NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زي ما انت محتاج جنس من غير حب.. عايز تشبع غريزتك فقط.. هتلاقي حريم برضه نفس نظامك عايزين جنس بس من غير حب.. عايزين اللى يطفي نارهم عشان يقدروا يكملوا حياتهم
ممكن تتقابلوا.. ودلوقتي وسائل التواصل اصبحت متاحة.. وفيه اماكن الناس دى بتسهر فيها ويقدروا يختاروا بعض بالطريقة

معترفه أن في نسوان ابليس المفروض ياخدهم قدوة ...

بس فعلا مهما عملت في الاخر مراءة ...

انما في رجاله ابليس يستغيث بعيد عنك منهم .
انا اتقرصت من الاتنين بس مش معني كدا ان كل الستات شياطين او كل الرجالة ملايكة و العكس صحيح

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نعم قعدت فترة طويلة اوي على نفس النهج ... وبعد طلاقي للمرة الثانية.... لو فكرت اني اعمل علاقه هتبقى بدون حب ... زي زمان
واحد ريسبكت هنا
عارفه انتى عاوزه ايه وامتى

انت عندك مشكلتين انك مش عارف تتعرف على ستات ومش عايز الستات الى تنام معاها تعملك مشاكل
المشكله الاولى حلها انك تتعلم تشقط ستات بنفسك
والمشكله التانيه حلها صعب فى المجتمع بتاعنا لانك صعب جدا تلاقى النوع دا من العلاقات

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح، khaled_2020 و Karim g
في كتير ستات بتبقا عايزة سكس من غير حب و ارتباط خصوصا لو اكبر منك اهم حاجة تصارحها من الاول
اعتقد ان الست الكبيره واعيه وبتبقى عارف دا وبتبقى ليليه وكل واحد بيروح لحالو وانا جربت نوعيات من دى كتير وخصوصا سن 38 لفوق 42 سن عاقل جدا وممتع وخبره وكل حاجه حلوه ممكن الواحد يقدر يقولها ف حق الستات ف السن دا انا بعشقو حرفيا ❤

• عجبني
التفاعلات: شيرين_جزائرية
انت عندك مشكلتين انك مش عارف تتعرف على ستات ومش عايز الستات الى تنام معاها تعملك مشاكل
المشكله الاولى حلها انك تتعلم تشقط ستات بنفسك
والمشكله التانيه حلها صعب فى المجتمع بتاعنا لانك صعب جدا تلاقى النوع دا من العلاقات
فيه دايره المعارف لو حد معجب بيك ونفسها تنيكها لو هيا ارمله او جوزها سن معاش وبتبقى عباره عن ليليه واحده فقط مش كل يوم علشان بترجع تتغير بعد النيكه وتحط حدود ودى كانت تجربتى

اعتقد ان الست الكبيره واعيه وبتبقى عارف دا وبتبقى ليليه وكل واحد بيروح لحالو وانا جربت نوعيات من دى كتير وخصوصا سن 38 لفوق 42 سن عاقل جدا وممتع وخبره وكل حاجه حلوه ممكن الواحد يقدر يقولها ف حق الستات ف السن دا انا بعشقو حرفيا ❤
بالزبط خصوصا لو ست محرومة مش هتستنى مقابل متعتها غير متعة الطرف الاخر

• عجبني
التفاعلات: كريم الأربعيني
بالزبط خصوصا لو ست محرومة مش هتستنى مقابل متعتها غير متعة الطرف الاخر
وخصوصا الست الملتزمه ومتزوجه بس جوزها مقصر بترجع تختفى وتحاول متظهرش وتفضل تعيط بعد العلاقه ودى حصلت معايا مرا بس عادى الست ساعات شهوته وقلت حيرتها وحرمنها بيخليها ملهوفه على زب بس مش اى زب بتختار الشخصيه الراجل اقبل ما يدب فيها زب لانها بتبقى واثقه انه مش هيفضحها وتانى حاجه بتبقى مطمنه معاه بالامان لان بيبقى فيه صحوبيه اقبل العلاقه وبالنسبه لنيكه الفلوس بتبقى ازبل نيكه بتبقى حريم مبوءه حرفيا ولا انته بتقدر تمتع ولا هيا متمتعه هيا بتبقى همها الف ولا اتنين وكسها شوارع انا جربت اصراحه بس مستمتعش ان واحده كل خرم فيها واسع وبتصنع الاه ومش بتتعب وبتزهق كل ساعه بحسبها لو بتريح بتفضل تمص وتلعب فكسها فتبقى ممله

اتجوز واستمتع

• بيضحكني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
اصلا الالتزام فى الجواز فى حد ذاته متعة فشيخه
ميشعرش بيها الا راجل بجد

• بيضحكني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%