NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هناك سؤال لولبي يستحق الاجابه
بتعمل اي لما توصل ل ليفل انك لا تبالي باي حاجه ومبقتش تتاثر ولا بقيت تزعل علي اي حد وانت ف سن مفروض متكونش كده خالص!
مع اني من الشخصيات الحساسه فشخ واللي كانت بتعيط لو حد علي صوته عليها🙂انا محدش بقي بيقدر يكلمني ف البيت ابسط حاجه يعني
بس ممكن يوم كل حبه كده لو حد خبطني بلغلط هعيط🙂
دي هرمونات ولا تخلف عقلي عشان حبه وهموتني
دا اسلوب حياه بسكوته كدا فس نفسك يعني

• أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دا اسمه نضج ، مش شرط الشخصية الحساسة يفرق معاها كل الناس و تعيط من اقل حاجة ، النضج الحقيقى هو للى يخليكى تعرفى ان فى ناس معينة مش لازم تبقى حساسة ناحيتهم و مواقف معينة متتاخدتش على اعصابك
منا مش كده بقيت بارده من نحية كلهه

اعتقد البيست فريند خزوقتني وهكذا
راجعي المواقف اللي حصلت معاكي الفترة الاخيرة وانتي مخدتيش فيها رد فعلا ريحك هتلاقي علي الاقل سبب بنسبة 50 في المية مثلا ماثر عليكي

غالبا هرمونات
ولو انتي في سن مراهقة بيكون كدا
لكن لو كبيرة و عاقلة غالبا تخلف 😂😁

• عجبني
التفاعلات: Bandoda
بتعمل اي لما توصل ل ليفل انك لا تبالي باي حاجه ومبقتش تتاثر ولا بقيت تزعل علي اي حد وانت ف سن مفروض متكونش كده خالص!
مع اني من الشخصيات الحساسه فشخ واللي كانت بتعيط لو حد علي صوته عليها🙂انا محدش بقي بيقدر يكلمني ف البيت ابسط حاجه يعني
الحمد**** مش لوحدى بس هو تقريبا من كتر الضغط النفسي اللى محطوط واللى اهلك حطينو عليكى وأنهم مش مخلينك تاخدى اى قرار من نفسك ولغين شخصيتك ودا ضد شخصيتك وطبيعتك انتى حبى يمون ليكى قرارك اللى تخليه ومحدش يفرض عليكى حاجه
انا احياننا بسبهم وبدخل الاوضه لاما انام او اقعد على الفون 😢😢🥺

هرمونات

• عجبني

images-23

• عجبني
راجعي المواقف اللي حصلت معاكي الفترة الاخيرة وانتي مخدتيش فيها رد فعلا ريحك هتلاقي علي الاقل سبب بنسبة 50 في المية مثلا ماثر عليكي
اروح اقتل الناس اللي ضايقتني مثلا منا ببقي عايزه اطحنهم عشان تتخطي الموقف

الحمد**** مش لوحدى بس هو تقريبا من كتر الضغط النفسي اللى محطوط واللى اهلك حطينو عليكى وأنهم مش مخلينك تاخدى اى قرار من نفسك ولغين شخصيتك ودا ضد شخصيتك وطبيعتك انتى حبى يمون ليكى قرارك اللى تخليه ومحدش يفرض عليكى حاجه
انا احياننا بسبهم وبدخل الاوضه لاما انام او اقعد على الفون 😢😢🥺
لا احنا معندناش اوبشن انهم ياخدو قراراتك كل واحد حر ف حياتي

لا احنا معندناش اوبشن انهم ياخدو قراراتك كل واحد حر ف حياتي
وبعدين انتى كنتى مختفيه فين الفتره اللى فاتت دى كلها

• عجبني
بصي ياقمر انا سني صغير جدا وتقريبا عندي نفس البرود يمكن اكتر منك بس انا عندي برود منغير غلط يعني عندي استعداد اخلي الي قدام يتنقط بس منغير غلط
اما بنسبه لانك معندكيش شفغ ده غلط انا مثلاً ماش بمبدأ أن الدنيا منفاته أو بمعنه اصح في الكونافه بس عندي طموح وبزود علمي في شغلي والحمد لله متقدم يمكن الي شوفتو وانا صغير بيخليني اقول لنفسي لايمكن يكون اصعب من الي عدا ولو اصعب هتعدي كده كده

بصي ياقمر انا سني صغير جدا وتقريبا عندي نفس البرود يمكن اكتر منك بس انا عندي برود منغير غلط يعني عندي استعداد اخلي الي قدام يتنقط بس منغير غلط
اما بنسبه لانك معندكيش شفغ ده غلط انا مثلاً ماش بمبدأ أن الدنيا منفاته أو بمعنه اصح في الكونافه بس عندي طموح وبزود علمي في شغلي والحمد لله متقدم يمكن الي شوفتو وانا صغير بيخليني اقول لنفسي لايمكن يكون اصعب من الي عدا ولو اصعب هتعدي كده كده
جميل **** معاك

• حبيته
ياااه يا بت كنتي فين عامله ايش

نامي هو ده الحل الوحيد او كلمي نفسك او العبي جيمنج 🙂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%