/ من عيله (/ />
ابوها مطلق امها من زمان ولها اخ عاطل وبيشرب مخدرات وامها بتبيع بسكوت وحلويات للعيال الصغيره ابوه سأل عليهم وعرف انهم ناس مش
كويسين واعترض على جواز ابنه من البت دى والواد مصمم والبت رسمت عليه انها بتحبه وعامله انها ملاك بس كان جسمها ابن متناكه هى
مليانه شويه وطيزها كبيرة وصدرها منفوخ وحطت الواد سعيد فى دماغها - لما عرفت ان ابوه واهله كلهم مش موافقين وانه هيطير من ايديها
اتفقت هى وامها انهم يعملوا فيلم على الواد عشان يدبسوه فى جوازها غصب عن اهله لحد لما الواد راح لأهله وقالهم لو متجوزتهاش انا مش
هتجوز خالص وهموت نفسى وبعد مشاورات انهم يحاولوا يقنعوه انه يسبها لانها مش من مقامهم لكنهم لم يستطيعوا اقناعه وابوه قال خلاص
لو كده بقى لازم تقعد معانا هنا فى البت مش عايزك تسكن بره واتجوزها غصب عن اهله كلهم ودخلت عندهم البيت فى الاول عامله انها بنت
ناس ومؤدبه عشان تكسب عطفهم لكن بعد شهر واحد من الجواز بانت على حقيقتها انها بنت مره متناكه كانت مسيطره عليه وبعض الاحيان
بتشتمه فى يوم كانت وحده من نسوان اخواته اسمها آمال ماشيه بالليل رايحه الحمام سمعتها بتقوله احه هى دى كل الفلوس قالها ده كل اللى انا
قبضه قالتله ودول هيعملوا ايه يا كسمك انت لازم تشوف شغلانه تانيه ولما سمعت آمال وهى بتشتمه وشها احمر وزهلت من اللى سمعته
راحت قالت لجوزها على اللى سمعته اخوه انفعل وتانى يوم خد اخوه وشتمه وقاله انت مره مش راجل انها تشتمك وتقولك يا كسمك وبهدله
ولما راح قالها ان آمال سمعتهم بالليل قالتله انت واخوك واللبوه مراة اخوك على كسى وعلى الحرام لازم اقلعها وانكها عشان تحرم
تتجسس عليا المتناكه دى رد هو قالها ملكيش دعوه بحد هنا دول محترمين مش زيك انا خد فيكى مقلب ضحكت وقالتله انت خدت زبر يلا انخمد بقى بدل مخلى ليلتك زرقا
تانى يوم طلعت آمال عشان تنشر الهدوم على السطح - لما شافتها سماح جريت جابت ازازة صغيرة من الاوضة بتاعتها وطلعت وراها حطت شوية من اللى فى الازازة على المنديل ولفت من ورا آمال وحطت المنديل على وشها لحد لما آمال أغمى عليه راحت سماح شدها فى العشه اللى على السطح وقلعتها الجلابية والقميص وبعدين قلعتها السنتيان والكلوت وجابت الموبيل وصورتها وهى عريانه وآمال فاقده الوهى ومغمى عليها وسماح يتقولها بشويش عشان تحرمى تتجسسى يا متناكه يا بت المتناكه وهى بتصورها وبعدين آمال استردت وعيها وفاقت لقيت نفسها ملط وسماح بتصورها بالتليفون آمال قامت مزهوله بتقول ايه ده فى ايه وبتحاول تغطى نفسها من كل حته وسماح عماله تضحك وبتقولها هههههههه اقومى يا لبوه يا متناكه هههههه و آمال بتقولها انت عملت في ايه يا سماح
سماح: اقومى يا كسمك دا انا هنيكك
آمال : في ايه ... في ايه.... وعيطت
سماح: شوفى بقى يا دلوقتى انا صورتك وانتى عريانه ملط ولو عايزة الصور تروح لجوزك وحماكى وحماتك وكل الناس وافضحك انا موافقة ..... ولا مش هوريها لحد وكأن محصلش حاجة ماشى .......بس بشروط
آمال: ابوس ايدك متفضحنيش انا مستعده اعمل اى حاجه بس الصور دى متورهاش لحد
سماح: اقومى اقفى .... ولما وقفت آمال وهى ملط قدام سماح وعماله تعيط راحت سماح ضربتها بالقلم وشدتها من شعرها وقالتلها انتى بتجسسى عليا يا بت المتناكه دا انا هبعبصك
آمال:ابوس ايدك يا سماح ابوس ايدك مش هعمل كده تانى – مش هعمل اى حاجة تضيقك ابوس ايدك وهى تعييييط
سماح: تبوسى ايدى ههههه لأ انزلى على ركبك وراحت سماح رافعه الجلابية وشدت الكلوت شوية ناحية اليمين ولما بان كسها شدت آمال من شعرها وحطت بؤ آمال على كسها وقالت الحسى يا متناكهبوسى كسى يا كسمك و آمال مموته نفسها من العياط على اللى بيحصلها ده وبعدين وقفة سماح على باب العشه وبصت لآمال وهى لسه واقفه على ركبتها وقالتلها قومى يا لبوه البسى هدومك ..

• عجبني
التفاعلات: abdelazimfarouk، monsun و كازانوفا
غير مكتمله

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%