NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة منقول سقطت أختي من نظري عندما رأيتها مع أبي عارية | السلسلة الأولي | ـ ثلاثة عشر جزء 21/7/2022

قصة رائعة

• عجبني
التفاعلات: النمر الاسمر
القصص دي موجود كامله من المنتدى التاني

• عجبني
القصص دي موجود كامله من المنتدى التاني
وانا لم انكر،،، فعلا موجوده فى المنتدى التاني وكتبت (منقول) تحياتي لك

وانا لم انكر،،، فعلا موجوده فى المنتدى التاني وكتبت (منقول) تحياتي لك
بالتوفيق ياريق عايزين نشوف ابداعك انت مش تكون منقول .....

• عجبني
نصحح الاخطاء مستقبلا
تحياتي على ملاحظاتك
المهم انك متزعلش بس من الملاحظات دى.وتقول عليا جاحد زى ماقولت كده..ههههه
وخلى بالك ملاحظاتى دى بتدل انى كنت بقرأ قصتك بمنتهى الاهتمام والمتعه والمتابعه طبعا...

• عجبني
التفاعلات: كبتن ميزوا و النمر الاسمر
القصه جميله جدا مفيش كلام..بس زى مقولتلك قبل كده ففيها شوية خيال كتير برضه.وفى حاجه كمان
يريت تفتكر اللى بتقوله وتكتبه عشان فى حاجه يمكن محدش لاحظها...وهى انك ذكرت فى كلامك انا روحت لاختك عشان تروحو التأمينات زى مبتقول.قولت انها كانت لابسه عبايه بنى وعامله مكياج وكده...صح..؟؟؟ ماشى واما رجعتم باى وهيجتو على بعض بعد مابوستها زى مبتقول برضه....
قولت بقيت بتبوسها وبتفك زراير البلوزه عشان تدعك فى بزازها...
هى كانت بقى عبايه بنى ولا بلوزه واكدت كلامك كمان بالغلط وقولت قلعتها الجيبه اللى كانت لابساها
ياترى بقى هى خرجت معاك بعبايه بنى...ورجعت بجيبه وبلوزه....؟؟ ولا غيرت هدومها فى التأمينات ولا فى الشارع؟؟؟ هههههههههه
وعلى فكره كمان متقولش انها غيرت اما روحتو البيت عندها لانك قولتل انها قعدت معاك وهى لسه بالعبايه وكلمت ابنها بأمارة مزعقتله وشتمته وعيطت كمان...يغنى بكلامك انت هى مغيرتش هدومها
طبعا اتا مقصدش حاجه ولا اقصد ازعلك طبعا بس بقولك عاوزك تبقى تاخد بالك من الكلام عشان محدش يعدل عليك.....ورغم انى هقولك لتانى مره...اتا عارف ان محدش خد باله من الموضوع...الا اللى بيقرا بتمعن واندماج بس طبعا.على
العموم هى قصه جميله وبالرغم انها قديمه او منقوله وفيها بعض التعديلات الخفيفه الا انها برضه
حلوه...واكيد لسه فيها كلام واجزاء
يعنى يريت متتأخرش بالباقى وخلى بالك بس من اللى قولتلك عليه...وخلى بالك كمان فى غلطات
املائيه فى الكتابه...والى الجزء المهم والمنتظر واللى اعتقد هيكون فيه متعه ونيك واثاره جامده...
اولا مش انا اللى قولت جاحد وتقدر ترجع الإدارة قولوا مين اللى قال اقسم مش انا..... ثانيا انا فعلا عملت بنصيحتك وراجعت كل كلمه بداية من الجزء الخامس وصححت كل الاخطاء بامانه وحرص شديد ودى نصيحه اشكرا عليها انما اقول اى لفظ يسئ لاى احد مش من طبعى او اخلاقى واقسم مره اخرى مش انا عضو لا اتذكر اسمه اللى قال كدا
تحياتي لك اخى

تم أضافة الجزء السادس

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شكرا لك فى انتظار الجزء السابع

• عجبني
قشطة عليك وعلى المتعة اللي في قصتك

• عجبني
اولا مش انا اللى قولت جاحد وتقدر ترجع الإدارة قولوا مين اللى قال اقسم مش انا..... ثانيا انا فعلا عملت بنصيحتك وراجعت كل كلمه بداية من الجزء الخامس وصححت كل الاخطاء بامانه وحرص شديد ودى نصيحه اشكرا عليها انما اقول اى لفظ يسئ لاى احد مش من طبعى او اخلاقى واقسم مره اخرى مش انا عضو لا اتذكر اسمه اللى قال كدا
تحياتي لك اخى
بس انا مقولتش انك انت اللى قولت كلمة جاحد دى على فكره...وشكرا اووى لردك على ملاحظاتى...وبرضه لو قولت حتى..عادى ياصاحبى

• عجبني
قصه جميله اكمل

• عجبني
تم أضافة الجزء السابع

جامده جدا كمل

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل