NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اللي كان سعيد الحظ و عمل سكس مع واحدة متجوزة يحكي لنا تجربته و يوصف لنا المتعة و الهيجان
و هل فعلا السكس مع متجوزة امتع و احلى من اللي مش متجوزة
متعة واستمتاع ولذه تختلف تماما عن العزباء
ولكن ليس كما يعتقد البعض لاجل الخبرة
الموضوع باختصار هو ؛
ان المتزوجة ان لم تجد ما تتمتع به بزوجها بغض النظر عن خجلها او قلة خبرة زوجها او تعصبه وتعامله معها كخادمة ومن اجل متعته فقط
تلجئ للعشيق التي تستمتع معه بكل ما لديها من جرآه وشهوة وكل ما يشعرها بالنشوة والرعشة بدون خجل او خوف فتخرج اقوى ما عندها بدورها يكون العشيق نسبة النظر لها ولهيجانها وتفكير بانها مستمتعه معه اكثر من زوجها وانها اختارته ليعوض مكان زوجها لوحده شعور يعطيك الثقة بالنفس والاحسساس بالنصر وبتالي ستخرج كل ما عندك وبدون رفض او تردد ولهذا يجب امتاع الاخرين كما يتمنون ليعطونا ما نتمناه ..
بالمناسبة انا نكت جارتي يلي كان زوجها ينيكها باقل من دقيقة ويحط راسه وينام ومن قوة محنتها وحرارتهاااا صارت بعد ما ينام اجبلها ظهرها عفراش زوجها ولما يغيب عن المنزل انيكها واشبع رغبتها يلي تتمناها الى الان

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: السيد ضيف و هانى عصام
متعة واستمتاع ولذه تختلف تماما عن العزباء
ولكن ليس كما يعتقد البعض لاجل الخبرة
الموضوع باختصار هو ؛
ان المتزوجة ان لم تجد ما تتمتع به بزوجها بغض النظر عن خجلها او قلة خبرة زوجها او تعصبه وتعامله معها كخادمة ومن اجل متعته فقط
تلجئ للعشيق التي تستمتع معه بكل ما لديها من جرآه وشهوة وكل ما يشعرها بالنشوة والرعشة بدون خجل او خوف فتخرج اقوى ما عندها بدورها يكون العشيق نسبة النظر لها ولهيجانها وتفكير بانها مستمتعه معه اكثر من زوجها وانها اختارته ليعوض مكان زوجها لوحده شعور يعطيك الثقة بالنفس والاحسساس بالنصر وبتالي ستخرج كل ما عندك وبدون رفض او تردد ولهذا يجب امتاع الاخرين كما يتمنون ليعطونا ما نتمناه ..
بالمناسبة انا نكت جارتي يلي كان زوجها ينيكها باقل من دقيقة ويحط راسه وينام ومن قوة محنتها وحرارتهاااا صارت بعد ما ينام اجبلها ظهرها عفراش زوجها ولما يغيب عن المنزل انيكها واشبع رغبتها يلي تتمناها الى الان
ياااااااااااااا بختك :love::love::love:
لاااااااااااااازم نتكلم مع بعض كتير
عندي لك افكار هاتعجبك :devilish:
كلمني على الخاص

اللي كان سعيد الحظ و عمل سكس مع واحدة متجوزة يحكي لنا تجربته و يوصف لنا المتعة و الهيجان
لا. المطلقه لأن بيكون عندها مشاعر وحرمان وبالتالي ببتكون احلي انثي في مشاعرها

• حبيته
التفاعلات: هانى عصام
جربت مع متجوزه بدون علم زوجها
وجربت مع كابلز مع علم ووجود الزوج

لا. المطلقه لأن بيكون عندها مشاعر وحرمان وبالتالي ببتكون احلي انثي في مشاعرها
لك تجربة مع مطلقة ؟

• عجبني
التفاعلات: monsun
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المتجوزة اللي شبعانه مش هتوصل لها او هيبقى الموضوع صعب لكن المتجوزة وعندها حرمان هتبقى فااااااااااجرة وممتعة وكمان علشان تغامر وتعمل علاقة هيبقى فعلا فجر وراه رغبات قوية و اثارة وجوها طبعا مقارنات لو كانت في صالحك اوعى وشك لكن اللي ماتجوزتش بيبقى جواها مخاوف او تهور وتردد اما موضوع الخبرة النت ما خلاش حد ماعندوش فكرة او معلومة او خبرة نظرية على الاقل

• أتفق
ميزة المتزوجه او المتزوج انه عارف عاوز ايه مش بيجرب او بيدلع او عاوز حد يدلعه ٫٫٫٫بمعني السكس فقط عكس البنات المراهقه اللي عايز جو و خروجات و واحد يدلعها وووو المتزوجه عاوزة حد يديها الناقص بزواجها و كذلك المتزوج عزيزي

• عجبني
بتبقي خبرة ونااار وبالذات لو جوزها مش مكفيها

• نار ياحبيبي نار
المتجوزة اللي شبعانه مش هتوصل لها او هيبقى الموضوع صعب لكن المتجوزة وعندها حرمان هتبقى فااااااااااجرة وممتعة وكمان علشان تغامر وتعمل علاقة هيبقى فعلا فجر وراه رغبات قوية و اثارة وجوها طبعا مقارنات لو كانت في صالحك اوعى وشك لكن اللي ماتجوزتش بيبقى جواها مخاوف او تهور وتردد اما موضوع الخبرة النت ما خلاش حد ماعندوش فكرة او معلومة او خبرة نظرية على الاقل
باين عليك دوقت طعم المتجوزة المحرومة :devilish:
لو تحب تحكي لي بالتفصيل :)
اصلي بمووووت في القصص دي :love:

بتبقي خبرة ونااار وبالذات لو جوزها مش مكفيها
شكلك مجرب ;)
لو تحب تحكي لي بالتفصيل :)
اصلي بمووت في القصص دي :love:

• عجبني
التفاعلات: momo salah
  • عجبني
انا جربت الاتنين على ما اعتقد المتجوزة او المطلقة او المدام عموما شهوتها اكبر عشان مدام ومتاح تعرف تعمل الي يريحها انما البنت متعتها محدودة عشان بنت بس على العموم بالنسبالي بحس البنت اهيج واسد وخصوصا عندما تنطلق في اللبونة

• عجبني
اه امتع واحلى عشان بتنيك فست محرومه أو خيانه أو لأي سبب وتلاقيها نار نار وتعمل حجات جوزها حارمها منها
بموت فالمتزوجة

• حبيته
اه امتع واحلى عشان بتنيك فست محرومه أو خيانه أو لأي سبب وتلاقيها نار نار وتعمل حجات جوزها حارمها منها
بموت فالمتزوجة
لو تحب احكي لي تجربتك
انا بموووووووووووووت في القصص دي

اظن لانها بتكون خبره و فاهمه

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: نوده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%