NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انتي شكلك واحده فوظيفه مهمه وشايفه نفسها جوا وبرا السرير 😂
اي ست طبيعيه بتحب تبقا خاضعه
هو انت اول ماتتزنق هتقعد تهلفط ؟
انا مش شايفه نفسي ياحبيبي انا في مكاني وموضعي اللي استاهله

م
انتي شكلك واحده فوظيفه مهمه وشايفه نفسها جوا وبرا السرير 😂
اي ست طبيعيه بتحب تبقا خاضعه
ما هو ده الي بنقوله من الصبح الظاهر المدام عاوزه تتعامل في السرير. علي انها مدير عام

• بيضحكني
التفاعلات: omardfd
  • عجبني
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There و جربت كل حاجة
اكيد لاء بس انا ذكي كفايه اعرف هيا قصدها اي يعني لو اتكلمت من الهيجان وقالت انا شرموطه هقلق منها اصلا عشان هيا مراتي والمفروض عندها حياء
وانت المفروض معندكش حياء ؟

نكمل في سلسلتنا الجديدة مع حبايبي ونور عيني الرجالة وسؤال جديد وتحديداً للرجالة اللي بتحب تشتم
بما انكم في العلاقة بتحبوا تشتموا (ياشرموطة - يامتناكة الخ) ماذا لو هي ردت وشتمت زي (ياخول-يامتناك الخ) ايه رد فعلك ؟ هتزعل ؟ هتضايق ؟ هتندم انك شتمتها ؟ هتطلع المسدس وتضربها عيارين ؟
حابة اسمع ارائكم
انا بقت اخاف اكتب بجد انه عادي و جوزي بيحب كدة و انا مقدرش ابطل احترمه و بقدر ان ده وقت المتعة بتاعتنا فبنعمل كل الي عاوزينه يعني انا لما يقولي يا متناكة يبقا هو عرص لو اتجوز متناكةلاكني بهيج من الكلمه فلحظتها مش بتأثر في ولا في

• عجبني
التفاعلات: Abo hassan
م

ما هو ده الي بنقوله من الصبح الظاهر المدام عاوزه تتعامل في السرير. علي انها مدير عام
احا على العبط ؟ وهو انتوا هتحددولي المفروض اتعامل ازاي ؟ 😂😂

• عجبني
التفاعلات: حنان و حب
ماهي الست مش بتحب الدكر يشتمها وهي غادة عبدالرازق والخ
ما انا بقولك الشتيمة نوع من الفانتازيا والتجديد مش ع طول يعنى ولو مش بتحب اكيد مش هشتم متعمد حسب الميووووول والمزاج بتاعنا

اهدىي وفكر كويس قبل ماتجاوب وبلاش أڤورة وشيفونية فارغة
لو متجوز او مرتبط او في علاقة عموماً وشريكتك في العلاقة عملت سحاق هل هتعتبره خيانة ؟ وايه هيكون رد فعلك ؟ وهل رد فعلك هيكون نفسه لو كانت خانتك مع راجل ؟ مهتمة بارائكم
طبعا خيانه لانها بكده حتبقى مياله للسحاق ومش بتحبني وبتحب مثيلاتها وشويه شويه حتطلب الطلاق عشان تعيش حياتها ودي خيانه

انا بقت اخاف اكتب بجد انه عادي و جوزي بيحب كدة و انا مقدرش ابطل احترمه و بقدر ان ده وقت المتعة بتاعتنا فبنعمل كل الي عاوزينه يعني انا لما يقولي يا متناكة يبقا هو عرص لو اتجوز متناكةلاكني بهيج من الكلمه فلحظتها مش بتأثر في ولا في
نسيت أقول اني بخاف من بضان الناس هنا و انها فاكرة ان الجروب كله خولات و تخيلات 😅😅😅

وانت المفروض معندكش حياء ؟
احا هتكسف من مرا ؟؟؟
هجيبهالك من منظور طبي بما اني دكتور
كل ما هرمون الذكوره يقل وهرمون الانوثه يزيد
زي السوالب مثلا والشواذ بيبقو عاوزين يبقو خاضعين وتلاقيه بينعم صوته ويستمتع بكونه مرا خاضعه
فاهماني
والست لما بتبقا شبه الدكر رئيسه شركه مثلا وعندها روح القياده دي مينفعش تتناك
دي تجيب صناعي وتتيك بس عشان دي حرفيا راجل عنده كس
الفطره ان الست مازوخيه
اتمني تكوني فهمتيني

• أتفق
التفاعلات: drsniper666
نكمل في سلسلتنا الجديدة مع حبايبي ونور عيني الرجالة وسؤال جديد وتحديداً للرجالة اللي بتحب تشتم
بما انكم في العلاقة بتحبوا تشتموا (ياشرموطة - يامتناكة الخ) ماذا لو هي ردت وشتمت زي (ياخول-يامتناك الخ) ايه رد فعلك ؟ هتزعل ؟ هتضايق ؟ هتندم انك شتمتها ؟ هتطلع المسدس وتضربها عيارين ؟
حابة اسمع ارائكم
الشتيمه مجرد لوصف العلاقه ولو هي مش حبها يبقي خلاص دي علاقه متعه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يجدعان الشتيمهف العلاقه بتءاا وسله من وسائل الاثاره والتجديد مش زي ما انتو فاهمين كده 🔥 🥰

احا هتكسف من مرا ؟؟؟
زي السوالب مثلا والشواذ بيبقو عاوزين يبقو خاضعين وتلاقيه بينعم صوته ويستمتع بكونه مرا خاضعه
فاهماني
الفطره ان الست مازوخيه
اتمني تكوني فهمتيني
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
دكتور وبتقول الهبل ده 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
انت ماعدتش من قدام بوابة كلية الطب 😂😂😂😂😂

احا هتكسف من مرا ؟؟؟
فاهماني
الفطره ان الست مازوخيه
اتمني تكوني فهمتيني
متقولش كده احسن يقولوا عليك رجعي 🤣🤣🤣🤣

• هممم
التفاعلات: In the world
بحب اشتم و لكن كمان عندي بديل الشتايم يعني غزل في جسمها و كدا
مش بحب اتشتم خالص بصراحة بتقفل مش بيعجبني كدا و اللي مريحني من ناحية الستات اني مش ببدء الشتيمة غير لما بتأكد انها بتحب السفالة و تحب تسمع شتائم و أباحة

منهم لله بتوع المساواه الي خربوا دماغك معلش انا عاذرك و**** 🤣🤣🤣
الرد المعتاد لما تتزنقوا
مش مهم

حابة اسمع ارائكم
حلطشها بالقلم و لا تزعلى نفسك 😊😊

• بيضحكني
التفاعلات: drsniper666

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%