NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يعني اي قصة يعم
انت مش عارف يعني ايه قصه
يعني خيال من وحي المؤلف بيكتبه كده ويحكيه للناس 😁 فالكلام ده من وحي خيالك ولا حصلك بجد

انت مش عارف يعني ايه قصه
يعني خيال من وحي المؤلف بيكتبه كده ويحكيه للناس 😁 فالكلام ده من وحي خيالك ولا حصلك بجد
فاهمك انا بستعجب ع كلامك انا اقول قصة لي من دماغي

• عجبني
التفاعلات: HunterXHunter
فاهمك انا بستعجب ع كلامك انا اقول قصة لي من دماغي
في ناس كتير بتحب تعمل كده علشان تثير الجدل بالذات في المواضيع الحساسه الي زي كده وكنت بسألك علشان النقاش يبقى بجد ونفكر بطريقه مظبوطه
بص مامتك ست في الاول والاخر واكيد الي كان معاها ده ضحك عليها بطريقه ما وهيا مش عارفه تخرج لان كمان مفيش ست تقبل ان ٢ يناموا معاها الا لو شرموطه او ممسوك عليها ذله وساكته وراضيه
انت دورك قبل ما تتكلم معاها تحاول تعرف مين الناس دي الاول وهيا عرفتهم منين وبعد ما تعرف لو ليك سكه تبعدهم وتهددهم من بعيد لبعيد تمام مفيش لازم تتكلم مع مامتك وتعرف السبب هيا عملت كده ليه ولو هيا محتاجه راجل في حياتها يبقى تتجوز احسن ما تجيب ليكم مشكله

• عجبني
التفاعلات: Karlooooo
لو انت دخلت عملت مشكله او قتلتها كنت فضحت الدنيا ولو مشعاوز كده كنت صورتها وكنت وجهتها بأنك شفتها ولو أنكرت كنت وريتها التصوير وقلها انك مستعد تكيفها بدون فضايح انت

لو انت دخلت عملت مشكله او قتلتها كنت فضحت الدنيا ولو مشعاوز كده كنت صورتها وكنت وجهتها بأنك شفتها ولو أنكرت كنت وريتها التصوير وقلها انك مستعد تكيفها بدون فضايح انت
بيقولك امه وانه راجل ملهوش في المحارم والدياثه والجو المريض ده يقوم معاها بواجب ايه هو مفيش حل اسمه الجواز الحلال

• عجبني
التفاعلات: Nouraill
بيقولك امه وانه راجل ملهوش في المحاارم والدياثه والجو المريض ده يقوم معاها بواجب ايه هو مفيش حل اسمه الجواز الحلال
ده علشان تبعد عن دول وممكن يكون دول بيهددوها وده غص عنها اما ان كان بمزاجها وهو ملهوش في الحرام يخليها تتزوج

ينقل الموضوع للقسم المناسب

مع مراعاة فى المشاركات القادمه رجاء عدم انشاء موضوعات للميول أو المحارم أو التحرر أو الدياثه فى قسم الفضفضه

تقبل تحياتى

أظن صعب فى سن زى ده يكون فيه قرارات بجد و تقدروا تتحملوا مسئوليتها , أنصحك تحتويه بس بدون سكس سنتين أو 3 و بعدها أبقوا شوفوا وقتها لسه الرغبة دى موجودة أو لأ

خليها بخيالك مش اكثر اما بالحياة الواقعية ابتعد عن الشهوة

• حبيته
التفاعلات: Karlooooo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%