NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: LADY MONA
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
هضربك علفكراا 🔪🗡️😂😂
هو انتي اشتريتي السكاكين مني عشان تضربيني بيها😃اي الجباروت ده😃😂

• بيضحكني
هو انتي اشتريتي السكاكين مني عشان تضربيني بيها😃اي الجباروت ده😃😂
أسكت يلا هتبوظ تعبي في الموضوع ساعتها هقتلك🗡️😂

• بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA
أسكت يلا هتبوظ تعبي في الموضوع ساعتها هقتلك🗡️😂
احنا هنشتغل بعض😃😃
انا الي كاتب ومحضر الموضوع ده😃😃😂

أقل ماعندي😂😂 التواضع صفة العظماء 🤩😂
اماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال

• بيضحكني
اماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال
كسرت الشاشة 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
يا راجل😂
أنا وأنت واحد يارخم😂
عرفتي بقا ان كلامي حقيقي😂😂
عشان احنا واااااحد كده كده😂😂

• بيضحكني
  • بيضحكني

"عدم إشباع المرأة جنسيًا أسرع طريق للمشاكل".🗣️

هل تتفق مع هذه المقولة ام لا؟🤔

من اكتر الأسباب اللي ممكن تضايق الست و تعصبها
«عدم الإشباع الجنسي» و «عدم الوصول للرعشة».
كلنا متفقين يا عزيزي أن مواجهة الراجل الشرقي بالمشكلة دي شبه مستحيلة جدا لأن رجولته هي الخط الأحمر بتاعه و لوحد فكر أنه يقرب من أنه يمسه بس بتبدأ عملية التحول .😁🚨⚠️

طبعا "سي السيد"أو "سيد الرجالة" لازم و ضروري أنه يفهم أن لزوجته حق شرعي عليه ، و الستات بترفع شعار انا مش عايزة المستحيل يا منيل و لا تمشي علي النار ولا تحب فيا ليل نهار ، تؤتؤ أنا كل اللي بطلبه حقي هما حاجتين اتنين تشبعني جنسيًا وتوصلني للرعشة يأ امااااا..... (متخافش مش اللي في بالك😂)
هكون مجبرة اني أمارس العادة السرية و ده كله في سبيل تحقيق المتعة والراحة 🌜♥️

هنا بالتحديد بعض الرجال وجهة نظر​

"النساء هم أكثر شكوى من عدم الرضا الجنسي من الرجال"

لأن أختك منى تعرف مبدأ المساواة مش هقول رأيي تؤ انت اللي هتقول رأيك في وجهة النظر في التعليقات وهل متفق معاها أم لا؟!🧐💞​

بيلجأ كثير من عشيرة النساء للعادة السرية تعويضًا عن الحرمان اللي بيعانوا منه في سبيل الوصول إلى اللذة الجنسية . لكن بيكون ازوأجهم عندهم كابوس أو خوف مرعب من أن مراته تضعف في يومًا ما وتقع في الممنوع🙅🏻‍♀️⁦⁦(⁠✿⁠☉⁠。⁠☉⁠)⁩

"هل ترى العادة السرية بديل عن العلاقة الزوجية؟".🤔

في انتظار الأجابات المطلوبة في التعليقات 🌟♥️
والنقاشات فيما بين السطور 🧐💗

بقلم✍🏻🌼🧡/@Lady Dark

العاده السريه عمرها ماكانت بديل عن العلاقه الجنسيه سواء للرجل أو الست بس طبعا انا شايف أن الست لو مالقتش متعتها مع زوجها وكان هو ضعيف جنسيا ومش بيوصلها للمتعه الكامله من رأيي انها تنفصل عنه وتتجوز واحد تاني علشان مايحصلش أنها تقع في المحظور ومش عيب ولا حرام أن انا كاراجل عندي مشكله جنسيه اني ازور الطبيب وأشوف المشكله منين مافيهاش حاجه ابدا لكن في عقول مريضه يقولك انا راجل اوووي وهو آخره بوسه ويرفض يروح للطبيب انا واحد من الرجال لو قابلني لقدر **** مشكله جنسيه هاروح للدكتور علي طول ايه المشكله يعني أنا شايف أن مافيهاش اي مشكله

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%