NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال سؤال وياريت نبقا متحضرين ومنغلطش

انا شايف كل اللي كاتب كومنت مطلع الموضوع مرض نفسي او واحد يقولك متخلي عن دور السيطره وبتاع مع ان يجدعان الموضوع مختلف وعكس كده تمام انا كشخص مش بعارض علي اختلاف وجهات النظر بالعكس انا بحترم وجهه نظر اللي قدامي بس فعلا الموضوع ملوش علاقه بعقده اوديب عشان ديه حاجه واللي انا بتكلم فيه حاجه تانيه نهائي انت دخلتنا في موضوع مختلف تماما الحقيقه + الشذوذ الجنسي برضو حاجه مختلفه تماما عن اللي انا بتكلم فيه ده غير ان مينفعش اي حاجه نختلف عليها نرميها في خانه المرض النفسي ، بالنسبه للاستاذ اللي بيتكلم علي طبيعه الاعضاء انت اكيد عارف مكان البروستاتا فين واكيد عارف ان تدليكها بيسبب نشوه اكتر بكتير بس برضو ديه مش نقطتي انا مش ضد الفطره بالعكس انا مؤيد ليها بس برضو مينفعش نحكم علي شخص ايه تفضيلات جنسيه مختلفه انه مريض نفسي بقا وقهر ومش قهر وتربيه وسط بنات اصل في ناس كتير اتربو في عيله كلها بنات وطلعو ارجل من ناس كتير لازم نبقا اعقل من كده او مثقفين اكتر من كده بحيث اننا منرميش اتهامات او نعامل انسان طبيعي علي أنه مريض اسف لو كنت طولت في الكومنت بس اتمني حضراتكو تبقو فهمتو النقطه اللي بحاول اوصلها
اللي بتتكلم علبه ده مش هنا دا شغل افلام ومفيش غير جنس إنما ده اسمه شاذ جنسيا
شوف حضرتك موضوع الممارسة أن الست تمارس بأعضاء ذكورية وتوافق تعمل كده مع راجل هي اصلا بتبقي حاجة جديدة وممكن تجربها في واحدة ست عادي خوفا من الفضيحة مع راجل ماشي إنما لما ست تعمل كده في راجل تبقي خدت سلوك ذكوري يبقي عندها عقدة من الرجالة بتطلعها بالطريقة دي وده هتلاقيه قليل جدا أو ست بتحب تجرب كل حاجة وده بده هتبقي حالة شاذة اللي بيحب كده أن بنت تمارس معاه ده مرض نفسي تربية في وسط بنات أدت لميول كده عقدة اديب أن بيشوف أمه بقهر وبظلم ويعيش دورها أنه ست ويتحول بخضوع علشان مش قادر يجيب حقها علشان معندوش القوة يبقي السهل عنده الضعف
الراجل فطرته الجنسيه انه بيدي مش بياخد لان عندك عضو خارجي يعني لو مدخل اما الست فهي المدخل يبقي لازم النتوء يخش في المدخل مش العكس دا اسمه ضد الفطره يعني انا بحب السحاق وبيخليني زي الطور الهايج بس برضوا احب اني اكون ليا فطرتي كرجل ذكر

الست بتبقا عايزة الراجل يكون هو المسيطر في العلاقه .. اما يجيلها واحد متخلي عن دوره في السيطرة اعتقد الحوار مش هيبقا عاجبها و مش هتتشجعله

• عجبني
التفاعلات: حاتم المصري
يعني انت عاوز واحد نفسه يتناك يروح لواحده عاوزه تتناك عشان تنيكه؟ م يدوروا ع حد ينيكهم هما الاتنين و خلاص!

بنشوف كتير شباب بيبقا نفسهم يبقو خاضعين لبنات او يحبو البنات تمارس معاهم بصناعي بس الفكره ان في مصر هنا ديه حاجه عامله زي الخيال بالظبط استحاله تحصل مع ان في كتير او مقبلين عليهم ومبيبقوش شواذ او مخنثيين والخ الخ عادي بتبقا تفضيلات جنسيه انا شخصيا بحب ال pegging جدا وياما دورت علي حد مناسب بس للاسف بيبقا يا نصابين يا مش بلاقي اصلا عشان الموضوع مش منتشر حد عنده فكره ليه السبب او ليه الموضوع مش واخد حقه
انا مش بحكم علي حاجة أو حد بس الموضوع أن الراجل يخضع لواحدة أو المشتقات الغير سوية زي الشذو في العلاقات سواء راجلراجل أو ستست دة مش طبيعي بجد هل العلاقة السوية بين الراجل والست قصروا في حاجة وبعدين المتعة في العلاقات الطبيعية بتكون احسن بكتير من الشذوذ الفكري والجسدي زيادة علي كددة بتزود الخبرة الجنسية عند الطرفين هو اه الممنوع مرغوب ودي حقيقة رغم أن الكل عارف انة غلط بس بتعملة وبتلاقيي لذة رهيبة وانت بتعمل حاجه غلط وبتندم وبترجع تعملها تاني ف دة العادة بس بلاش تقلد ونهبد وخلا😂ص انت مميز بالقعل عن باقي الكائنات😌

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بنشوف كتير شباب بيبقا نفسهم يبقو خاضعين لبنات او يحبو البنات تمارس معاهم بصناعي بس الفكره ان في مصر هنا ديه حاجه عامله زي الخيال بالظبط استحاله تحصل مع ان في كتير او مقبلين عليهم ومبيبقوش شواذ او مخنثيين والخ الخ عادي بتبقا تفضيلات جنسيه انا شخصيا بحب ال pegging جدا وياما دورت علي حد مناسب بس للاسف بيبقا يا نصابين يا مش بلاقي اصلا عشان الموضوع مش منتشر حد عنده فكره ليه السبب او ليه الموضوع مش واخد حقه
يعني اي pegging دي لا مؤاخذه

سيبك من الآراء المتخلفة للأسف محدش بيغير دماغه ... لو حابب أنا ممكن افيدك في الحوار دا إزاي تلاقي بنت كدا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%