NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا هقولك حاجه ممكن تفاجئك
النسوان بيحبو الدكر الغشيم
زي ما الرجاله بتحب الست اللبوه
مش هعلق على الي قلته بس مش كل النسوان ومش كل الرجاله انا واحد مش هحب انيك اي وحده كده وخلاص وعمري ما هنيك ولا هجرب انيك وحده شرموطه انا معرفهاش وهيا مراتي وقفلت عارف ليه لاني راجل والرحوله مش نيك ياحلو وكمان انا لو نكت وحده مش نحب حد ينيكها بعدي لاني بحس انها تخصني ده لو نكت اصلا لاني مش هنيك وحده حد نكها قبلي وممكن مش واحد تلاقيهم ميات لاني راجل وعندي كبرياء يمنعني اني ابص لوحده رخيصه وعندي حاجه اسمها حب والي هنيكها هنكيها عاشن انا بحبها وعاوز فهمت ولا افهمك تاني فوقو بقا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ملعش قلي ايه قصدك من كلمه خاضعه بتفسرها ازاي أو تقصد بيها ايه.
قصدي ان الرجال **** خلقهم مسيطرين على الستات ومينفعش الست تحط راسها براس جوزها في كل حاجة يعملها

اكيد اسمحلك مبردش شتيمه لمرا
مانا نيكتك وهنيكك ف الحقيقة مع مراتك
كلكم كده اخركم تكلمو بس واتلاقيك لو شفت وحده هتجبيهم على نفسك ومش عاوز أوجع دماغي معاك لأنك هنا لا طايلك ولا انتا طايلني وقلبك هجيبك بس صدقني لو شفتك هفشخك مين ما تكون ومهما تكون على كلمتك دي واقفل الكلام على كده

هو انا عاجبني ثقتك بس انا بطل ملاكمه ومشهور علفكرا🙂🙂

قصدي ان الرجال **** خلقهم مسيطرين على الستات ومينفعش الست تحط راسها براس جوزها في كل حاجة يعمله
بص انا مقفول وكلامك عاوز يترد عليه في جريده بس انا متفق معاك ان مفيش ست ينفع تحط راسها براس جوزها ودي بتاتج يتقطم رقبتها وفي الاخر لو انتو بتحبو بعض عمر ده ما هيحصل.

• أتفق
التفاعلات: drsniper666
انا لسه بدرس😂😂😂😂
بس فعلا هرمون الذكوره بيخلي الشخص عدواني وسادي
وهرمون النوثه كل ما يزيد ف الست بتبقا خاضعه
واكيد مفيش راجل هيزيد عنده هرمون انوثه
بس لما التستوستيرون بيقل بيبقا خول وبيحب الخضوع
الهرمونين موجودين عند الرجالة والستات اصلاً
ثانيا هرمون الانوثة ملوش علاقة بالخضوع
ثالثاً اي حد عدى من قدام بوابة كلية الطب هيعرف ان الميول الجنسية اعقد بكتير من الهرمونات وبيتحكم فيها عوامل كتيرة منها التربية والنشاة وانها ملهاش علاقة بكون *** اتولد بزب او بكس

• بيضحكني
التفاعلات: drsniper666
في الاخر حابب اقلكم مثل

يمأمن لوحده فاتحه كام....... يمأمن لمكنيكي متخرج من إعلام

هو انا عاجبني ثقتك بس انا بطل ملاكمه ومشهور علفكرا🙂🙂
دكتور ولا بطل ملاكمة ولا ممثل معروف ؟
وهل ده تهديد يعني انك ممكن تضربني ؟

الهرمونين موجودين عند الرجالة والستات اصلاً
ثانيا هرمون الانوثة ملوش علاقة بالخضوع
ثالثاً اي حد عدى من قدام بوابة كلية الطب هيعرف ان الميول الجنسية اعقد بكتير من الهرمونات وبيتحكم فيها عوامل كتيرة منها التربية والنشاة وانها ملهاش علاقة بكون *** اتولد بزب او بكس
لا كلامك مغلوط
بالدليل انا دلوقتي واحد طبيعي لو قعدت اتفرك علي سكس شواذ وبدات امارس خلفي واتخيل اني ست هرمون الذكوره هيقل عندي وهتبدا العدوانيه عندي تقل

• بيضحكني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
دكتور ولا بطل ملاكمة ولا ممثل معروف ؟
وهل ده تهديد يعني انك ممكن تضربني ؟
انا طالب في طب وبلعب ملاكمه
اما مشهور دي فانا اقصد زمايلي ف الكليه وبعض مشجعين الملاكمه😂😂

لا كلامك مغلوط
بالدليل انا دلوقتي واحد طبيعي لو قعدت اتفرك علي سكس شواذ وبدات امارس خلفي واتخيل اني ست هرمون الذكوره هيقل عندي وهتبدا العدوانيه عندي تقل
كلامي مغلوط 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
حصل ياحبيبي انت صح خالص جداً على الاخر وفعلاً عندك حق الرجولة = عدوانية

كلامي مغلوط 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
عايزين تغيروا الدنيا انتو

انا مش زعلانة انتوا اللي زعلانين مع ان محدش كلمكم 😂
طب وليه هتضربها ؟ مش انت شتمت زيها ؟
لا عادى دى مش شتيمة دى تشويق بالكلام 😊😊
يعنى الى بيحب يحصل فيه حاجة براحته هى حابة تسمع كدة اسمعها لو مش حابة بلاش منه
لكن انا محبش و لا اقبل واحدة تقولى كدة 😊😊😊

انا هقولك حاجه ممكن تفاجئك
النسوان بيحبو الدكر الغشيم
زي ما الرجاله بتحب الست اللبوه
انت مش كنت عاوزها عندها حياء باين 😂 دلوقتي عاوزها لبوه ! وبعدين ياعمو الدكتور ياعدواني

بص انا مقفول وكلامك عاوز يترد عليه في جريده بس انا متفق معاك ان مفيش ست ينفع تحط راسها براس جوزها ودي بتاتج يتقطم رقبتها وفي الاخر لو انتو بتحبو بعض عمر ده ما هيحصل.
للأسف السوشيال ميديا والتربية المودرن خلت الكلام ده محل انتقاد كبير لعد ما كان مسلمات زمان

نكمل في سلسلتنا الجديدة مع حبايبي ونور عيني الرجالة وسؤال جديد وتحديداً للرجالة اللي بتحب تشتم
بما انكم في العلاقة بتحبوا تشتموا (ياشرموطة - يامتناكة الخ) ماذا لو هي ردت وشتمت زي (ياخول-يامتناك الخ) ايه رد فعلك ؟ هتزعل ؟ هتضايق ؟ هتندم انك شتمتها ؟ هتطلع المسدس وتضربها عيارين ؟
حابة اسمع ارائكم
مش عارف بس ممكن مع الهيجان الموقف يعدي

كلامي مغلوط 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
انا بالنسبالي قبل ما العب ملاكمه كنت هادي خاااالص. وباخد كل حاجه بهداوه وكان صوتي مش خشن ولا عالي
اول ما بدات العب اتغيرت وبقيت نوعا ما شرس

لا عادى دى مش شتيمة دى تشويق بالكلام 😊😊
يعنى الى بيحب يحصل فيه حاجة براحته هى حابة تسمع كدة اسمعها لو مش حابة بلاش منه
لكن انا محبش و لا اقبل واحدة تقولى كدة 😊😊😊
ياروحي ماهي كمان متحبش حد يقولها كده ؟

هو انت عامله الموضوع
اثاره جدل
ولا جرد لرغبات الشباب؟ 😂😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%