NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مميزات المتجوزه
مش هتفضحك ... مفتوحه ... عايزه جنس وعلاقه طويله .. خبره باوضاع كتير
العيوب
مش هتعرف تنهي العلاقه بسهوله وخصوصا لو حبتك ممكن تقتلك اساسا
بتطلب جنس كتير ولو خسعت معاها هي اللي هتقلبك وتجيب غيرك

الخبره محتاجه خبره علشان تسايرها غير كدا مش هتنفع معاها
لو اطلقت هتلزمك حتي لو نكها طوب الارض و لو حملت مش هتعرف دا ابن مين غير ب dna

البنت لو اتقفشت معاها هتتجوزها بعد ما تاخد علقه محترمه
الست لو اتقفشت معاها هينيكوك الاول وبعدها يقتلوك

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده و هانى عصام
اللي كان سعيد الحظ و عمل سكس مع واحدة متجوزة يحكي لنا تجربته و يوصف لنا المتعة و الهيجان
و هل فعلا السكس مع متجوزة امتع و احلى من اللي مش متجوزة
بص هوا انا مجربتش مع متجوزة
بس اظن سر المتعة في كده ان المتجوزة هدفها واضح عايزه تتمتع وبس وغالبا مفيش العشم في الجواز والارتباط والكلام ده فمفيش تشتت في الموضوع

• عجبني
التفاعلات: هانى عصام
جربت .. كانت كثير سخنة و بتمص جامد من الإشتياق للزبر لكن أنا كان عندي 22 سنة أياميها و كانت المرة الثانية ليا . فكنت مش قدها هههه غلبنتي الصراحة هههه

• عجبني
انا مجربتش بس اكيد الخبره تفرق

انا متجوز و نفسي اجرب احساس ان مراتي تنام مع حد تاني
بس معتقدش هي ممكن توافق على حاجه زي دي
انك تحرر مراتك اكيد حاجة مش سهله لكن مش مستحيلة
تعالى خاص نتكلم و اقولك هينع ولا لأ

اللي كان سعيد الحظ و عمل سكس مع واحدة متجوزة يحكي لنا تجربته و يوصف لنا المتعة و الهيجان
المتعة بتكون من نوع مختلف
خبرة المتجوزة ليها طعم خاص
و خبره الغير متجوزة ليها طعم خاص بيها
زي اللحمة و الفراخ كل حاجه و ليها متعتها

• عجبني
المتعة بتكون من نوع مختلف
خبرة المتجوزة ليها طعم خاص
و خبره الغير متجوزة ليها طعم خاص بيها
زي اللحمة و الفراخ كل حاجه و ليها متعتها
شكلك جربت الاتنين
لو تحب احكي لي تجاربك

مافيش وجه مقارنة اصلا

• عجبني
اهلا بيك انا كان لي الحظ مع واحده متزوجه وكان زوجها عليه دين وإيصال امانه وطلبت منها انام معاه ثلاث مرات مقابل الايصال وافقت وكنت متحمس جدا وكانت جميله جدا وجسمها نار لأنها كانت عروس سته شهور
ندل

المتجوزة أستاذة معلمة فنانة محرومة جعانة شهوتها نار بركان زلزال عاوزة تتمتع بحب حقيقى وحنان جامد بمزاج و تحس انها ملكة وامبراطورة على مملكتك وقلبك تعشق الإخلاص والفداء والعطاء بجد و تعطيك عمرها بكل حب وإيمان

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده و هانى عصام
اولا بتكون مفتوحة فمش قلقانة من الحوار
ثانيا هي جربت الشهوة ياعني خبرة وعارفة ازاي تبسط فحلها
ثالثا ودي الأهم الست المتجوزة وتتناك من فحل غير جوزها هتكون يأما شرقانة وجوزها مش قادر يشبعها أو هي شرموطة وف الحالتين هتحلب فحلها وتبسطه

• حبيته
اهلا بيك انا كان لي الحظ مع واحده متزوجه وكان زوجها عليه دين وإيصال امانه وطلبت منها انام معاه ثلاث مرات مقابل الايصال وافقت وكنت متحمس جدا وكانت جميله جدا وجسمها نار لأنها كانت عروس سته شهور
تسمحلي اقلك انك انسان قذر وفيك قذارة لم اراها من زمن بعيد

هو طبيعي انها لما تكون متجوزة بتبقي خبرة وبعدين بتعرف تخرج كل اللي جواها لانها بتبقي محتاجة ده محتاجة اللي يحسسها انها لبوة وشرموطته كدة بتبقي عاوزة تتفشخ انما هيا بتتناك روتيني

• حبيته
بصراحه منكتش طبيعى ستات متجوزه لكن أغلبهم بيبقى هائج وكنت بنيكهم شات وكانوا هما إلى يجوا عشان يتناكوا شات ويهيجوا لكن حقيقى مجربتش واحلى حاجه أنهم بيبقوا محترمين جدا يعنى ف واحده كنت بنيكها شات وهى قاعده مع عيالها الكبار وهى مصممه تتناك شات وتهيج وهى قاعده معاهم وحاجات زى دى كتير

انا متجوز و نفسي اجرب احساس ان مراتي تنام مع حد تاني
بس معتقدش هي ممكن توافق على حاجه زي دي
تحب اكون انا الحد الي مراتك تنام معه وافشخها على سريرك

محصلش بس جتلي فرصه اعملها و من غبائي ضيعتها كنت خاام

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المتجوزة أستاذة معلمة فنانة محرومة جعانة شهوتها نار بركان زلزال عاوزة تتمتع بحب حقيقى وحنان جامد بمزاج و تحس انها ملكة وامبراطورة على مملكتك وقلبك تعشق الإخلاص والفداء والعطاء بجد و تعطيك عمرها بكل حب وإيمان

لو تحب احكي لي تجربتك

هو طبيعي انها لما تكون متجوزة بتبقي خبرة وبعدين بتعرف تخرج كل اللي جواها لانها بتبقي محتاجة ده محتاجة اللي يحسسها انها لبوة وشرموطته كدة بتبقي عاوزة تتفشخ انما هيا بتتناك روتيني
لو تحب احكي لي تجربتك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%