NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

sexypump

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بصو احنا هنا بنتكلم من الجانب الواضح جدا في شخصيتنا ..لكن أغلبنا شخصيتهم عكس هنا تماما..و دا أنا شخصية مش صريحة اوي كدا في موضوع السكس غير طبعا مع الطرف الآخر في الممارسة..و في حاجة بصراحة بتهيجني نيييك و هي التحرش أو بمعنى أصح اني ادقر أو اقف ورا واحدة هههه موضوع سرقة المتعة دا بيثرني و عمري ما عملته ..و تقريبا مش هعمله لان ولا السن ولا القلب ولا شخصيتي اني اعمل كدا ..!!
سؤالي للحصول معاهم و بيعملوا كدا احساس ممتع صح انك تسرق المتعة كدا في و سط العوام و بتجيب قلب ازاي.
و في بنات بتقول بتحصل معاهم و هنا في القصص بيقولوا انهم بيكونو مستمتعين هل فعلا امتاع؟
في حاجات مجربهاش في الجنس رغم علاقاتي اللي مش كتير و مش قليلة برضو .
حد يقولي ممتعة فعلا...؟؟و الست برضو؟؟

بصو احنا هنا بنتكلم من الجانب الواضح جدا في شخصيتنا ..لكن أغلبنا شخصيتهم عكس هنا تماما..و دا أنا شخصية مش صريحة اوي كدا في موضوع السكس غير طبعا مع الطرف الآخر في الممارسة..و في حاجة بصراحة بتهيجني نيييك و هي التحرش أو بمعنى أصح اني ادقر أو اقف ورا واحدة هههه موضوع سرقة المتعة دا بيثرني و عمري ما عملته ..و تقريبا مش هعمله لان ولا السن ولا القلب ولا شخصيتي اني اعمل كدا ..!!
سؤالي للحصول معاهم و بيعملوا كدا احساس ممتع صح انك تسرق المتعة كدا في و سط العوام و بتجيب قلب ازاي.
و في بنات بتقول بتحصل معاهم و هنا في القصص بيقولوا انهم بيكونو مستمتعين هل فعلا امتاع؟
في حاجات مجربهاش في الجنس رغم علاقاتي اللي مش كتير و مش قليلة برضو .
حد يقولي ممتعة فعلا...؟؟و الست برضو؟؟
أحسن متعة مسروق لما تنيك ست متجوزة وإنت عارف الزوج تبعها

• عجبني
التفاعلات: sexypump
أحسن متعة مسروق لما تنيك ست متجوزة وإنت عارف الزوج تبعها
يعني انت بتستلذ المتعة المسروقة ؟؟ إذا كانت تحرش أو خيانة..ولا انا فاهم غلط؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يعني انت بتستلذ المتعة المسروقة ؟؟ إذا كانت تحرش أو خيانة..ولا انا فاهم غلط؟
حضرتك فهمت كويس... أنا بستلذ لما أنيك ست متجوزة.. وكل ما عيني تشوف الزوج في الطريق افتكرها وزبي ينتصب زي الحديد من تاني

• عجبني
التفاعلات: sexypump

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%