NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

warrior king

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو ليه اي كاتب في منتدي ده بيكتب القصة بتاعتوا بعد كده مش بكملها لاخر يعني سوال محيرني بجد يعني ليه بتكتب قصه وبتشوق الناس بعد كده بتقطع التشويق ده بغيابك وعدم استمررك ولما كانت بشوف اجابة اي كاتب بيقول حاجيتين يامشغول يا تعب من كتابه يجدعل الكتابه دي تسليه وقت يعني ممكن تكتب جزء عادي في ساعه بس او امتر بس فى الاخر بيجيلك مردود الساعه دي بي ايجاب مش سالبا بس كده مستني اسنع ارئكم

• عجبني
التفاعلات: حماده_سليف
هو ليه اي كاتب في منتدي ده بيكتب القصة بتاعتوا بعد كده مش بكملها لاخر يعني سوال محيرني بجد يعني ليه بتكتب قصه وبتشوق الناس بعد كده بتقطع التشويق ده بغيابك وعدم استمررك ولما كانت بشوف اجابة اي كاتب بيقول حاجيتين يامشغول يا تعب من كتابه يجدعل الكتابه دي تسليه وقت يعني ممكن تكتب جزء عادي في ساعه بس او امتر بس فى الاخر بيجيلك مردود الساعه دي بي ايجاب مش سالبا بس كده مستني اسنع ارئكم
هو في قصص كامله لكن الأغلب لاء عندك حق
و كمان إيه اللي مش كاملين الجامدين 😂
تحس إنه مبدء شوقه ما تدوقه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عندك حق
وانا ككاتب هكمل قصتي 😂😂😂😂

زي ما له حياته هنا له حياته في الواقع واوقات كتير بيكون عدم فراغ وقت انه يكتب وارهاق في الواقع ف هنا هي هوايه مش شغل ولا في عائد عليه عشان يكون ملزم انه يكتب

هو في قصص كامله لكن الأغلب لاء عندك حق
و كمان إيه اللي مش كاملين الجامدين 😂
تحس إنه مبدء شوقه ما تدوقه
ماهو ده اللي بتكلم عليه انوا في قصص مع احترامي لي اي كاتب مش بتبقا جامده ولكن في قصص اللي مس كامله دي هيا عليها اقبال ونظرية شوق ماتدوقه مش معاه هو اه بتبقا حلوه وساعات لا بس اي كان ده بتكلم في انوا اي كاتب لزم يبقا قد مسؤولية انوا بيكتب قصه حتي لو سكس حتي

زي ما له حياته هنا له حياته في الواقع واوقات كتير بيكون عدم فراغ وقت انه يكتب وارهاق في الواقع ف هنا هي هوايه مش شغل ولا في عائد عليه عشان يكون ملزم انه يكتب
ماشي وجهه نظر تحترم بس دي هوايه تسلي وقتك فيها مس اكتر

وللهي انا اتكلمت عشان حرام في قصص بتبقا حلوه نيك والرؤي او كاتب مش بيكمله بضياع الشغف و تشويق القصه فا القصه لاسف بتدفن
ايوه حصل عندك حق والمفروض الواحد يكمل قصتوا ودا الصح

وعلفكره انا فان ليك ولي اي كاتب قصص بتاعتوا حلوه
حبيبي يا غالي ♥️♥️
ابقا قولي اي رايك فالجزء ال نزل 😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%