NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال سافرت لكام مكان جوه مصر؟

Bad Mano

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
سيبوكم بقى من السفر بره مصر لانى ماسافرتش الا للسعودية بس 🤣
قولوا لى بقى روحتوا فين جوه مصر؟ سواء شغل او رحلة؟ و ايه اللى فاكرينه لسه و معلق معاكم
انا روحت العريش و السويس و الاسماعيلية و دهب و الغردقة و مطروح و سيدى برانى و الاسكندرية و الفيوم و الزقازيق و المنصورة و البحيرة و كفر الشيخ و اسكندرية طبعا .. المكان اللى علق معايا كان الزقازيق بصراحة 🤣

• عجبني
التفاعلات: arraw
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اشمعنى الزقازيق؟

• بيضحكني
التفاعلات: Bad Mano
قاهره جيزه قليوبيه غربية شرقيه سويس إسماعيليه بورسعيد اسكندريه مطروح دمياط منصوره جمصه بني سويف سوهاج اقصر اسوان غردقه شرم الشيخ العلمين
فسح ع زيارات ع شغل
الاحلى الاقصر واسوان ومطروح واليكس

• جامد
اسكندريه مطروح الغردقه دمياط السويس بورسعيد الاسماعيليه الفيوم الواحات المنوفيه طنطا

• حبيته
شكلك شقطت من الزقازيق 🤣🤣

• بيضحكني
قولوا لى بقى روحتوا فين جوه مصر؟ سواء شغل او رحلة؟ و ايه اللى فاكرينه لسه و معلق معاكم
انا روحت العريش و السويس و الاسماعيلية و دهب و الغردقة و مطروح و سيدى برانى و الاسكندرية و الفيوم و الزقازيق و المنصورة و البحيرة و كفر الشيخ و اسكندرية طبعا .. المكان اللى علق معايا كان الزقازيق بصراحة 🤣
شرم و اسوان

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
قاهره جيزه قليوبيه غربية شرقيه سويس إسماعيليه بورسعيد اسكندريه مطروح دمياط منصوره جمصه بني سويف سوهاج اقصر اسوان غردقه شرم الشيخ العلمين
فسح ع زيارات ع شغل
الاحلى الاقصر واسوان ومطروح واليكس
لفيت انت لفة طويلة 💪

اسوان
اسكندريه
مطروح
اسماعيليه
طنطا
فيوم
الاسماعيلية جميلة.. زورتى ايه فيها ؟
و طنطا كان فسحة و لا شغل؟ انا من طنطا

روحت فين فى طنطا؟
بص عشان معملش البحر طحينه وانا خرابها وخدت طنطا من اولها. ل آخرها والشغل دا كنت كل الي اعرفو عن طنطا محطه القطر واحد صحبنا كان مستنينا هناك غير كدا معرفش 😂😂

• بيضحكني
الغردقة ..شارم ..الأسكندرية..مرسى مطروح ..الاقصر..اسوان..الفيوم..المنصورة..فايد..الإسماعلية..السويس.المحلة.

• حبيته
الغردقة ..شارم ..الأسكندرية..مرسى مطروح ..الاقصر..اسوان..الفيوم..المنصورة..فايد..الإسماعلية..السويس.المحلة.
نورت المحلة .. كانوا شغل و لا فسح؟

• بيضحكني
التفاعلات: sexypump
بص عشان معملش البحر طحينه وانا خرابها وخدت طنطا من اولها. ل آخرها والشغل دا كنت كل الي اعرفو عن طنطا محطه القطر واحد صحبنا كان مستنينا هناك غير كدا معرفش 😂😂
المرة الجاية لو نازل طنطا عرفنى و انا اخليك تخربها 🤣🤣🤣

• بيضحكني
المرة الجاية لو نازل طنطا عرفنى و انا اخليك تخربها 🤣🤣🤣
يا مسهل
بس المره دي من 2018 أنا كدا خاربها حلو اوي عليا 😂😂

• بيضحكني
  • حبيته

المواضيع المشابهة

عودة