NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا متجوز و نفسي اجرب احساس ان مراتي تنام مع حد تاني
بس معتقدش هي ممكن توافق على حاجه زي دي
أنته بس عرفنى عليها وسبب الباقى عليه وهخليك تتمتع معانا لو حابب

اسمع كلام من الاخر البنت بيكون عندها تحفظات على أساس شرفها وكده ومفيش خبره قوى لكن المتجوزه بتعمل معاك اللى مبتعرفش تعمله مع جوزها على أساس أن احنا مجتمع شرقى وكده وكمان سبب ان العلاقه علاقه سكس وهيه عارفه كده عن تجارب

• عجبني
التفاعلات: هانى عصام
اسمع كلام من الاخر البنت بيكون عندها تحفظات على أساس شرفها وكده ومفيش خبره قوى لكن المتجوزه بتعمل معاك اللى مبتعرفش تعمله مع جوزها على أساس أن احنا مجتمع شرقى وكده وكمان سبب ان العلاقه علاقه سكس وهيه عارفه كده عن تجارب
ليك تجربة مع متجوزة ؟
لو تحب احكي لي
اصلي بمووووت في القصص دي :devilish:

ليك تجربة مع متجوزة ؟
لو تحب احكي لي
اصلي بمووووت في القصص دي :devilish:
لو بعرف احكى كنت كتبت قصص بس انا نفسى احكى واكتب بس مش بعرف اسف يا صديقى

اللي كان سعيد الحظ و عمل سكس مع واحدة متجوزة يحكي لنا تجربته و يوصف لنا المتعة و الهيجان
و هل فعلا السكس مع متجوزة امتع و احلى من اللي مش متجوزة
انا مجربتش بس اكيد اللي اتجوزت قبل كده بيبقي العلاقه معاها اجمد

• عجبني
مجربتوش ومعتقدش اني هحب اجربه مبحبش شعور الخيانه او احب ان حد يحس بيه

• معجبنيش
  • عجبني
اهلا بيك انا كان لي الحظ مع واحده متزوجه وكان زوجها عليه دين وإيصال امانه وطلبت منها انام معاه ثلاث مرات مقابل الايصال وافقت وكنت متحمس جدا وكانت جميله جدا وجسمها نار لأنها كانت عروس سته شهور
٦شهور دول بداو بدري قووووي

اللي كان سعيد الحظ و عمل سكس مع واحدة متجوزة يحكي لنا تجربته و يوصف لنا المتعة و الهيجان
اولا القاعده الاولي ابعد عن المتجوزه علشان اختلاط الانساب والمشاكل الكتيير فيه ناس رقبتها بتطير في الحكايه دي ... اما بالنسبه للمتعه بتكون بسبب ان ناقصها رومانسيه مع جوزها او جوزها ضعيف جنسيا فلما بتتلاقي الحاجه دي مع راجل تاني بتمتعه لأنها ببساطه بتكون ست هايجه

جربتها والمتعه لما تنكها وتخليها تسب على جوزها واشوفك مكان جوزها لما ينام معاها

• نار ياحبيبي نار
جربتها والمتعه لما تنكها وتخليها تسب على جوزها واشوفك مكان جوزها لما ينام معاها
لو تحب احكي لي بالتفصيل و كلمني ع الخاص
انا بمووووووت في القصص دي :love::love:

• عجبني
التفاعلات: Joker 3445
هو المتجوزة بتبقة احسن لانك هتقدر تنيكها غير البنت سواء صحبتك او مرتبط بيها هتبقه خايف تفتحها وهتوصل لمرحلة من الهيجان خلاص هتبقه عايز تدخله
الحاجة التانية ان المتحوزة هتبقه عارفه وفاهمة ازاي تمتعك وتتمتع معاك حتى لو انته ماعندكش خبرة خصوصا لو كانت محرومة

• نار ياحبيبي نار
فعلا إحساس ممتع، يخليك تحس إنك شخص قوي محظوظ. وهو شعور يزيد من المتعة وخاصة إذا كانت الست هربانة من جوز ضعيف جنسيا، تلاقيها هيجانة تحب تعوض

• نار ياحبيبي نار
هو المتجوزة بتبقة احسن لانك هتقدر تنيكها غير البنت سواء صحبتك او مرتبط بيها هتبقه خايف تفتحها وهتوصل لمرحلة من الهيجان خلاص هتبقه عايز تدخله
الحاجة التانية ان المتحوزة هتبقه عارفه وفاهمة ازاي تمتعك وتتمتع معاك حتى لو انته ماعندكش خبرة خصوصا لو كانت محرومة

فعلا إحساس ممتع، يخليك تحس إنك شخص قوي محظوظ. وهو شعور يزيد من المتعة وخاصة إذا كانت الست هربانة من جوز ضعيف جنسيا، تلاقيها هيجانة تحب تعوض

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا ادخل على فسم القصص الجنسية اسهل 😂😂😂
شكل حكايتك نااااااار 😂😂
يا بختك يا عم 😄
عقبال زبي لما يدوق طعم المتجوزة 😈

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل