NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سكس مصري نار في عز الشتاء، اسخن سكس جماعي مع صاحبة مراتي و جوزها الجزء الاول

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,843
مستوى التفاعل
11,809
نقاط
18,708
whh6ic668m.jpg

النهاردة هحكيلكوا قصتي سكس مصري نار اللي حصلت معايا في عز الشتاء زي دلوقتي الشتاء اللي فات لما مارست أسخن سكس جماعي مع صاحبة مراتي و جوزها أما كان الجو سقعة تلج و الشتا عمال يرخ في الشوارع و انا كانت في ايدي كوباية سحلب عشان أسخن نفسي بيها. فاجأة جاتني مراتي الحلوة الاسكندرانية اللدغة في حرف الراء الشيك و قالتلي : مجدي … صاحبتي غانيا جاية تزورنا النهاردة هي و جوزها….. فبصيتلها و برقت وقلت و انا مستعجب: هو في حد يزور حد النهاردة… منتاش شايفة الجو؟! قعدت جنبي و اتربعت و قالت: أهو طلبت معاهم بقا!نقول لأ؟ بس بصراحة أول ما سمعت أسم رانيا صاحبة مراتي زبري قام و سخن لأنها بصراحة مزة لعبية غنجة جامدة عليها جسم مربرب حلو تحس أما تشوفها أنها ممثلة أفلام سكس مصري من بتوع البزاز الكبيرة و الطياز المنفوخة البارزة. كنت أما أشوفها زبري يشب على طول و كنت بهيج على مراتي من بعد زيارتها لينا و كنت أنيكها و انا في خيالي صورة رانيا دي.
بردة كنت بحس أن مراتي هنا تحب انها تتناك هي و صاحبتها رانيا على سرير و احد و كانت دايماً تجيب سيرتها و احنا عالسرير. في اليوم ده شافت هنا زبري واقف شادد بعد سيرة صاحبة مراتي فقالت وهي بتلمح: هو الغالي ده مش سقعان مالشتاء …. ولا سخونة رانيا قومته! شد زبري بشكل كبير و جات مراتي و قعدت فوقه و قالتلي بدلع: أنا ولا هيا… بتاعي ولا بتاعها؟ فجاوبتها و أنا ممحون من كلامها فسألتني : من بتهيجك اكتر أنا ولا رانيا صاحبتي؟ من أم بزاز أحلى .. مين طيزها احلى؟! عرفت مراتي نقطة هيجاني فمقدرتش استحمل و ابتديت اقفش في بزازها و أدلك كسها من فوق الكيلوت و بنطلون الترينج الخفيف و فرك جسمها من تحت الهدوم ورديت عليها: انت طبعاً… بزازك …… كسك …كلك حلوة اوووووي.. بس طياز رانيا موووووت… فقالتلي: بردة جوزها سعيد بيقول كده…كلامها ده ودخول سعيد عالخط ربكني! الظاهر أن صاحبة مراتي رانيا و مراتي بييكلموا على اللي بيدور ما بينا في السريرو كل واحدة بتحكي للتانية عن اللي باعمله أنا مع مراتي هنا و اللي بيعمله سعيد مع مراته رانيا و الدنيا ميغة!و يمكن كمان يكونوا بيلعبوا في بعض او بيمارسوا السحاقو يمكن أنهم نفسهم يجربوني أنا وسعيد بالتبادلو نفسهم في سكس جماعي و نمارس سكس مصري نار و كل واحدة تستمتع بجوز التانية!كان كل ده بيدور في بالي لما هنا مراتي قالتلي باللي صدمني: غانيا صاحبتي قالت لجوزها انها عاوزة تتناك منك ولو عجبها زبك أكتر تنيكه هو كمان!! سألتها: هي بجد رانيا عاوزة كدة؟!! قالتلي : اكيد وهما جايين الليلة عشان كدة.. استعد…
وفعلاً ملحقتش أكمل و أخلص من استغرابي لحد ما لقيت جرس الشقة بيرن و رانيا المثيرة صاحبة مراتي و جوزها سعيد معاهاو زبري هاج وقامن مراتي تفتح الباب و كانت بلوزتها مقطوعة على كتفها فقلتلها: مش تغيري المقطوع ده! فقالتلي العلقة بابتسامة: ما هو راح يشوف أكتر من كده… و فتحت الباب و كان باين أنها ليلة سكس مصري نار في عز الشتاء فقلت في نفسي: هيبقى سكس جماعي زي اللي باسمع عنه مع صاحبة مراتي صباحي…كنت بحاول أخفي زبري الهايج فغمزتلي مراتي هنا وهمست بدلال الوسخة: سيب رانيا تستمتع بزبك… فتحت الباب فلقيت زبر سعيد منتصب هو كمان فقلت في نفسي: ده جاي ناوي بقا…أول ما دخل سعيد بص على زبري بردة فقلت بسرعة: أدخل.. انا هاهريك نيك وهنيك مراتك اللبوة دي… فرد عليا: هانشوف.. أنا هفشخك و هفشخ الحلوة مراتك دي. كانت رانيا جريئة و لبوة اوي فاول ما دخلت رميت كفها على زبري تحسس عليه وعينيها وسعت و قالت: سعيد خلي بالك.. دا جامد…بص واقف ازاي… كنت رايح أنط على رانيا من هياجي فمنعتني بضحكة غنجة وغمزة: أهدى … نسخن الأول… وشغلت ومراتي موسيقى بلدي و بقوا يرقصوا و يتمايلوا و يهزوا و مع كل هزة و ميلة يرموا هدمة من ملابسهم فيبانالجسم الملعلط الحلو الشهي و بيثروا بعض و يتباوسوا قدامي أنا وسعيد اللي رحنا نقلع فبقينا بالشورتات و أزبارنا هايجة فشخ وراحت كل واحدة تتفاخر بحجم و قوة انتصاب زبر جوزها فقالت مراتي: مش قلتلك … زب جوزي أطلو زب هتشوفيه… نار… و قالت رانيا بدلع: بصي على بيضان جوزي.. بصي منفوخين كور أزاي مليانين لبن عشان يريحوا عشر قحيب زيك… وبدأت رانيا صاحبة مراتي تضم مراتي و تلعبلها بلسانها في بقها و يلعب في اكساس بعض و أنا و سعيد زبري و زبره يخبطوا في بعض وادخلت رانيا صاحبة مراتي تلعق زبري و زبر جوزها و تبص بصات شبق و عهر علينا بعينيها النعسانة و تدخل الزبرين في بداية سكس مصري نار في عز الشتاء , بداية سكس جماعي مريع, فبقيت تدخلهم و تف عليهم و تمصهم مرة تانية…يتبع….
 
  • عجبني
التفاعلات: Hamadamansoura
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%