NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ستى التى ادخلتنى عالم الخدم جزء 3

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

мєɒσ мм

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
قعدت على موضوع انى امشى وراها وابوس رجليها كل يوم وهى راجعة من الشغل حوالى شهرين وهى فى كل مرة تبين ليا انها متضايقة ومش بتحب كده لدرجة انى شكيت فى نفسى واللى شفته واللى سمعته بس ما اقولكمش على رجليها وجزمها وريحتهم اللى احسن من المسك واشد من العنبر وطعمهم اللى زى ماتكون بتبوس فى شفايف اجمل بنت فى العالم ......المهم قررت اوقفها فى يوم فى الشارع واتكلم معاها واول ماشفتها قدمت من الجهة المقابلة ليها واتقابلنا وجها لوجه ومديت ايدى علشان اسلم عليها ولما مدت ايدها بوستها وكان هذا الحديث
سوف استعمل اسماء وهمية بدلاً من الحروف الأولى

ستى ماجى :العفو ياحبيبى ..انت بتبوس ايدى ليه
انا:علشان حضرتك تستحقى انك تؤمرى وكلنا نكون عبيد عندك
ستى ماجى :عبيد ايه وهباب ايه ياماجد مين دخل فى مخك الكلام الفارغ ده
انا :مافيش بس واحدة فى جمالك لازم الكل يبوس رجليها
ستى ماجى : ماجد سيبك من الكلام ده انا مش فاضية للكلام الفاضى ده وبعدين مش عاوزاك تمشى ورايا وتبوس رجلى تانى والا هاقول لمامتك
انا : هاتقوليلها ايه؟
ستى ماجى : هاقولها انك بتبوس رجلى وايدى وبتمشى ورايا
انا : لا قوليلها انى باعمل زيها وباخدمك
ستى ماجى :انت بتقول ايه يا متخلف ...مامتك من اعز صاحباتى
انا : انا شفت كل حاجة وسمعتكم وانتى بتسأليها ان كانت بتحبك وانتى بتحبيها فاكرة اليوم ده لما انتى كنتى عندنا وكنتوا قاعدين فى الانتريه سوا
ستى ماجى : لا ده انت حيوان بجد وان ما سكت دلوقتى انا هاقلع اللى فى رجلى واضربك بيه
انا : وانتى عارفة كويس ان انا نفسى فى كده
ستى ماجى : ماجد يا حبيبى انت اكيد فهمت غلط او سمعت غلط على العموم يا حبيبى انت لسه صغير على ماتفهم الكلام ده واشكر **** انك عملت كده مع طنط ماجى لان لو عملته مع واحدة تانية هتفضحك او تستغلك اسواء استغلال
انا :طيب ممكن اسأل سؤال
ستى ماجى: اتفضل ياحبيبى
انا : لما انا فهمت غلط هى ليه باست ايدك ولحست جزمتك وباستها فى اليوم ده
ستى ماجى : ابدا يا ماجد عادى...عن اذنك بقى انا مستعجلة ومش هاقدر اقف معاك فى الشارع اكتر من كده علشان منظرى انت بقيت راجل كبير دلوقتى
وسابتنى ومشيت...لكنى برضه مشيت وراها ورحت اديت نفس طقوس بوس رجليها على السلم وهناك دار الحديث التالى :
ستى ماجى : انت ايه يا ماجد مش بتحرم ...ليه يابنى بتعمل فى نفسك كده
انا : علشان انا باحب كده وكمان علشان اريح ماما من كتر الضرب
ستى ماجى : تانى هتقوللى ماما ...يا ماجد ياحبيبى الموضوع كبير قوى ومش هينفع اشرحهولك دلوقتى تعالى بكره الساعة 4 العصر وانا اقعد معاك واتكلم معاك واشرحلك كل حاجة ..بس من هنا لحد الساعة 4 انا عاوزاك توعدنى انى ما اشوفكش خالص ولا تبوس رجلى ولا ايدى ولما تجيلى البيت برضه مش عاوزة لا بوس ايد ولا بوس رجلين عاوزاك تقعد كده على الكرسى قدامى ونتكلم زى اى اتنين كبار
وإلى الجزء الرابع

• عجبني
التفاعلات: meedo32، Sinner و K lion
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%